Partener
Ce este TelefonBG
TelefonBG este un furnizor de servicii VoIP pentru birouri de asistență. Oferă companiilor numere de telefon, statistici privind apelurile, o mesagerie vocală cu numere din peste 60 de țări. TelefonBG are un număr mare de caracteristici, dispozitive acceptate și instrumente care vă facilitează apelurile.
Cum îl puteți utiliza?
Ajută centrele de apel LiveAgent să aducă comunicarea telefonică în fluxul de ticketing. Puteți utiliza acest serviciu cu butonul nostru de apel pentru a permite creșterea interacțiunilor cu clienții prin apeluri telefonice.
Pur și simplu plasați butonul de apel pe site-ul dvs. web, configurați software-ul centrului de apeluri cu TelefonBG și începeți să apelați, răspundeți la apeluri, colectați feedback și transformați apelanții în clienți plătitori.
Call center-ul este un instrument puternic pentru agenții dvs. și o completare excelentă la biroul dvs. de asistență împreună cu alte canale, cum ar fi chat-ul live, e-mailul, Facebook-ul sau baza de cunoștințe.
Avantaje
- Gestionare îmbunătățită a feedback-ului cu apeluri și buton de apel
- Creșterea fluxului de lucru cu o singură soluție pentru gestionarea apelurilor
- Îmbunătățirea capabilităților cu înregistrările de apel nelimitate ale LiveAgent
- Obținerea comunicării telefonice în tichete
Cum se integrează TelefonBG cu LiveAgent?
Există o integrare nativă disponibilă pentru TelefonBG, deci nu este nevoie de aplicații terțe pentru a gestiona procesul. Deschideți tabloul de bord și urmați acest ghid de integrare.
Accesați Configurare > Apel > Numere Găsiți și dați click pe butonul portocaliu Creare din secțiunea de sus pentru a adăuga un număr.

Se va deschide o nouă fereastră cu furnizorii VoIP. Găsiți și dați click pe TelefonBG din listă.

Acum trebuie să completați detaliile de autentificare și alte informații, cum ar fi numărul, prefixul de apelare și departamentul, printre altele. Când ați terminat, dați click pe Adăugați.

Ați terminat. Integrarea și numărul de telefon sunt configurate și puteți începe să le utilizați acum.

Sunteți încă curios despre capabilitățile noastre de call center? Aruncați o privire la videoclipul de mai jos.
Frequently asked questions
Ce este TelefonBG?
TelefonBG este un furnizor bulgar de servicii VoIP cu asistență în peste 60 de țări. Este utilizat de centrele de apel pentru a oferi capabilități de apelare echipelor de vânzări, echipelor de asistență pentru clienți sau altora.
Pot integra TelefonBG cu LiveAgent?
Da, puteți. LiveAgent are o integrare nativă disponibilă în planul All-Inclusive pentru clienții care au ales TelefonBG ca furnizor de VoIP. Procesul de integrare este simplu și durează doar câteva minute.
1. Accesați configurația și setările apelului LiveAgent
2. Creați un număr nou și selectați TelefonBG ca serviciu VoIP
3. Click pe Salvare
Integrarea TelefonBG cu LiveAgent este gratuită?
Nu trebuie să plătiți suplimentar pentru a integra TelefonBG cu LiveAgent dacă aveți selectat planul All-Inclusive.
Este prezentată informația că nu există o asociere între echipa de asistență a companiei BCG și organizația care furnizează acest text. Însă, pentru a ajuta utilizatorii, sunt oferite date de contact pentru serviciul clienți al BCG, cum ar fi adresa de e-mail și numărul de telefon pentru centru de apeluri. De asemenea, sunt furnizate informații despre canalele de asistență oferite de BCG și paginile de rețele sociale, însă asistența prin chat live nu este disponibilă. De asemenea, sunt prezentate termenii și condițiile și politica de confidențialitate ale BCG.
Program Gratuit de Call Center
LiveAgent oferă servicii de suport pentru clienți cu caracteristici personalizate, integrări cu alte platforme și asistență tehnică pentru migrarea datelor. Compania oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și alte soluții, prin intermediul cărora utilizatorii pot primi noutăți și actualizări prin intermediul unui buletin informativ. Deținerea unui call center virtual este o metodă eficientă de a începe oferirea unui suport de excepție clienților dvs. Programul de call center poate fi cu sau fără plată și reprezintă o soluție care permite agenților să primească și să efectueze apeluri precum și să acceseze informațiile necesare, cum ar fi istoricul apelurilor, ceea ce duce la îmbunătățirea experienței clienților. Furnizorii de programe software pot seta sistemul call center cu ușurință, în schimbul unei taxe lunare, însă este important să revizuiți cu atenție care sunt funcționalitățile și serviciile incluse în sistemul call center pe care doriți să îl achiziționați, mai ales dacă optați pentru unul gratuit.
Comunicarea eficientă cu clienții este vitală pentru orice companie, iar platforma ClickPhone LiveAgent oferă o varietate de opțiuni pentru acest lucru, cum ar fi chat-ul live și programmele de asistență. Utilizarea numelui propriu și a unui indicator de tastare pot îmbunătăți relația cu clienții. LiveAgent dispune de o galerie de formulare de contact și un program de servicii clienți pentru mai multe opțiuni. Compania are, de asemenea, un blog și un sistem de gestionare a reclamațiilor, precum și un program de afiliere și un calculator de costuri pentru clienți.
Înregistrarea unui număr nelimitat de apeluri
LiveAgent este o solutie completa pentru call center, care ofera functii precum transferul apelurilor, distribuirea apelurilor si inregistrarea nelimitata a apelurilor in scopuri juridice si de instruire. Aceasta solutie ajuta companiile sa ofere un serviciu mai bun clientilor si sa se asigure ca respecta normele si reglementarile.