Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

TelefonBG

Ce este TelefonBG

TelefonBG este un furnizor de servicii VoIP pentru birouri de asistență. Oferă companiilor numere de telefon, statistici privind apelurile, o mesagerie vocală cu numere din peste 60 de țări. TelefonBG are un număr mare de caracteristici, dispozitive acceptate și instrumente care vă facilitează apelurile.

Cum îl puteți utiliza?

Ajută centrele de apel LiveAgent să aducă comunicarea telefonică în fluxul de ticketing. Puteți utiliza acest serviciu cu butonul nostru de apel pentru a permite creșterea interacțiunilor cu clienții prin apeluri telefonice.

Pur și simplu plasați butonul de apel pe site-ul dvs. web, configurați software-ul centrului de apeluri cu TelefonBG și începeți să apelați, răspundeți la apeluri, colectați feedback și transformați apelanții în clienți plătitori.

Call center-ul este un instrument puternic pentru agenții dvs. și o completare excelentă la biroul dvs. de asistență împreună cu alte canale, cum ar fi chat-ul live, e-mailul, Facebook-ul sau baza de cunoștințe.

Avantaje

  • Gestionare îmbunătățită a feedback-ului cu apeluri și buton de apel
  • Creșterea fluxului de lucru cu o singură soluție pentru gestionarea apelurilor
  • Îmbunătățirea capabilităților cu înregistrările de apel nelimitate ale LiveAgent
  • Obținerea comunicării telefonice în tichete

Cum se integrează TelefonBG cu LiveAgent?

Există o integrare nativă disponibilă pentru TelefonBG, deci nu este nevoie de aplicații terțe pentru a gestiona procesul. Deschideți tabloul de bord și urmați acest ghid de integrare.

Accesați Configurare > Apel > Numere Găsiți și dați click pe butonul portocaliu Creare din secțiunea de sus pentru a adăuga un număr.

Adăugarea numărului TelefonBG în setările de configurare și apel LiveAgent
Adăugarea numărului TelefonBG

Se va deschide o nouă fereastră cu furnizorii VoIP. Găsiți și dați click pe TelefonBG din listă.

Configurarea TelefonBG la adăugarea unui nou număr de centru de apel în LiveAgent
Configurare TelefonBG

Acum trebuie să completați detaliile de autentificare și alte informații, cum ar fi numărul, prefixul de apelare și departamentul, printre altele. Când ați terminat, dați click pe Adăugați.

Conexiune call center

Ați terminat. Integrarea și numărul de telefon sunt configurate și puteți începe să le utilizați acum.

Apel nou cu numărul TelefonBG de la LiveAgent
Începerea apelurilor

Sunteți încă curios despre capabilitățile noastre de call center? Aruncați o privire la videoclipul de mai jos.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A&feature=youtu.be

Întrebări frecvente

Ce este TelefonBG?

TelefonBG este un furnizor bulgar de servicii VoIP cu asistență în peste 60 de țări. Este utilizat de centrele de apel pentru a oferi capabilități de apelare echipelor de vânzări, echipelor de asistență pentru clienți sau altora.

Pot integra TelefonBG cu LiveAgent?

Da, puteți. LiveAgent are o integrare nativă disponibilă în planul All-Inclusive pentru clienții care au ales TelefonBG ca furnizor de VoIP. Procesul de integrare este simplu și durează doar câteva minute.

1. Accesați configurația și setările apelului LiveAgent

2. Creați un număr nou și selectați TelefonBG ca serviciu VoIP

3. Click pe Salvare

Integrarea TelefonBG cu LiveAgent este gratuită?

Nu trebuie să plătiți suplimentar pentru a integra TelefonBG cu LiveAgent dacă aveți selectat planul All-Inclusive.

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație