Post Affiliate Pro integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Post Affiliate Pro Politică de confidențialitate
Ce este Post Affiliate Pro?
Post Affiliate Pro este un software afiliat de urmărire care vă permite să creați și să vă gestionați propriul program de afiliere de la cap la coadă, cu structuri și setări de comision personalizate. Conform clasamentelor Capterra, acesta este în prezent cel mai recenzat și cel mai cel mai bine evaluat software afiliat disponibil.
Programele afiliate sunt ușor de gestionat cu Post Affiliate Pro. Puteți să vă gestionați link-urile de recomandare, să programați plăți, să urmăriți vânzările, să vă îmbunătățiți comunicarea cu capacitățile de socializare, să partajați conținut și să comunicați fără probleme prin diferite canale. Aflați mai multe despre instrumentele și funcțiile Post Affiliate Pro pe site-ul lor web sau începeți o versiune de încercare gratuită astăzi.
Cum îl puteți folosi?
Începeți să oferiți asistență excelentă pentru clienți, plasând un buton de chat live pe panoul dvs. de afiliere și pe paginile de înscriere. Afiliații dvs. vă pot contacta de pe site-ul dvs. afiliat. Este suficient doar un singur click pe un buton, iar agenții dvs. pot răspunde. Un widget de chat live vă poate economisi timp dvs. și afiliaților dvs., fiind o opțiune de comunicare mai rapidă pentru toate părțile.
Avantaje
- Comunicare ușoară cu afiliații prin chat live
- Widget de chat pe site-ul dvs. afiliat
- Ușor de conectat
- Funcționează bine cu celelalte canale de asistență
Cum se integrează LiveAgent cu Post Affiliate Pro
Urmați acest ghid pentru a integra un buton de chat LiveAgent pe site-ul dvs. web.
- Deschideți Post Affiliate Pro, accesați Configurare > Funcții și găsiți migrare Live Chat și Helpdesk în listă. Apoi dați click pe Activare și Post Affiliate Pro va reporni.
- Deschideți-l din nou și accesați secțiunea Configurare. Derulați în jos, găsiți Configurare LiveAgent și dați click pe ea. Acum trebuie să introduceți adresa URL a biroului de asistență, adresa de e-mail a biroului de asistență și cheia API.
- Pentru a obține cheia API , deschideți LiveAgent și accesați Configurare > API și selectați SETĂRI PENTRU API V1 în colțul din dreapta sus. Generați o cheie, copiați-o și lipiți-o în secțiunea de configurare LiveAgent din Post Affiliate Pro.
- Acum trebuie să introduceți codul de integrare al butonului dvs. de chat. Puteți găsi codul în Configurare din LiveAgent > Chat > Butoane de chat. Dacă trebuie să creați un buton, pur și simplu dați click pe pictograma portocalie Creare, alegeți un design (sau introduceți unul propriu), denumiți butonul și dați click pe Salvare. Apoi, puteți găsi codul în secțiunea Integrare din configurarea butonului. Copiați codul și lipiți-l în Post Affiliate Pro. Selectați un departament și dați click pe Salvare.
Acum ați terminat și chat-ul live este gata. Așa arată activ și funcționabil din ambele capete.
Frequently Asked Questions
Ce este Post Affiliate Pro?
Post Affiliate Pro este un software afiliat care funcționează din 2001, ajutând companiile să își gestioneze programele de afiliere cu ușurință.
Cum puteți integra Post Affiliate Pro în LiveAgent?
Iată un ghid pas cu pas pentru integrarea Post Affiliate Pro cu LiveAgent: 1. Conectați-vă la Post Affiliate Pro 2. Click pe Caracteristici 3. Activați integrarea Live Chat și Helpdesk 4. Completați detaliile și utilizați-l imediat
LiveAgent este un software pentru serviciul clienți care oferă sisteme de telefonie VoIP, software de autoservire, sistem de gestionare a reclamațiilor și multe altele. Compania se mândrește cu premii și certificate și oferă un program de afiliere. În plus, LiveAgent oferă un portal de asistență și migrare de date, iar utilizatorii pot solicita informații și să primească cele mai recente știri despre actualizări și reduceri. Calitatea Unității este compania din spatele LiveAgent, iar termenii și condițiile, politica de securitate și politica de confidențialitate GDPR se aplică.
LiveAgent oferă asistență IT și online, incluzând funcții video call chat, chat cu clienții și integrare chat cu CRM. Implementarea unui program de fidelizare a clienților poate economisi bani și colecta date valoroase pentru personalizarea experiențelor clienților. Integrarea cu CommuniGate Pro poate oferi un sistem complet funcțional pentru gestionarea e-mailurilor și a comunicării cu clienții.