Creați o experiență pozitivă a clienților care îi va face pe aceștia să vorbească.
Îmbunătățiți ratele de prim răspuns cu distribuire automată a tichetelor.
Reduceți fluxul de tichete de asistență cu o bază de cunoștințe.
Abilitatea de a comunica rapid și eficient cu alți participanți la piață este un aspect esențial al vieții unui comerciant. Calitatea serviciului de asistență pentru clienți al companiei este una dintre principalele priorități pentru comercianți și este unul dintre factorii principali în retenție.
Construiți o comunitate de comercianți și brokeri cu ajutorul LiveAgent, cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020.
LiveAgent se asigură că nu pierde niciun moment. Un software de asistență complet integrat permite comunicarea simplificată pentru a învăța și a discuta toate lucrurile legate de comerț și piață.Lumea comerțului și a schimbului nu se odihnește niciodată. Pe măsură ce o parte a lumii se culcă, cealaltă doar se trezește cu noile posibilități. Prin urmare, timpul este esențial în lumea tranzacționării. A fi inactiv poate duce la pierderi semnificative de venituri.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Extindeți o invitație pentru o comunicare mai simplificată cu o notă personală și pictați o imagine a unei companii cărora îi pasă cu adevărat într-o industrie care nu doarme niciodată.
Țineți pasul cu toate cerințele pieței comerciale și de schimb sub un singur acoperiș. A face față comercianților cu experiență este o provocare. Informați-vă partenerii comerciali într-un ritm cardiac sau reacționați la diferite evenimente sociale cu o viteză fulgerătoare, indiferent de canalul de comunicare. Cu peste 180 de funcții de asistență și peste 40 de integrări, puteți înțelege cerințele comercianților dvs. și cel mai bun serviciu de asistență 24/7 posibil. Ca să nu mai vorbim de integrarea și personalizarea a peste 40 de limbi cu litere speciale și accente de literă pentru a depăși bariera lingvistică și a face comerț confortabil la nivel global, indiferent de limba pieței.
Consolidați toate canalele dvs. de comunicații într-o singură căsuță de e-mail unificată accesibilă tuturor folosind sistemul de ticketing de asistență LiveAgent. Orice e-mail, chat, apel sau postare pe rețelele de socializare pe care le primiți se transformă în tichete pentru o mai bună gestionare și monitorizare. Spuneți adio asistenței pentru clienți suprasolicitate. Atribuiți încărcătura optimă de tichete agenților individuali sau departamentelor prin stabilirea unor reguli clare și SLA pentru distribuirea tichetelor și condiții optime de restricționare a timpului. Sortați problemele clienților dvs. într-un interval scurt de timp. De la problemele mici până la cele complexe, nimic nu rămâne neobservat datorită sistemului fiabil de ticketing.
Implementarea chat-ului live poate schimba semnificativ dinamica relației dvs. de lucru cu clienții. Afișați-vă abilitățile și cunoștințele în timp real, menținând în același timp o abordare profesională. Cu o funcție integrată de chat-uri multiple care se desfășoară simultan, nu vă veți lăsa clienții în așteptare. Punctul culminant este că, indiferent de câte chat-uri sunt live simultan, tot este mai rentabil decât utilizarea unui serviciu de telefonie. Bonusul este un timp mediu de răspuns îmbunătățit.
Stabiliți o prezență puternică pe rețelele de socializare cu LiveAgent. Conectați-vă cu urmăritorii dvs. valutari prin mai multe platforme de socializare. LiveAgents permite integrarea simplă și eficientă a principalelor platforme de socializare precum Facebook, Twitter și Instagram. Fără a fi nevoie să comutați între conturi, veți putea să monitorizați și să răspundeți la toate comentariile și mesajele adepților dvs. și să interacționați cu noi potențiali traderi pentru a-i adăuga la comunitatea dvs. online.
Comercianții care au puțin timp la dispoziție pot obține răspunsuri instantanee la toate întrebările lor folosind baza noastră de cunoștințe personalizabilă și platformele de întrebări frecvente. Folosind editorul WYSIWYG încorporat, veți putea stiliza conținutul și structura articolelor dvs. în funcție de preferințele pieței.
Primiți un volum mare de întrebări prin canalele dvs. de comunicare? Este dificil să sortați toate mesajele? Etichetele vă vor ajuta să deveniți mai bine organizați și mai eficienți. Puteți atribui manual sau automat o cantitate nelimitată de diverse etichete anumitor tichete și apoi puteți aplica filtre pentru o căutare mai rapidă. Apoi, puteți rula un raport în LiveAgent pentru anumite etichete și puteți modifica strategia de afaceri planificată pe baza rezultatului raportului. Etichetele vă oferă o altă opțiune pentru a vă personaliza locul de muncă conform preferințelor dvs.
Cu LiveAgent, nu va trebui să pierdeți timp prețios. În schimb, vă puteți concentra toate eforturile pe furnizarea de asistență completă și atentă pentru fiecare client. Comparați soluția noastră omnicanală cu furnizorii alternativi de pe piață.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzii
Vedeți poveștile noastre de succes și mărturiile și descoperiți impactul pozitiv al implementării software-ului de asistență asupra contabilității & industriei juridice
Din fericire folosesc software-ul de ceva timp. De asemenea, LiveAgent ne-a ajutat să sporim satisfacția și veniturile utilizatorilor noștri. Ușor de utilizat: interfața cu utilizatorul este intuitivă și foarte ușor de învățat chiar și pentru cei care nu sunt adepții tehnologiei. Îl putem folosi pe multe dintre site-urile noastre web, fiecare cu propriul KB, forumuri și partajarea de idei / sugestii. Aveam nevoie de un sistem ușor de utilizat și cu capacitatea de a se conecta la mai multe canale.
Vasileios A. P Fondator – Director
Industria financiară evoluează într-un ritm rapid. Pentru a satisface toate cerințele clienților dvs., investiți într-un plan software care nu va încălca bugetul companiei.
Most Popular
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Software-ul de asistență poate fi utilizat de companiile valutare pentru a-și gestiona serviciul pentru clienți. De exemplu, software-ul de asistență poate ajuta companiile valutare să organizeze apelurile primite și efectuate, e-mailurile, chat-urile, solicitările de pe rețelele de socializare și multe altele.
LiveAgent oferă următoarele avantaje pentru companiile valutare: flux de lucru îmbunătățit, experiență îmbunătățită a clienților, comunicare în echipă, satisfacția clienților și rata redusă de fluctuație.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date