Partener
Ce este Pabbly Connect?
Pabbly Connect este o platformă de integrare care nu limitează utilizatorii în ceea ce privește fluxul de lucru de automatizare. Vă permite să automatizați sarcina manuală prin fluxuri de lucru complet automatizate. Puteți pur și simplu să începeți un nou flux de lucru prin alegerea unui declanșator și să îl modificați în continuare prin adăugarea de filtre, acțiuni și mapări de câmpuri. Acum, LiveAgent poate fi integrat cu peste 400 de aplicații.
Cum îl puteți utiliza?
Cum funcționează integrarea?
Este nevoie de mai puțin de 5 minute pentru a configura Pabbly Connect. Doar 3 pași simpli și sunteți gata de acțiune. Nu este necesară nicio instalare.
- Alegeți: Selectați și autorizați aplicațiile pe care doriți să le sincronizați între ele.
- Configurați: Adaptați-vă sincronizarea prin adăugarea de filtre, acțiuni și mapări de câmpuri.
- Sincronizați: Setați-o și uitați-o, Pabbly Connect va prelua de aici. Bucurați-vă de noul timp liber dobândit! Începeți sincronizarea

Urmați acest proces pentru a găsi LiveAgent în panoul de bord Pabbly:
- Creați un cont.
- Selectați accesați acum în Pabbly Connect
- Creați un flux de lucru.
- Verificați Declanșatoarele și Acțiunile disponibile.
- LiveAgent se află în partea Acțiune & Declanșator cu toate punctele finale posibile.

Avantaje
- Raționalizați cu ușurință fluxurile de lucru interfuncționale cu o mulțime de declanșatori, acțiuni și programator pentru procesele de vânzări, campanii sociale etc.
- Creați fluxuri de lucru complexe și în mai mulți pași pentru proiecte specifice utilizând mai mulți operatori logici, filtre, condiții precum IF/Else, AND/OR și multe altele.
- Pabbly Connect vă permite să setați intervale de timp specifice pentru rularea scenariului/acțiunii, cum ar fi data, ziua sau ora specificate.
- Acesta este integrat cu peste 400 de servicii.
Frequently Asked Questions
Ce este Pabbly?
Care sunt avantajele utilizării Pabbly Connect cu LiveAgent?
- flux de lucru mai bun - o varietate largă de integrări - posibilitatea de a stabili o anumită oră pentru anumite acțiuni
Baza de cunoștințe: șabloane de început
Articolele introductive ar trebui să aibă între 150-200 de cuvinte și să folosească un limbaj ușor și conversațional. Trebuie să includă descrieri ale produselor sau serviciilor, întrebări frecvente și link-uri utile pentru clienți.
Baza de cunoștințe – Răspunsul la întrebări provocatoare
Oferirea unui serviciu clienți de calitate și utilizarea stimulentelor pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand. LiveAgent oferă soluții complete pentru suportul clienților prin telefonie VoIP și gestionarea reclamațiilor. Platforma este potrivită pentru diferite industrii și oferă demo-uri și perioade de încercare gratuite.