Partener
Ce este OneTone?
OneTone este o soluție de îmbunătățire a serviciului clienți și de integrare a serviciului de asistență care poate fi instalată gratuit în browserul dvs. sau direct în LiveAgent. OneTone funcționează ca un asistent care îi ajută pe agenții de asistență clienți să ofere un suport mai bun și mai rapid datorită etichetării tichetelor și capacității de a pregăti șabloane.
Cum puteți utiliza OneTone?
OneTone este un mare ajutor pentru fiecare agent de asistență pentru clienți. Puteți utiliza funcționalitatea sa de etichetare a tichetelor pentru a recunoaște intențiile clienților înainte de a deschide tichetul. Etichetarea este ideală pentru a clasifica tichetele pe baza elementelor comune relevante pentru dvs. și afacerea dvs. O altă caracteristică utilă este extensia de browser OneTone, care poate stoca șabloane ușor accesibile. Acest lucru le permite agenților să comunice mai ușor și să ofere răspunsuri mai rapide.
În asociere cu sistemul de ticketing LiveAgent, puteți asigura un suport pentru clienți eficient și fără probleme pentru întreaga dvs. bază de clienți. Software-ul nostru include o varietate de caracteristici excelente care vă ajută la fiecare pas. Organizați-vă mesajele în căsuța noastră de primire universală, împărțiți tichetele elaborate între agenți sau utilizați o bază de cunoștințe pentru a oferi clienților dvs. capacități de auto-asistență.
Care sunt beneficiile OneTone?
- Extensie gratuită pentru browser sau integrare directă
- Capacități de comunicare sporite
- Organizarea ușoară a tichetelor clienților
Looking to improve communication with your customers?
Get started with LiveAgent and start using amazing ticketing system features that will help you write better!
Cum se integrează funcția de etichetare OneTone AI cu LiveAgent?
Urmați acest ghid rapid și ușor care vă va conduce prin întregul proces de integrare OneTone cu helpdesk-ul LiveAgent. Tot ce aveți nevoie este să aveți un cont LiveAgent activ.
Accesați contul dvs. LiveAgent și deschideți Configurare > Sistem > API, apoi faceți click pe Adăugare cheie API pentru a continua.
- În secțiunea următoare, trebuie să denumiți cheia API. Apoi ștergeți durata de expirare implicită. Păstrați *(asterisc) în Whitelist (Lista albă) și selectați următoarele privilegii în secțiunea inferioară.
- agent: citire
- utilizator: citire
- etichetă: citire, scriere
- mesaj_prestabilit: citire, scriere
- răspuns_predefinit: citire, scriere
- tichet: citire, scriere
- setări: citire
Faceți click pe butonul de creare din partea de jos și continuați cu următorul pas.

Acum copiați noua cheie API și accesați acest link. Completați detaliile și lipiți cheia API în câmpul „Cheia API Helpdesk pentru etichetarea tichetelor”. Finalizați chestionarul și așteptați până când caracteristica va fi activată în contul dvs. LiveAgent.
- Asta e tot. De acum încolo, etichetele tichetelor vor fi adăugate automat la tichetele din căsuța de primire LiveAgent.
Cum se integrează extensia pentru browser OneTone cu LiveAgent?
În cazul în care doriți să adăugați capabilități suplimentare de șablon la serviciul de asistență pentru clienți, puteți instala extensia de browser Onetone pentru Google Chrome. Tot ce trebuie să faceți este să dați click pe acest link și să adăugați extensia în browserul Google Chrome.
Puteți încerca să scrieți șabloanele și să le adăugați din extensie în fereastra care se va deschide după ce veți obține acest add-on pentru Google Chrome. De asemenea, puteți încărca șabloanele existente și le puteți salva în extensia OneTone.
Puteți accesa șabloanele dvs. făcând click pe pictograma albastră a ferestrei de chat care va apărea atunci când răspundeți la tichetele clienților. Faceți click pe pictogramă și răsfoiți șabloanele salvate oricând aveți nevoie.
Asta e tot. Integrarea dvs. cu OneTone este finalizată. Dacă sunteți în căutarea mai multor integrări software, consultați această pagină și vedeți dacă este disponibilă. Nu uitați să consultați paginile Academiei noastre sau pagina Șabloane pentru a vă inspira și a crea șabloane unice pentru orice ocazie.
Frequently Asked Questions
Ce este OneTone?
OneTone este o îmbunătățire gratuită a serviciului de asistență pentru clienți și o integrare heelpdesk care poate fi instalată în browserul dvs. sau în LiveAgent. Datorită capacităților sale de etichetare a tichetelor și de creare de șabloane, Onetone ajută agenții de asistență clienți să ofere asistență mai bună și mai rapidă.
Cum pot integra OneTone cu LiveAgent?
Capacitățile de etichetare a tichetelor OneTone pot fi integrate direct cu LiveAgent prin intermediul unei conexiuni API, în timp ce extensia gratuită pentru browser poate fi găsită direct în magazinul de extensii Google Chrome.
Care sunt beneficiile utilizării OneTone?
OneTone este complet gratuit și oferă capabilități extinse de comunicare în cadrul add-on-ului, ajutând în același timp la organizarea tichetelor clienților cu ajutorul capacităților sale de etichetare în cadrul integrării directe. Principalele beneficii ale acestei integrări sunt o mai bună organizare și răspunsuri mai rapide pentru agenții de serviciu clienți care utilizează un software de help desk.
Cum puteți utiliza Onetone?
Fiecare agent de asistență clienți poate beneficia de OneTone. Cu ajutorul funcționalității sale de etichetare a tichetelor, puteți determina intențiile clienților înainte de a deschide tichete. Etichetele pentru tichete sunt un instrument ideal pentru clasificarea tichetelor în funcție de caracteristicile comune relevante pentru afacerea dvs. În plus, extensia Onetone pentru browser permite utilizatorilor să stocheze șabloane, astfel încât acestea să poată fi accesate cu ușurință. Acest lucru face ca agenții să comunice mai ușor și mai rapid.
LiveAgent este o soluție omnicanală care oferă o experiență mai bună clienților prin utilizarea unei aplicații de chat online și a șabloanelor de răspuns agent. Aplicația poate fi integrată ușor cu CloudTalk pentru a îmbunătăți interacțiunea cu clienții. Sincronizarea tuturor apelurilor clienților în LiveAgent adaugă valoare utilizatorilor. Integrarea se realizează prin configurarea API-ului și setările de flux de lucru preferate.
Aplicația de chat online permite utilizatorilor să comunice în timp real, trimitând și primind mesaje text, audio sau video. Este integrată în smartphone-uri și foarte populară. Există diferite tipuri de aplicații de chat online, cum ar fi cele de tip text, chat video sau apeluri vocale. Exemple de astfel de aplicații includ Messenger, WhatsApp și Telegram. LiveAgent oferă o aplicație de chat online disponibilă pentru Android și iOS, care poate îmbunătăți serviciul pentru clienți.