Partener
Pentru a plasa un buton de chat live LiveAgent pe site-ul dvs. Adobe Business Catalyst, pur și simplu urmați ghidul de integrare de mai jos sau urmăriți videoclipul YouTube furnizat.
- Primul pas este să creați și să personalizați un nou buton de chat în panoul dvs. LiveAgent. Copiați codul HTML (Ctrl + C) în clipboard.

- Accesați panoul de bord Adobe Business Catalyst și navigați la Site Manager și dați click pe Pagini. În colțul din dreapta jos, selectați Editați. Acum dați click pe HTML și derulați până în partea de jos a paginii. Inserați codul HTML al chatului live chiar deasupra liniei

- Accesați pagina dvs. web, reîmprospătați-o și butonul de chat este gata.

De ce Adobe Business Catalyst?
Adobe Business Catalyst este un site de afaceri multifuncțional și o soluție de marketing online, construit pentru designeri web. Folosind această platformă și fără codificare back-end, puteți construi totul, de la site-uri web uimitoare la magazine online puternice, site-uri frumoase de broșuri până la mini-site-uri de generatoare de lead-uri.
Cum îl puteți folosi?
Integrarea LiveAgent cu este Adobe Business Catalyst vă permite să plasați un buton de chat live pe site-ul dvs. Adobe Business Catalyst.
Frequently Asked Questions
Ce este Adobe Business Catalyst?
Adobe Business Catalyst este un software de gestionare a conținutului din 2003, cu misiunea de a ajuta la crearea unor companii online puternice pentru clienții lor.
Cum puteți integra un buton de chat live pe site-ul dvs. Adobe Business Catalyst?
1. Creați un buton de chat live în LiveAgent 2. Copiați codul HTML și lipiți-l în site-ul dvs. Adobe Business Catalyst Urmați acest ghid video rapid pentru mai multe detalii.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?
LiveAgent este o soluție software pentru servicii clienți, oferind gestionare a e-mailurilor și telecomunicații VoIP, precum și șabloane de e-mail și centru de apel. Platforma oferă integrare cu media socială și opțiuni de demo și migrare a datelor. Este o alternativă populară la Zopim și Jira, având caracteristici mobile, asistență excelentă și ușurință de utilizare.
Galeria de invitații la conversație
LiveAgent is a customer service software that offers various features including email and complaint management, customer portal, and phone care system. It has integration options with other systems and offers a free demo. The company guarantees customer support and assistance. The software also provides real-time sales and traffic reports. LiveAgent is user-friendly and multilingual with a sign-up bonus of $5. They also allow tracking issues to their roots and making sure they are eliminated in the future. Additionally, the company offers alternative and popular software for customer service, along with sales contacts.
LiveAgent oferă suport excelent și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira. Platforma permite adăugarea de fişiere şi crearea unui spaţiu online de comunitate pentru clienți. Oferă și resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail și software pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este o companie specializată în furnizarea de software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP, software de autoservire și multe altele.