Partener
Ce este Megafon?
Megafon este primul serviciu de telefonie pe internet preplătit pentru utilizatorii casnici și de afaceri din Bulgaria. Mai mult, este un furnizor de voce prin protocol Internet (VoIP). Megafon face acum parte din LiveAgent. Ca urmare, puteți conecta aceste două platforme rapid și ușor.
Cum puteți integra Megafon cu LiveAgent?
1. Conectați-vă la LiveAgent
2.Click pe Configurări> Apel> Numere> Megafon
3. Adăugați un număr VoIP Megafon
Cât costă integrarea Megafon?
LiveAgent nu percepe taxe suplimentare pentru integrarea Megafon. Cu toate acestea, rețineți că Megafon funcționează individual, deci percepe taxe corespunzătoare pentru serviciile sale.
Avantajele utilizării serviciilor VoIP Megafon:
- acces în toată Bulgaria
- o gamă largă de compatibilitate cu dispozitivele
- experiență a clienților îmbunătățită
- fiabilitate ridicată
Dacă doriți să aflați mai multe despre cum funcționează programul informatic de call center, urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Megafon integration!
Frequently Asked Questions
Ce este Megafon?
Megafon este o companie de telecomunicații cu sediul în Sofia, Bulgaria.
Cum puteți conecta un număr VoIP Megafon cu LiveAgent?
1. Click pe Configurare > Apel > Numere >Megafon 2. Adăugați un număr Megafon VoIP 3. Utilizați imediat
Software de asistență fără efort
LiveAgent este o platformă de serviciu pentru clienți, oferind soluții pe mai multe canale, ticketing avansat și chat live rapid.
Cum să adăugați un buton de chat live pe site-ul dvs.
Chat-ul live este o necesitate pentru companii de orice dimensiune și industrie. Oferă asistență rapidă clienților și contribuie la creșterea implicării, satisfacției clienților și vânzărilor. Alegeți furnizorul potrivit, personalizați widget-ul și activați invitațiile de chat proactive pentru rezultate optime.
Galerie de butoane de conversații
Utilizați LiveAgent pentru a crea o experiență mai bună clienților. Șabloanele de răspuns agent economisesc timpul asistenților clienți. Software-ul de chat live reduce timpul de așteptare și crește implicarea clienților. Economisiți timp și oferiți suport prin crearea de articole și ghiduri pentru portalul clienților.