Partener
Teletek este un operator suedez care oferă centrale telefonice în cloud cu extensii mobile MEX. LiveAgent oferă integrarea Teletek VoIP gratuit pentru toți abonații LiveAgent.
Cum se integrează Teletek?
Este important să subliniem că Teletek este deja integrat în LiveAgent. Deci, dacă aveți deja numărul dvs. Teletek VoIP, conectați-vă la LiveAgent și navigați la Numere, unde veți insera acreditările necesare.
Avantajele Teletek VoIP:
- productivitate crescută
- experiență îmbunătățită a clienților
- accesibilitate mai ușoară
- rentabilitate
Dacă doriți să aflați mai multe despre cum funcționează programul informatic de call center, urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Teletek integration!
Frequently asked questions
Ce este Teletek?
Teletek este un furnizor VoIP care operează din 2008 în toată Europa.
Cât costă numărul Teletek VoIP?
Întrucât prețul se poate modifica, vă sugerăm să accesați site-ul web Teletek pentru informații exacte și actualizate despre prețuri. În ceea ce privește integrarea Teletek în LiveAgent, nu există taxe suplimentare.
De ce este benefică integrarea Teletek în LiveAgent pentru afacerea dvs.?
Implementarea unui număr VoIP Teletek este benefică deoarece este un mod rentabil de a fi accesibil de oriunde cu o gamă largă de dispozitive pentru clienții dvs.
Comunicarea eficientă cu clienții este vitală pentru orice companie, iar platforma ClickPhone LiveAgent oferă o varietate de opțiuni pentru acest lucru, cum ar fi chat-ul live și programmele de asistență. Utilizarea numelui propriu și a unui indicator de tastare pot îmbunătăți relația cu clienții. LiveAgent dispune de o galerie de formulare de contact și un program de servicii clienți pentru mai multe opțiuni. Compania are, de asemenea, un blog și un sistem de gestionare a reclamațiilor, precum și un program de afiliere și un calculator de costuri pentru clienți.
LiveAgent este o aplicație pentru serviciul clienților, care oferă diverse caracteristici și integrări. Compania Quality Unit are parteneri VoIP și un program de afiliere. În plus, site-ul oferă un blog, glosar și seminarii web. LiveAgent furnizează software pentru canalul de telefonie VoIP, autoservire, centre de apeluri și portal de clienți. Aceștia pot fi contactați prin diverse căi, inclusiv un demaraj gratuit. Site-ul are și un portal de asistență și un jurnal de modificări.
Pachetul LiveAgent oferă instrumente puternice pentru afaceri de orice dimensiune sau domeniu, cu posibilitatea de personalizare. Cererile de asistență sunt gestionate prin diverse sisteme pentru a îmbunătăți experiența clientului. Se oferă suport personalizat și se asigură migrarea datelor. Site-ul include, de asemenea, un blog, seminarii web și teste de dactilografie. Contacte de vânzări sunt disponibile pentru întrebări suplimentare.