Valoroasă în fiecare industrie

Descoperiți cum vă îmbunătățește LiveAgent afacerea valutară.

  • ✓ Fără taxă de configurare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Stimulați promovarea

Creați o experiență pozitivă a clienților care îi va face pe aceștia să vorbească.

24%

Reduceți timpul de răspuns

Îmbunătățiți ratele de prim răspuns cu distribuire automată a tichetelor.

37%

Reduceți volumul tichetelor

Reduceți fluxul de tichete de asistență cu o bază de cunoștințe.

Industry background

Software de asistență pentru afaceri valutare

Abilitatea de a comunica rapid și eficient cu alți participanți la piață este un aspect esențial al vieții unui comerciant. Calitatea serviciului de asistență pentru clienți al companiei este una dintre principalele priorități pentru comercianți și este unul dintre factorii principali în retenție.

Construiți o comunitate de comercianți și brokeri cu ajutorul LiveAgent, cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020.

 

LiveAgent se asigură că nu pierde niciun moment. Un software de asistență complet integrat permite comunicarea simplificată pentru a învăța și a discuta toate lucrurile legate de comerț și piață.Lumea comerțului și a schimbului nu se odihnește niciodată. Pe măsură ce o parte a lumii se culcă, cealaltă doar se trezește cu noile posibilități. Prin urmare, timpul este esențial în lumea tranzacționării. A fi inactiv poate duce la pierderi semnificative de venituri.

Descoperiți LiveAgent - cel mai avansat software de comunicație pentru afaceri valutare

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Peter Komornik

LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo

Cum poate beneficia industria valutară de software-ul de asistență?

Extindeți o invitație pentru o comunicare mai simplificată cu o notă personală și pictați o imagine a unei companii cărora îi pasă cu adevărat într-o industrie care nu doarme niciodată. 

Asistență omnicanală

Țineți pasul cu toate cerințele pieței comerciale și de schimb sub un singur acoperiș. A face față comercianților cu experiență este o provocare. Informați-vă partenerii comerciali într-un ritm cardiac sau reacționați la diferite evenimente sociale cu o viteză fulgerătoare, indiferent de canalul de comunicare. Cu peste 180 de funcții de asistență și peste 40 de integrări, puteți înțelege cerințele comercianților dvs. și cel mai bun serviciu de asistență 24/7 posibil. Ca să nu mai vorbim de integrarea și personalizarea a peste 40 de limbi cu litere speciale și accente de literă pentru a depăși bariera lingvistică și a face comerț confortabil la nivel global, indiferent de limba pieței.  

Ultimate omni-channel help desk software experience
LiveAgent answering ticket-gif

Software de ticketing

Consolidați toate canalele dvs. de comunicații într-o singură căsuță de e-mail unificată accesibilă tuturor folosind sistemul de ticketing de asistență LiveAgent. Orice e-mail, chat, apel sau postare pe rețelele de socializare pe care le primiți se transformă în tichete pentru o mai bună gestionare și monitorizare. Spuneți adio asistenței pentru clienți suprasolicitate. Atribuiți încărcătura optimă de tichete agenților individuali sau departamentelor prin stabilirea unor reguli clare și SLA pentru distribuirea tichetelor și condiții optime de restricționare a timpului. Sortați problemele clienților dvs. într-un interval scurt de timp. De la problemele mici până la cele complexe, nimic nu rămâne neobservat datorită sistemului fiabil de ticketing.

Chat live

Implementarea chat-ului live poate schimba semnificativ dinamica relației dvs. de lucru cu clienții. Afișați-vă abilitățile și cunoștințele în timp real, menținând în același timp o abordare profesională. Cu o funcție integrată de chat-uri multiple care se desfășoară simultan, nu vă veți lăsa clienții în așteptare. Punctul culminant este că, indiferent de câte chat-uri sunt live simultan, tot este mai rentabil decât utilizarea unui serviciu de telefonie. Bonusul este un timp mediu de răspuns îmbunătățit.

What is live chat software by LiveAgent
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Integrare cu rețelele de socializare

Stabiliți o prezență puternică pe rețelele de socializare cu LiveAgent. Conectați-vă cu urmăritorii dvs. valutari prin mai multe platforme de socializare. LiveAgents permite integrarea simplă și eficientă a principalelor platforme de socializare precum Facebook, Twitter și Instagram. Fără a fi nevoie să comutați între conturi, veți putea să monitorizați și să răspundeți la toate comentariile și mesajele adepților dvs. și să interacționați cu noi potențiali traderi pentru a-i adăuga la comunitatea dvs. online. 

Baza de cunoștințe și întrebări frecvente

Comercianții care au puțin timp la dispoziție pot obține răspunsuri instantanee la toate întrebările lor folosind baza noastră de cunoștințe personalizabilă și platformele de întrebări frecvente. Folosind editorul WYSIWYG încorporat, veți putea stiliza conținutul și structura articolelor dvs. în funcție de preferințele pieței.

Free knowledge base software by LiveAgent
Tags-Feature-LiveAgent

Etichete și rapoarte

Primiți un volum mare de întrebări prin canalele dvs. de comunicare? Este dificil să sortați toate mesajele? Etichetele vă vor ajuta să deveniți mai bine organizați și mai eficienți. Puteți atribui manual sau automat o cantitate nelimitată de diverse etichete anumitor tichete și apoi puteți aplica filtre pentru o căutare mai rapidă. Apoi, puteți rula un raport în LiveAgent pentru anumite etichete și puteți modifica strategia de afaceri planificată pe baza rezultatului raportului. Etichetele vă oferă o altă opțiune pentru a vă personaliza locul de muncă conform preferințelor dvs.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

V-ați săturat să comutați între telefoane, chat-uri, e-mailuri și alte instrumente de comunicare?

Cu LiveAgent, nu va trebui să pierdeți timp prețios. În schimb, vă puteți concentra toate eforturile pe furnizarea de asistență completă și atentă pentru fiecare client. Comparați soluția noastră omnicanală cu furnizorii alternativi de pe piață.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzii

Upset man-illustration

Peste 21.000 de companii nu pot greși

Vedeți poveștile noastre de succes și mărturiile și descoperiți impactul pozitiv al implementării software-ului de asistență asupra contabilității & industriei juridice

„Software superb care poate fi folosit ca centru de contact multicanal”

Din fericire folosesc software-ul de ceva timp. De asemenea, LiveAgent ne-a ajutat să sporim satisfacția și veniturile utilizatorilor noștri. Ușor de utilizat: interfața cu utilizatorul este intuitivă și foarte ușor de învățat chiar și pentru cei care nu sunt adepții tehnologiei. Îl putem folosi pe multe dintre site-urile noastre web, fiecare cu propriul KB, forumuri și partajarea de idei / sugestii. Aveam nevoie de un sistem ușor de utilizat și cu capacitatea de a se conecta la mai multe canale.

LiveAgent Review

Vasileios A. P Fondator – Director

Servicii Financiare

Soluție software pentru birou de asistență la prețuri accesibile

Industria financiară evoluează într-un ritm rapid. Pentru a satisface toate cerințele clienților dvs., investiți într-un plan software care nu va încălca bugetul companiei.

$9 lună

Small business

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 lună

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 contact form

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Întrebări frecvente

De ce companiile valutare ar trebui să aibă software de asistență?

Software-ul de asistență poate fi utilizat de companiile valutare pentru a-și gestiona serviciul pentru clienți. De exemplu, software-ul de asistență poate ajuta companiile valutare să organizeze apelurile primite și efectuate, e-mailurile, chat-urile, solicitările de pe rețelele de socializare și multe altele.

De ce ar trebui companiile valutare să aleagă LiveAgent ?

LiveAgent oferă următoarele avantaje pentru companiile valutare: flux de lucru îmbunătățit, experiență îmbunătățită a clienților, comunicare în echipă, satisfacția clienților și rata redusă de fluctuație.

Related Articles to Valută
Doriți să aflați mai multe despre cum să oferiți servicii pentru clienți excepționale în centrul de apeluri? Aflați citind articolul nostru.

Centrul de servicii pentru clienți

Un centru de servicii pentru clienți este vital pentru orice afacere, iar alegerea unei soluții CRM integrate este esențială pentru succes. Reprezentanții serviciului pentru clienți trebuie să ofere soluții personalizate și să ofere o experiență de calitate pentru clienți. Agenții de servicii pentru clienți ar trebui să fie flexibili și să aibă abilități de comunicare. Este important ca centrul de servicii să ofere o experiență omnicanală și să fie adaptate la publicul țintă.

Liveagent oferă mai multe opțiuni atunci când vine vorba de furnizarea de asistență pentru clienți. Este soluția supremă pentru afacerea dvs. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți caracteristici separate.

Căutați o alternativă la Vision?

LiveAgent este o alternativă puternică la Vision, oferind un software de asistență care acceptă toate canalele de comunicare relevante, inclusiv rețele sociale precum Instagram, Twitter și Facebook. De asemenea, oferă un sistem excelent de tichete care organizează comunicarea pentru dvs., astfel încât să puteți oferi o asistență mai bună clienților dvs. LiveAgent este una dintre puținele soluții de asistență care acoperă nu doar Facebook și Twitter, ci și comunicările pe Instagram, iar integrarea Viber este pe drum.

Aflați cum să oferiți cea mai bună asistență pentru clienți pentru viitorii dvs. consumatori online. LiveAgent vă poate arăta cum să faceți acest lucru corect.

Software de asistență pentru industria comerțului electronic

Widget-ul nostru nativ de chat live permite asistența clienților în timp real și crește satisfacția și loialitatea clienților. CRM-ul nostru încorporat și simplificarea tuturor mesajelor clienților din e-mail și rețelele de socializare îmbunătățesc timpul de răspuns. Implementarea LiveAgent pentru comerțul electronic este rapidă, dar impactul asupra comerțului durează tot timpul.

Deoarece industria bancară se mută în lumea digitală, este necesar să îndeplinim nevoile clienților de acolo. LiveAgent vă poate ajuta în acest sens.

Software de asistență pentru industria bancară

LiveAgent oferă asistență pentru industria bancară, ajutându-vă să rămâneți aproape de clienții dvs. și să-i ajutați mai rapid. Puteți începe gratuit cu un trial de 7 sau 30 de zile folosind adresa de email a companiei. Nu este necesar cardul de credit și puteți alege un nume pentru subdomeniul LiveAgent. Acceptând termenii și condițiile și politica de confidențialitate, puteți să vă creați un cont gratuit și să primiți actualizări despre produse și oferte promoționale.

Oferiți-le clienților posibilitatea să găsească răspunsurile pe care le caută folosind autoservirea. Programul de Întrebări Frecvente (FAQ) al LiveAgent vă permite să creați portaluri uimitoare ale clienților.

Utilizați software-ul FAQ pentru a vă optimiza experiența de autoservire a clienților

LiveAgent oferă o soluție complexă multicanală pentru a îmbunătăți serviciile pentru clienți și satisfacția acestora. Sistemul de ticketing puternic include o gamă completă de funcții de gestionare a tichetelor, inclusiv rutarea inteligentă a acestora, reguli de automatizare, SLA-uri și gestionarea responsabilității tichetelor. Personalizați portalul de autoservire pentru a se potrivi cu identitatea companiei dvs. LiveAgent are peste 180 de funcții avansate pentru a spori satisfacția clienților.

LiveAgent îi ajută pe jucătorii din industria Gamingu-ului și a eSport-ului să sporească nivelul de asistență pentru clienți. Atingeți următorul nivel cu ajutorul software-ului de asistență LiveAgent.

Software de asistență pentru eGaming și eSport

Aceasta pare a fi o listă de opțiuni de servicii pentru întreprinderi mici și specialiști în marketing. Există două opțiuni disponibile: un pachet "All-Inclusive" la 39 de dolari pe lună, și pachetul "Tichet+Chat" la 29 de dolari pe lună. De asemenea, există o serie de resurse conexe disponibile, inclusiv software pentru servicii pentru clienți și șabloane de e-mailuri de recomandare.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație