Valoroasă în fiecare industrie

Descoperiți cum vă îmbunătățește LiveAgent afacerea valutară.

  • ✓ Fără taxă de configurare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Stimulați promovarea

Creați o experiență pozitivă a clienților care îi va face pe aceștia să vorbească.

24%

Reduceți timpul de răspuns

Îmbunătățiți ratele de prim răspuns cu distribuire automată a tichetelor.

37%

Reduceți volumul tichetelor

Reduceți fluxul de tichete de asistență cu o bază de cunoștințe.

Industry background

Software de asistență pentru afaceri valutare

Abilitatea de a comunica rapid și eficient cu alți participanți la piață este un aspect esențial al vieții unui comerciant. Calitatea serviciului de asistență pentru clienți al companiei este una dintre principalele priorități pentru comercianți și este unul dintre factorii principali în retenție.

Construiți o comunitate de comercianți și brokeri cu ajutorul LiveAgent, cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020.

 

LiveAgent se asigură că nu pierde niciun moment. Un software de asistență complet integrat permite comunicarea simplificată pentru a învăța și a discuta toate lucrurile legate de comerț și piață.Lumea comerțului și a schimbului nu se odihnește niciodată. Pe măsură ce o parte a lumii se culcă, cealaltă doar se trezește cu noile posibilități. Prin urmare, timpul este esențial în lumea tranzacționării. A fi inactiv poate duce la pierderi semnificative de venituri.

Descoperiți LiveAgent - cel mai avansat software de comunicație pentru afaceri valutare

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Peter Komornik

LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo

Cum poate beneficia industria valutară de software-ul de asistență?

Extindeți o invitație pentru o comunicare mai simplificată cu o notă personală și pictați o imagine a unei companii cărora îi pasă cu adevărat într-o industrie care nu doarme niciodată. 

Asistență omnicanală

Țineți pasul cu toate cerințele pieței comerciale și de schimb sub un singur acoperiș. A face față comercianților cu experiență este o provocare. Informați-vă partenerii comerciali într-un ritm cardiac sau reacționați la diferite evenimente sociale cu o viteză fulgerătoare, indiferent de canalul de comunicare. Cu peste 180 de funcții de asistență și peste 40 de integrări, puteți înțelege cerințele comercianților dvs. și cel mai bun serviciu de asistență 24/7 posibil. Ca să nu mai vorbim de integrarea și personalizarea a peste 40 de limbi cu litere speciale și accente de literă pentru a depăși bariera lingvistică și a face comerț confortabil la nivel global, indiferent de limba pieței.  

Ultimate omni-channel help desk software experience
LiveAgent answering ticket-gif

Software de ticketing

Consolidați toate canalele dvs. de comunicații într-o singură căsuță de e-mail unificată accesibilă tuturor folosind sistemul de ticketing de asistență LiveAgent. Orice e-mail, chat, apel sau postare pe rețelele de socializare pe care le primiți se transformă în tichete pentru o mai bună gestionare și monitorizare. Spuneți adio asistenței pentru clienți suprasolicitate. Atribuiți încărcătura optimă de tichete agenților individuali sau departamentelor prin stabilirea unor reguli clare și SLA pentru distribuirea tichetelor și condiții optime de restricționare a timpului. Sortați problemele clienților dvs. într-un interval scurt de timp. De la problemele mici până la cele complexe, nimic nu rămâne neobservat datorită sistemului fiabil de ticketing.

Chat live

Implementarea chat-ului live poate schimba semnificativ dinamica relației dvs. de lucru cu clienții. Afișați-vă abilitățile și cunoștințele în timp real, menținând în același timp o abordare profesională. Cu o funcție integrată de chat-uri multiple care se desfășoară simultan, nu vă veți lăsa clienții în așteptare. Punctul culminant este că, indiferent de câte chat-uri sunt live simultan, tot este mai rentabil decât utilizarea unui serviciu de telefonie. Bonusul este un timp mediu de răspuns îmbunătățit.

What is live chat software by LiveAgent
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Integrare cu rețelele de socializare

Stabiliți o prezență puternică pe rețelele de socializare cu LiveAgent. Conectați-vă cu urmăritorii dvs. valutari prin mai multe platforme de socializare. LiveAgents permite integrarea simplă și eficientă a principalelor platforme de socializare precum Facebook, Twitter și Instagram. Fără a fi nevoie să comutați între conturi, veți putea să monitorizați și să răspundeți la toate comentariile și mesajele adepților dvs. și să interacționați cu noi potențiali traderi pentru a-i adăuga la comunitatea dvs. online. 

