Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Cloudtalk

CloudTalk poate fi integrat foarte ușor în LiveAgent și nu necesită programare. Singurul lucru de care aveți nevoie este adresa URL API și cheia API, pe care o puteți găsi direct în interfața LiveAgent (setări -> API). Apoi lăsați CloudTalk să facă restul.

Cloudtalk

Ce este Cloudtalk?

CloudTalk este un sistem de telefonie de afaceri creat pentru ca echipele de vânzări să formeze mai rapid și să încheie mai multe oferte, precum și pentru echipele de servicii pentru clienți, pentru a oferi o experiență perfectă clienților prin telefon. CloudTalk oferă apeluri telefonice, apelare automată, scripturi de apel, IVR, rutare inteligentă, SMS, precum și alte 75 de caracteristici ale centrului de apel.

Cum îl puteți folosi?

Dacă doriți acces complet la interacțiunea cu clienții combinată cu istoricul apelurilor, avem soluția perfectă. Integrați soluția LiveAgent cu CloudTalk pentru a vedea toate informațiile despre apeluri și tichete într-un singur loc – interfață CloudTalk. Când clientul apelează, cardul său de client (care se deschide în momentul în care ridicați telefonul) afișează detaliile de contact, istoricul apelurilor, notele și tichetele aferente apelantului. Agenții dvs. vor oferi un serviciu pentru clienți mai cuprinzător și mai rapid.

Valoarea adăugată pentru utilizatorii LiveAgent este sincronizarea tuturor apelurilor clienților din CloudTalk. După încheierea apelului, informațiile relevante sunt trimise către LiveAgent și corelate cu tichetul clientului. Veți vedea numele agentului, durata apelului, timpul de așteptare și numele companiei de la care a fost efectuat apelul telefonic. Fiecare apel este, de asemenea, legat de o înregistrare accesibilă oricând aveți nevoie de ea.

Întrebări frecvente

Care sunt avantajele utilizării Cloudtalk cu LiveAgent?

- nu este nevoie să comutați între interfețe

- toate informațiile într-un singur loc

- eficient în timp

- satisfacție mai bună a clienților

Cum puteți integra Cloudtalk cu LiveAgent?

1.Conectați-vă la LiveAgent

2. Navigați la Configurări - Sistem - API

3. Creați API și copiați-l

4. Conectați-vă la Cloudtalk

5. Navigați la Cont - Integrări - LiveAgent

6. Introduceți API-ul și salvați setările de flux de lucru preferate

7. Activați și utilizați!

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație