Partener
Ce este Exim?
Exim este un agent de transfer de corespondență care funcționează pe sisteme de operare de tip Unix. Este un software gratuit care funcționează ca un agent de corespondență flexibil. Are o configurație extrem de flexibilă care poate fi configurată pentru a gestiona multe sarcini, cum ar fi domeniile virtuale și extinderea listelor de corespondență. Aceasta este o caracteristică pe care nu mulți alți agenți de transfer de corespondență o au.
Cum puteți utiliza Exim?
Exim poate fi clientul de e-mail ideal pentru utilizatorii care doresc mai multă flexibilitate și opțiuni de configurare din partea agentului de transfer de e-mail. Conectați Exim cu Sistemul de ticketing LiveAgent pentru o flexibilitate și mai mare atunci când vine vorba de furnizarea de asistență pentru clienți prin intermediul tichetelor de e-mail.
Conectarea e-mailului dvs. la sistemul de ticketing LiveAgent vă ajută să vă îmbunătățiți biroul de asistență în mai multe moduri. În primul rând, acesta preia toate mesajele de e-mail din fiecare cont de e-mail pe care l-ați furnizat și le organizează în mod inteligent pentru dvs. De asemenea, sistemul de ticketing vă permite să urmăriți mult mai bine conversațiile, să etichetați tichetele ca fiind rezolvate și să ajutați clienții mai repede cu diverse alte caracteristici.
În plus, puteți conecta mai multe conturi de e-mail, puteți crea și selecta departamentele responsabile pentru diferite probleme care provin din tichete sau puteți urmări clasamentul agenților pentru a vedea cât de bine se descurcă biroul dvs. de asistență. Consultați lista completă de caracteristici aici și vedeți tot ceea ce vă poate oferi sistemul de ticketing LiveAgent.
Și asta nu e tot, sistemul de ticketing nu se conectează doar cu e-mailul. Creați un widget de chat live și plasați-l pe site-ul dvs. web, configurați un call center cu ajutorul calculatorului dvs., scrieți articole și postări pe forum pentru portalul dvs. pentru clienți, sau deveniți social cu rețelele de socializare – Facebook, Twitter, Instagram și Viber.
Care sunt avantajele Exim?
- Adrese IP suplimentare
- Teste de adrese
- Mesaj respins
- Domenii de rutare manuală
- Domenii suplimentare
Provide better email support with LiveAgent
Improve your help desk with LiveAgent ticketing system and provide great customer support today
Cum să integrați Exim cu LiveAgent
Aflați cum să finalizați procesul de integrare a Exim cu LiveAgent și începeți să utilizați această integrare imediat. Procesul este ușor pentru orice tip de utilizator și durează doar câteva minute pentru a fi finalizat. Urmați ghidul de mai jos pentru a afla cum să realizați acest lucru.
- Dacă nu aveți încă configurată adresa de e-mail Exim, mergeți la site-ul web și descărcați-l. Puteți găsi, de asemenea, un ghid în secțiunea Documentație, împreună cu documentația completă a Exim.

- Acum, cu e-mailul Exim configurat și pregătit, mergeți la contul LiveAgent și deschideți Configurare > E-mail > Conturi de mail. Faceți click pe butonul portocaliu Creare din partea de sus și selectați Altele. Apoi alegeți IMAP/POP3 din cele două opțiuni.

- În secțiunea următoare, trebuie să furnizați detaliile de e-mail Exim – numele de utilizator, parola și adresa de e-mail. De asemenea, trebuie să selectați între tipul de preluare IMAP sau POP3, să furnizați datele serverului și ale portului, să selectați metoda de autentificare și să alegeți un departament care va fi responsabil pentru e-mailurile preluate de la acest e-mail Exim. Când ați terminat, faceți click pe Salvare.

Integrarea cu Exim este finalizată, iar adresa dvs. de e-mail este conectată la sistemul de ticketing LiveAgent. Nu ezitați să reveniți la acest ghid pentru a conecta mai multe conturi de e-mail. Nu uitați să consultați Caracteristicile sistemului de ticketing LiveAgent pentru a vedea tot ce puteți face cu biroul de asistență, sau urmăriți videoclipul de mai jos pentru a vedea ce mai poate face.
Frequently asked questions
Ce este Exim?
Exim este un agent de transfer de corespondență care rulează în cadrul sistemelor de operare de tip Unix. Îl puteți utiliza gratuit ca agent de corespondență flexibil. Având o configurație extrem de flexibilă, acesta poate fi configurat pentru a gestiona multe sarcini, cum ar fi extinderea listelor de corespondență și crearea de domenii virtuale.
Cum puteți utiliza Exim?
Exim poate fi folosit drept cont de e-mail principal sau secundar pentru sistemul de ticketing LiveAgent. Este excelent pentru utilizatorii care au nevoie de o configurație flexibilă și care doresc să se ocupe de multe sarcini cu clientul lor de e-mail.
Care sunt beneficiile integrării Exim?
- adrese IP suplimentare
- teste de adrese
- mesaj returnat
- domenii de rutare manuală
- domenii suplimentare
Cum se integrează Exim cu LiveAgent?
- Mergeți la LiveAgent și deschideți Configurare > E-mail > Conturi de mail
- Click pe Creare, apoi selectați Altele, și apoi IMAP/POP3
- Furnizați detaliile Exim și faceți click peSalvare
Software de asistență la sediu
LiveAgent oferă un birou de asistență cu caracteristici de bază și un serviciu clienți excepțional pentru creșterea nivelului de satisfacție a clienților prin furnizarea de asistență înainte, în timpul și după cumpărare. Software-ul de asistență vine cu o serie de caracteristici utile pentru gestionarea tichetelor, integrarea cu rețelele de socializare, un sistem de raportare și analize și integrare telefonică încorporată. Înțelegerea nevoilor clienților și un personal instruit și empatic sunt cheia unui serviciu clienți eficient.
Instruirea personalului de serviciu pentru clienți este cheia dezvoltării unui serviciu impecabil de suport clienți și a creșterii satisfacției și loialității clienților. LiveAgent oferă soluții complete și eficiente pentru servicii de asistență, inclusiv un birou de asistență de calitate și o varietate de produse software pentru serviciul clienților. În plus, un manager de servicii pentru clienți și un supervizor al serviciului pot ajuta la îmbunătățirea experienței clienților și creșterea veniturilor companiei.
Centru pentru intrările apelurilor
LiveAgent oferă servicii de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență și poate fi utilizat ca un centru pentru intrările apelurilor, fiind o soluție eficientă și scalabilă pentru o gamă largă de companii. Programul vine cu diferite caracteristici și integrări cu alte software-uri pentru serviciul clienților, precum și suport de asistență. În plus, LiveAgent are parteneri VoIP și un program de afiliere. Centrul de contact și centrul de apelare sunt două opțiuni diferite, dar centrul de contact oferă opțiuni de gestionare self-service și funcționalități de automatizare mai eficiente.
Reatribuirea este transferul tichetelor între agenți și poate fi consumatoare de timp și nemulțumitoare pentru clienți. LiveAgent oferă funcția de reatribuire, dar trebuie folosită cu precauție. Există șabloane pentru scrisori de refuz și de răspuns la cererile de rambursare, dar trebuie personalizate cu empatie și o explicație pentru refuz. Transferul asistat în telecomunicații permite preluarea apelurilor de către alt utilizator și integrarea cu alte platforme.