Baza de cunoștințe și întrebări frecvente

Comercianții care au puțin timp la dispoziție pot obține răspunsuri instantanee la toate întrebările lor folosind baza noastră de cunoștințe personalizabilă și platformele de întrebări frecvente. Folosind editorul WYSIWYG încorporat, veți putea stiliza conținutul și structura articolelor dvs. în funcție de preferințele pieței.

Free knowledge base software by LiveAgent
Tags-Feature-LiveAgent

Etichete și rapoarte

Primiți un volum mare de întrebări prin canalele dvs. de comunicare? Este dificil să sortați toate mesajele? Etichetele vă vor ajuta să deveniți mai bine organizați și mai eficienți. Puteți atribui manual sau automat o cantitate nelimitată de diverse etichete anumitor tichete și apoi puteți aplica filtre pentru o căutare mai rapidă. Apoi, puteți rula un raport în LiveAgent pentru anumite etichete și puteți modifica strategia de afaceri planificată pe baza rezultatului raportului. Etichetele vă oferă o altă opțiune pentru a vă personaliza locul de muncă conform preferințelor dvs.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

V-ați săturat să comutați între telefoane, chat-uri, e-mailuri și alte instrumente de comunicare?

Cu LiveAgent, nu va trebui să pierdeți timp prețios. În schimb, vă puteți concentra toate eforturile pe furnizarea de asistență completă și atentă pentru fiecare client. Comparați soluția noastră omnicanală cu furnizorii alternativi de pe piață.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzii

Upset man-illustration

Peste 21.000 de companii nu pot greși

Vedeți poveștile noastre de succes și mărturiile și descoperiți impactul pozitiv al implementării software-ului de asistență asupra contabilității & industriei juridice

„Software superb care poate fi folosit ca centru de contact multicanal”

Din fericire folosesc software-ul de ceva timp. De asemenea, LiveAgent ne-a ajutat să sporim satisfacția și veniturile utilizatorilor noștri. Ușor de utilizat: interfața cu utilizatorul este intuitivă și foarte ușor de învățat chiar și pentru cei care nu sunt adepții tehnologiei. Îl putem folosi pe multe dintre site-urile noastre web, fiecare cu propriul KB, forumuri și partajarea de idei / sugestii. Aveam nevoie de un sistem ușor de utilizat și cu capacitatea de a se conecta la mai multe canale.

LiveAgent Review

Vasileios A. P Fondator – Director

Servicii Financiare

Soluție software pentru birou de asistență la prețuri accesibile

Industria financiară evoluează într-un ritm rapid. Pentru a satisface toate cerințele clienților dvs., investiți într-un plan software care nu va încălca bugetul companiei.

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact
Articole legate deValută
Un administrator de cont este cineva care gestionează toate conturile dintr-un anumit program - software. Administratorul poate face modificări, actualizări sau reseta parole.

Administratorul de cont

Configurarea limbilor de sistem, pluginurilor și protecției prin IP-uri interzise sunt importante în LiveAgent pentru o experiență de asistență eficientă. Administratorii de cont au acces la configurări și rapoarte, gestionând performanța agenților.

Gestionați mai rapid comunicarea afiliată cu integrarea Post Affiliate Pro pentru LiveAgent. Plasați un buton de chat live pe panoul de afiliere.

Post Affiliate Pro

LiveAgent este un software pentru experiența clienților, cu caracteristici precum sistemul de tichete de asistență, software-ul de centru de apeluri de intrare, software-ul de autoservire și raportare și analiză pentru urmărirea succesului. Aceste instrumente pot îmbunătăți satisfacția clienților și reduce costurile de asistență. LiveAgent poate fi personalizat și instalat, iar utilizatorii primesc datele de autentificare prin e-mail după finalizarea instalării. Pagina de internet utilizează module cookie. Utilizatorii pot programa un apel pentru a vedea cum LiveAgent poate fi avantajos pentru afacerile lor.

Checklists - Lista De Verificare Asigurare Calitate Call Center

Listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului

Folosiți această listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt capabili să gestioneze fiecare apel - fără excepție.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x