ConvergeHub integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce este ConvergeHub?
ConvergeHub este o soluție de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM) disponibilă la un preț corect. Aceasta permite utilizatorilor să gestioneze lead-uri, contacte, conturi de utilizator și oferte dintr-o singură soluție convenabilă. ConvergeHub oferă informații despre clienți pentru a împuternici reprezentanții de vânzări și oferă automatizări ale sarcinilor repetitive de vânzare. Poate crește eficiența, vă poate ajuta să țineți evidența datelor despre clienți, vă ajută să vă gestionați procesele de vânzări și vă ușurează munca.
Cum puteți utiliza ConvergeHub?
Stocați, organizați și țineți evidența informațiilor despre clienți cu ușurință. ConvergeHub reprezintă soluția ideală pentru companiile care doresc să utilizeze o soluție de încredere de gestionare a relațiilor cu clienții. Aceasta vă poate eficientiza procesele de vânzări, vă poate ajuta să țineți evidența datelor despre clienți, cum ar fi contactele lor, ceea ce le place, ceea ce nu le place sau interesele personale. ConvergeHub poate fi, de asemenea, o completare excelentă a serviciului dvs. de asistență pentru clienți în combinație cu LiveAgent.
Gestionați cu ușurință biroul de asistență pentru clienți datorită biroului de asistență LiveAgent cu capabilități CRM. LiveAgent se poate integra fără probleme cu o serie de soluții CRM pentru a vă ajuta să gestionați clienții și să vă îmbunătățiți comunicarea cu aceștia. Soluția noastră completă vă poate ajuta să gestionați contactele în mod interschimbabil între CRM și biroul de asistență cu o varietate de caracteristici.
Caracteristicile noastre de ticketing includ o căsuță de primire univesală care poate stoca comunicările provenite de la orice canal de client și le poate distribui fără probleme între agenții de asistență pentru clienți și vânzători deopotrivă. Configurați reguli pentru a automatiza sarcinile banale și a vă concentra pe cele importante sau configurați mesaje predefinite pentru a răspunde rapid la întrebări comune, menținând în același timp o atitudine profesională față de fiecare client.
Care sunt avantajele utilizării ConvergeHub?
- Flexibil și ușor de utilizat
- Funcții de colaborare
- Sprijină vânzările, marketingul, asistența și facturarea
- Informații și rapoarte privind clienții
Provide awesome customer support
Start working with a multi-channel customer support solution that integrates with your favorite apps
Cum să integrați ConvergeHub cu LiveAgent prin Zapier
Conectați-vă conturile LiveAgent și ConvergeHub pur și simplu prin Zapier și creați-vă propria integrare. Ceea ce îl face grozav este că puteți personaliza tipul de integrare cu mai multe opțiuni. Aruncați o privire la ghidul de mai jos care vă poate arăta un exemplu de integrare între LiveAgent și ConvergeHub.
- Mai întâi de toate, creați-vă contul Zapier sau conectați-vă dacă aveți deja unul. Apoi, accesați pagina de integrări LiveAgent + ConvergeHub. Acum puteți selecta un declanșator și o acțiune. Puteți alege dintr-o varietate de opțiuni, așa că gândiți-vă la ceea ce doriți să facă integrarea dvs. După ce v-ați ales declanșatorul și integrarea, faceți click pe butonul Conectați LiveAgent + ConvergeHub și faceți clic pe Începeți.
- Următorii pași vă vor conduce prin configurarea declanșatorului și a acțiunii. Va trebui să conectați ambele conturi de aplicații cu Zapier, astfel încât acesta să poată accesa datele necesare pentru a crea integrarea dvs. Ulterior, puteți personaliza integrarea, numită Zap. Ultimul lucru necesar este să testați Zap înainte de a-l pune în acțiune, pentru a vă asigura că va funcționa conform așteptărilor. Când ați terminat, activați Zap și integrarea este finalizată.
Integrarea este finalizată atunci când porniți Zap. Nu ezitați să creați mai multe Zap-uri cu setări diferite pentru a crea integrări mai interesante pentru aplicațiile dvs. Nu uitați să navigați prin Paginile academiei LiveAgent pentru a învăța cum să utilizați corect software-ul de asistență sau pentru a afla mai multe despre furnizarea de asistență pentru clienți.
Frequently Asked Questions
Ce este ConvergeHub?
ConvergeHub este o soluție de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM). Cu un singur instrument ușor de utilizat, utilizatorii pot gestiona lead-uri, contacte, conturi de utilizator și oferte. ConvergeHub oferă reprezentanților de vânzări informații despre clienți și automatizează sarcinile repetitive de vânzare. Munca dvs. va fi mai eficientă, veți păstra evidența datelor despre clienți, procesul de vânzări va fi mai bine gestionat și veți putea fi mai productivi.
Cum puteți utiliza ConvergeHub?
Gestionați cu ușurință informațiile despre clienți prin stocarea, organizarea și urmărirea acestora. Clienții care caută soluții de gestionare a relațiilor cu clienții vor găsi în ConvergeHub soluția perfectă. Utilizând acest software, vă puteți îmbunătăți procesul de vânzări și puteți ține evidența informațiilor despre clienți, cum ar fi contactele lor, ceea ce le place, ceea ce nu le place și interesele personale. Utilizarea ConvergeHub împreună cu LiveAgent poate fi, de asemenea, un plus fantastic pentru asistența dvs. pentru clienți.
Care sunt avantajele utilizării ConvergeHub?
Flexibil și ușor de utilizat Caracteristici de colaborare Sprijină vânzările, marketingul, asistența și facturarea Informații și rapoarte privind clienții
Cum se integrează ConvergeHub cu LiveAgent?
LiveAgent și ConvergeHub pot fi integrate cu ușurință prin intermediul serviciului Zapier, care vă permite să creați fluxuri de lucru personalizate. Selectați declanșatorul și acțiunea pentru a crea integrări personalizate adaptate scopului dvs. Aruncați o privire la acest articol care descrie mai detaliat procesul de integrare.
Șabloane pentru lansarea de produse, instrumente de colaborare și serviciul clienți pe rețelele sociale sunt importante pentru creșterea traficului organic și îmbunătățirea experienței clienților. Integrarea cu Web.com oferă avantaje suplimentare pentru analiza site-urilor web și creșterea vânzărilor.