Partener
Ce este Vectera?
Vectera este un software de videoconferință, care permite utilizatorilor să programeze și să participe la conferințe video. De asemenea, le permite acestora să lucreze împreună pe o tablă albă la diverse proiecte. Vectera este o soluție ideală pentru studenți, profesori și deținători de afaceri de orice fel. Vă permite să vă conectați cu până la 6 persoane în același timp.
Cum îl puteți utiliza?
Principala caracteristică a Vectera le permite utilizatorilor să se conecteze online prin intermediul conferințelor video.
Puteți profita de acest lucru în diverse scenarii, cum ar fi întâlnirile de afaceri, întâlnirile de ultim moment, cursurile de predare sau chiar apelurile față în față cu clienții pentru a le oferi asistență. Acest lucru vă permite să vă măriți fluxul de lucru chiar și atunci când lucrați de la distanță și trebuie să colaborați cu colegii și clienții.
Avantaje
- Programați întâlniri direct din cadrul tichetelor
- Economisiți timp prin evitarea comutării între diferite instrumente
- Fiți la curent cu calendarul de întâlniri cu tichetele de la LiveAgent
Frequently asked questions
Ce este Vectera?
Vectera este o platformă prin care vă puteți programa și, în cele din urmă, vă puteți întâlni clienții prin intermediul unui apel video.
Care sunt beneficiile utilizării Vectera?
- nu este necesară instalarea
- integrare gratuită cu LiveAgent
- întâlniri video stabile
Sunteți în căutarea unei alternative la Verloop?
LiveAgent îmbunătățește satisfacția clienților și crește productivitatea agenților. Companiile aleg să migreze la LiveAgent pentru prețuri accesibile, iar platforma vine cu trei pachete tarifare și posibilitatea de personalizare a centrului de asistență.
LiveAgent is a global help desk software that provides multilingual support in over 40 languages. It offers over 179 support features and 40 integrations, and its intuitive ticketing system allows for the automation of common customer service tasks. The customer experience can be customized through personalized contact forms and support centers. LiveAgent also offers a knowledge base and free 14-day trial period. A customer service center is essential for any business, and LiveAgent's software is a cost-effective choice that increases efficiency and saves time through chat, social media, and phone support. Its methods of reporting and email integration are also highly valued by users. The software is adaptable and constantly improving, and customer representatives should have communication skills and be flexible to offer personalized solutions and a quality experience for customers.
LiveAgent este o companie care oferă software-uri pentru servicii de relații cu clienții. Aceste software-uri includ sisteme de telefonie VoIP, automate pentru centre de apeluri primite și software-uri pentru portalul clienților. Compania are parteneri și oferă un program de afiliere. Există și un blog, glosar și seminarii web disponibile, precum și un calculator de costuri. LiveAgent oferă integrări și asistență pentru migrarea datelor, starea sistemului și solicitarea de informații. Compania a câștigat premii și are recenzii pozitive ale clienților.
LiveAgent este un sistem CRM care poate fi integrat pentru a sprijini activitatea de gestionare a relației cu clienții. Această tehnologie colectează informații din mai multe canale pentru a îmbunătăți satisfacția clienților. Există mai multe tipuri de sisteme CRM, cum ar fi sistemul colaborativ, analitic și strategic, care sunt utilizate pentru a sprijini interacțiunile cu clienții și echipa de suport. LiveAgent oferă integrări, suport și alte caracteristici.