Partener
Ce este PayPal?
PayPal este un serviciu financiar online care permite efectuarea în deplină siguranță a transferurilor de bani, oriunde în lume. Banii sunt depuși în contul dvs. PayPal, putând ulterior să-i transferați către un cont bancar sau să-i utilizați pentru a plăti diverse produse sau servicii.
Cum îl puteți folosi?
Notificările conțin informații despre clienți noi, vânzări, tranzacții și rambursări. Puteți de asemenea crea conversații și gestiona clienții, precum și adăugarea acestora în sistem.
Avantaje
- Monitorizează vânzările, rambursările și alte informații
- Gestionează clienții direct din panou
Cum să integrați PayPal cu LiveAgent cu ajutorul Zapier

Zapier este o platformă de integrări care vă poate ajuta să conectați cu ușurință două aplicații, setând anumite opțiuni. Este ușor de utilizat, intuitiv iar setarea durează doar câteva minute.
Iată un ghid despre cum puteți conecta PayPal cu LiveAgent. În primul rând, trebuie să dețineți un cont Zapier. Dacă dețineți unul deja, trebuie să vă logați. Altfel, puteți crea un cont accesând acest link. Tot ce aveți nevoie este adresa de email.
Imediat ce ați finalizat acest pas, mergeți la pagina integrării LiveAgent cu PayPal.

Derulați un pic în jos și mergeți la secțiunea Conectare LiveAgent + PayPal în câteva minute. Aici puteți selecta un trigger sau o acțiune. În cazul acesta, un trigger PayPal va activa o acțiune în LiveAgent. Alegeți-l pe cel pe care îl considerați adecvat.
Ca și exemplu, am asociat trigger-ul Vânzare cu Succes cu acțiunea Creați conversație. După ce le-ați selectat, dați click pe butonul albastru pentru a continua.

În această secțiune va trebui să alegeți un cont PayPal și să configurați trigger-ul. Zapier vă ghidează pentru a finaliza cu succes procesul.

Vi se va solicita să editați setările Notificărilor Instant despre Plăți – Instant Payment Notification (IPN). Le puteți accesa din contul PayPal.

De îndată ce ați terminat, vă recomandăm să testați trigger-ul pentru a verifica dacă funcționează corespunzător.

Următorul pas constă în configurarea acțiunii LiveAgent. Asigurați-vă că ați completat toate câmpurile obligatorii. Câmpurile opționale pot fi completate pentru a specifica mai multe detalii despre acțiune. În cazul dvs., putem adăuga mai multe detalii despre acțiunea legată de conversații.

După care, efectuați un test final al integrării pentru a vedea dacă funcționează corespunzător

Verificați panoul LiveAgent și aruncați o privire pe tichete. Ar trebui să vedeți o nouă conversație imediat după efectuarea testării.

Asta e tot! Ați încheiat cu succes procesul de integrarea PayPal cu LiveAgent. În cazul în care doriți să efectuați o nouă integrare personalizată, mergeți din nou la pagina cu link și reîncepeți procesul aferent altor integrări.
Frequently asked questions
Pentru ce se utilizează PayPal?
Cu PayPal puteți primi și efectua plăți în siguranță oriunde în lume. Compania activează din 1998.
Care sunt avantajele utilizării PayPal din cadru LiveAgent?
- gestionați cu ușurință informațiile despre clienți, direct din LiveAgent - primiți notificări despre rambursări, vânzări și clienți noi - creșteți eficiența serviciului clienți
LiveAgent oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP, software pentru autoservire, sistem de gestionare a reclamațiilor și multe altele. Compania are premii și certificate, recenzii ale clienților și parteneri VoIP. LiveAgent oferă, de asemenea, un program de afiliere și posibilitatea de a construi parteneriate. Site-ul oferă un blog, glosar, academie și seminar web. LiveAgent poate fi contactat prin vânzări, social media și abonări la newsletter-ul lor. Aceștia oferă un calculator de costuri și teste de dactilografie. LiveAgent vă construiește contul și realizează un tablou de bord pentru a vă furniza datele de autentificare.
LiveAgent este un program de gestionare a poștei electronice care oferă soluții de birou de asistență, inclusiv marcarea și migrarea datelor, și o gamă largă de caracteristici. Compania oferă opțiuni de abonare pentru cele mai recente noutăți și actualizări și integrări cu peste 190 de parteneri. LiveAgent este văzut ca fiind o soluție mai bună decât Kayako, cu valoare adăugată și poate fi conectat la mai multe canale de comunicare.
Treceți de la Verloop la LiveAgent?
LiveAgent este un sistem excelent pentru gestionarea reclamațiilor clienților într-un mod eficient și profesional. Sistemul de tichete de asistență este util pentru volumele mari de solicitări primite și pentru îmbunătățirea satisfacției clienților. LiveAgent oferă servicii de asistență internațională, mai multe planuri de abonament și instrumente puternice de autoservire. Compania este ușor de utilizat, fără taxe ascunse și cu prețuri transparente și corecte. Ofertele pentru migrare de la alte programe la LiveAgent sunt disponibile cu o gamă largă de caracteristici și integrări. Cu LiveAgent, clienții pot primi asistență 24/7 de la agenți, iar sistemul combină toate canalele de comunicare.
LiveAgent este un software de gestionare a e-mailurilor, precum și o soluție de serviciu pentru clienți. Acesta oferă integrări, modalități de migrare a datelor și diverse caracteristici pentru gestionarea reclamațiilor, a autoservirii și a portalurilor clienților. De asemenea, există opțiuni pentru VoIP și parteneriate. Compania oferă un blog, seminarii web, un glosar și teste de dactilografiere. Contactele de vânzări și abonările la buletinul informativ sunt disponibile, iar securitatea și confidențialitatea sunt gestionate în conformitate cu GDPR. Odată ce este creat contul, utilizatorii primesc datele de autentificare prin e-mail.