Încercare gratuită

Avelia

Ce este Avelia?

De aproape 20 de ani, Avelia este un operator de telecomunicații specializat în companii, oferindu-le soluții personalizate adaptate nevoilor lor. Aproape de clienții săi cu care menține relații privilegiate, fiind soluția lor unică, soluțiile Avelia acoperă întregul perimetru de telecomunicații: telefonie fixă, mobil, internet, fibră, securitate, softphone etc. Un singur punct de contact pentru toate soluțiile de telecomunicații înseamnă :

  • asigurarea că fișierele sunt luate în mână și că nimeni nu pasează responsabilitatea în caz de o problemă
  • certitudinea de a face economii
  • posibilitatea de a vă alege rețeaua cu toată transparența (Avelia funcționează cu toți operatorii)

Avelia s-a înconjurat de cei mai buni parteneri pentru a face față provocărilor din următorul deceniu: securitate, SD WAN, telemuncă … Contactați-ne completând următorul formular: https://www.avelia.fr/rendez-vous

Cum îl puteți utiliza?

Dacă sunteți în căutarea unui furnizor VoIP pentru a vă conecta la centrul de apel LiveAgent, Avelia este o alegere excelentă. Centrul de apeluri LiveAgent va gestiona apelurile și tichetele dvs., în timp ce Avelia va asigura restul. Microfoanele și difuzoarele pentru laptop sau smartphone sunt tot ceea ce aveți nevoie pentru a stabili un centru de apel de pornire. Este posibil să aveți nevoie de alt hardware dacă doriți să îmbunătățiți calitatea apelului mai târziu.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Cum puteți beneficia de un centru de apel LiveAgent?

Chiar dacă unii oameni preferă experiențele digitale ale clienților, alții doresc o conexiune personală mai profundă cu mărcile cu care interacționează. Centrele de apeluri sunt o modalitate excelentă de a vă îmbunătăți relațiile cu clienții, de a vinde produse, de a câștiga noi clienți și utilizatori de servicii sau de a oferi servicii generale pentru clienți.

Odată cu căderea centrelor de apel tradiționale și creșterea software-ului pentru centrele de apeluri, cum ar fi LiveAgent, este ușor să oferiți acest tip de experiență clienților dvs., fără a cheltui toți banii. Centrele de apel sunt acum accesibile tuturor tipurilor de companii, mari sau mici.

Cum funcționează centrul de apeluri LiveAgent?

LiveAgent facilitează gestionarea și administrarea unui centru de apeluri pentru companii, cu ajutorul funcțiilor sale avansate. De exemplu, puteți crea arbori IVR (Răspuns Vocal Interactiv) , personalizați, care vă vor direcționa automat clienții către departamentele și agenții potriviți.

Cea mai bună parte? Funcția IVR a LiveAgent face toată treaba și creează o experiență fără probleme pentru clienții dvs. Tot ce trebuie să facă este să asculte meniul IVR și să apese tasta corespunzătoare de la tastatură (cum ar fi apăsarea 1 pentru vânzări) pentru a fi conectat cu persoana potrivită pentru job.

Call center cu IVR

Clientul dvs. s-a conectat accidental la departamentul greșit? Soluția este simplă, utilizați transferuri de apeluri pentru a direcționa clientul către unul dintre colegii dvs. și pentru a economisi timp.

Vă este greu să vă amintiți ce au spus clienții dvs.? Nu vă faceți griji, LiveAgent înregistrează toate apelurile primite și efectuate și le stochează în interiorul sistemului. Dacă trebuie să vă reîmprospătați memoria, localizați pur și simplu tichetul și ascultați înregistrarea completă a apelului. Înregistrarea apelurilor poate fi utilizată și pentru instruirea agenților noi și pentru a le arăta răspunsurile corecte la apelurile clienților.

Doriți mai multe informații despre funcțiile centrului nostru de apeluri? Consultați  pagina funcției Call Center  care conține toate informațiile despre capacitățile centrului de apel LiveAgent.

Cum se integrează Avelia VoIP cu LiveAgent?

Dacă doriți să creați centrul de apel LiveAgent cu Avelia ca furnizor de VoIP, urmați acest ghid simplu.

  • Deschideți LiveAgent și accesați Configurare > Apel > Numere. Click pe butonul portocaliu Creare din partea de sus.
  • Selectați Avelia din lista furnizorilor VoIP.
Selectarea Avelia ca furnizor VoIP în setările de apel LiveAgent
Selectarea Avelia
  • Denumiți numărul, selectați un departament, introduceți datele de conectare și selectați numărul prefixului dvs. de apelare. De asemenea, puteți bifa sau debifa opțiunea de a înregistra toate apelurile telefonice primite și efectuate de la acest număr. Când doriți să terminați, dați click pe butonul Adăugare din partea de jos.
Configurarea numărului Avelia în LiveAgent
Configurarea numărulului de telefon Avelia

Numărul de telefon este în LiveAgent și gata de utilizare. Dacă preferați, puteți adăuga mai multe numere de telefon Avelia sau adăugați numere de la alți furnizori VoIP.

Numărul de telefon Avelia este în LiveAgent și gata pentru a fi utilizat în call center
S-a adăugat numărul de telefon Avelia

Obțineți mai multe informații despre software-ul pentru Call Center LiveAgent

Căutați mai multe informații despre înființarea și rularea unui centru de apeluri? Dacă sunteți interesat, aruncați o privire la Academia LiveAgent pentru mai multe informații despre centrele de apel și alte subiecte din lumea asistenței pentru clienți.

Curios despre ce altceva poate face LiveAgent? Vizionați videoclipul de mai jos pentru a vedea turul complet al software-ului nostru de asistență pentru clienți.

LiveAgent Product Tour

Întrebări frecvente

Ce este Avelia?

Avelia este un furnizor VoIP care vă permite să vă îmbunătățiți instantaneu centrul de apeluri. Pur și simplu integrați Avelia cu LiveAgent și începeți să obțineți beneficii.

Pot integra Avelia cu LiveAgent?

Avelia este unul dintre furnizorii de servicii Voce prin Protocolul Internet(VoIP) disponibile și suportate de LiveAgent. Puteți configura centrul de apeluri cu Avelia ca furnizor principal, dacă aceasta este preferința dvs.

Integrarea Avelia este gratuită?

Nu trebuie să plătiți suplimentar cu planul all-inclusive LiveAgent și puteți configura imediat un centru de apeluri Avelia VoIP în LiveAgent.

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație