Centrul de servicii pentru clienți
Un centru de servicii pentru clienți este vital pentru orice afacere, iar alegerea unei soluții CRM integrate este esențială pentru succes. Reprezentanții serviciului pentru clienți trebuie să ofere soluții personalizate și să ofere o experiență de calitate pentru clienți. Agenții de servicii pentru clienți ar trebui să fie flexibili și să aibă abilități de comunicare. Este important ca centrul de servicii să ofere o experiență omnicanală și să fie adaptate la publicul țintă.
Căutați o alternativă la Vision?
LiveAgent este o alternativă puternică la Vision, oferind un software de asistență care acceptă toate canalele de comunicare relevante, inclusiv rețele sociale precum Instagram, Twitter și Facebook. De asemenea, oferă un sistem excelent de tichete care organizează comunicarea pentru dvs., astfel încât să puteți oferi o asistență mai bună clienților dvs. LiveAgent este una dintre puținele soluții de asistență care acoperă nu doar Facebook și Twitter, ci și comunicările pe Instagram, iar integrarea Viber este pe drum.
Software de asistență pentru industria comerțului electronic
Widget-ul nostru nativ de chat live permite asistența clienților în timp real și crește satisfacția și loialitatea clienților. CRM-ul nostru încorporat și simplificarea tuturor mesajelor clienților din e-mail și rețelele de socializare îmbunătățesc timpul de răspuns. Implementarea LiveAgent pentru comerțul electronic este rapidă, dar impactul asupra comerțului durează tot timpul.
Software de asistență pentru industria bancară
LiveAgent oferă asistență pentru industria bancară, ajutându-vă să rămâneți aproape de clienții dvs. și să-i ajutați mai rapid. Puteți începe gratuit cu un trial de 7 sau 30 de zile folosind adresa de email a companiei. Nu este necesar cardul de credit și puteți alege un nume pentru subdomeniul LiveAgent. Acceptând termenii și condițiile și politica de confidențialitate, puteți să vă creați un cont gratuit și să primiți actualizări despre produse și oferte promoționale.
Utilizați software-ul FAQ pentru a vă optimiza experiența de autoservire a clienților
LiveAgent oferă o soluție complexă multicanală pentru a îmbunătăți serviciile pentru clienți și satisfacția acestora. Sistemul de ticketing puternic include o gamă completă de funcții de gestionare a tichetelor, inclusiv rutarea inteligentă a acestora, reguli de automatizare, SLA-uri și gestionarea responsabilității tichetelor. Personalizați portalul de autoservire pentru a se potrivi cu identitatea companiei dvs. LiveAgent are peste 180 de funcții avansate pentru a spori satisfacția clienților.
Software de asistență pentru eGaming și eSport
Aceasta pare a fi o listă de opțiuni de servicii pentru întreprinderi mici și specialiști în marketing. Există două opțiuni disponibile: un pachet "All-Inclusive" la 39 de dolari pe lună, și pachetul "Tichet+Chat" la 29 de dolari pe lună. De asemenea, există o serie de resurse conexe disponibile, inclusiv software pentru servicii pentru clienți și șabloane de e-mailuri de recomandare.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date