Partener
CloudTalk poate fi integrat foarte ușor în LiveAgent și nu necesită programare. Singurul lucru de care aveți nevoie este adresa URL API și cheia API, pe care o puteți găsi direct în interfața LiveAgent (setări -> API). Apoi lăsați CloudTalk să facă restul.

Ce este Cloudtalk?
CloudTalk este un sistem de telefonie de afaceri creat pentru ca echipele de vânzări să formeze mai rapid și să încheie mai multe oferte, precum și pentru echipele de servicii pentru clienți, pentru a oferi o experiență perfectă clienților prin telefon. CloudTalk oferă apeluri telefonice, apelare automată, scripturi de apel, IVR, rutare inteligentă, SMS, precum și alte 75 de caracteristici ale centrului de apel.
Cum îl puteți folosi?
Dacă doriți acces complet la interacțiunea cu clienții combinată cu istoricul apelurilor, avem soluția perfectă. Integrați soluția LiveAgent cu CloudTalk pentru a vedea toate informațiile despre apeluri și tichete într-un singur loc – interfață CloudTalk. Când clientul apelează, cardul său de client (care se deschide în momentul în care ridicați telefonul) afișează detaliile de contact, istoricul apelurilor, notele și tichetele aferente apelantului. Agenții dvs. vor oferi un serviciu pentru clienți mai cuprinzător și mai rapid.
Valoarea adăugată pentru utilizatorii LiveAgent este sincronizarea tuturor apelurilor clienților din CloudTalk. După încheierea apelului, informațiile relevante sunt trimise către LiveAgent și corelate cu tichetul clientului. Veți vedea numele agentului, durata apelului, timpul de așteptare și numele companiei de la care a fost efectuat apelul telefonic. Fiecare apel este, de asemenea, legat de o înregistrare accesibilă oricând aveți nevoie de ea.
Frequently Asked Questions
Care sunt avantajele utilizării Cloudtalk cu LiveAgent?
- nu este nevoie să comutați între interfețe - toate informațiile într-un singur loc - eficient în timp - satisfacție mai bună a clienților
Cum puteți integra Cloudtalk cu LiveAgent?
1.Conectați-vă la LiveAgent 2. Navigați la Configurări - Sistem - API 3. Creați API și copiați-l 4. Conectați-vă la Cloudtalk 5. Navigați la Cont - Integrări - LiveAgent 6. Introduceți API-ul și salvați setările de flux de lucru preferate 7. Activați și utilizați!
Contacte pentru biroul de asistență Cloudinary
Contacte pentru biroul de asistență Cloudinary: asistență prin poștă electronică, conversații directe, bază de cunoștințe și pagini de rețele sociale.
Creați o experiență perfectă de service cu software-ul de centru de contact
LiveAgent este o alternativă populară la Jira, oferind gestionare eficientă a clienților și caracteristici mobile. Este important să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică.