Chiar și în perioade de criză economică sau politică, industria turismului a revenit întotdeauna și a continuat să atragă călători. Modul în care industria călătoriilor a ajuns pe primul loc ca una dintre cele mai profitabile industrii este că a pus accentul pe inovația tehnologică.
Călătoria către orice destinație este mai accesibilă și mai convenabilă decât oricând. Cu rețelele de socializare, oamenii pot forma conexiuni cu oricine la nivel global, ceea ce îi determină adesea să-și facă bagajul și să plece într-o călătorie pentru a explora lumea.
Lumea afacerilor folosește călătoriile pentru a extinde și a achiziționa oferte în străinătate. Dar ceea ce călătorii au în comun este dorința de relaxare și confort atunci când decid următoarea destinație sau rezervarea hotelului.
Chat-ul live poate face acest lucru și mai posibil.
Aveți centurile puse? Să mergem.
Chat-ul live este un instrument de comunicare simplu de utilizat, dar valoros pentru mesageria instantanee între client și reprezentantul serviciului de clienți – complet bazat pe browser, conceput pentru a răspunde la întrebările clienților în mod eficient și în timp real.
Chat-ul live are avantaje semnificative față de asistența prin telefon și email.
Deși asistența prin telefon și email este încă utilizată la scară largă, statisticile vorbesc de la sine. Mai mult de 60% dintre clienți preferă să utilizeze chat-ul pentru a primi răspuns la întrebările lor, în locul canalelor tradiționale, ceea ce nu se datorează strict generației milenare. 45% dintre persoanele în vârstă de 55 de ani sau peste, au confirmat că au folosit chat-ul live pe un site web cel puțin o dată.
Turismul este o piață mare și dinamică. În fiecare an, milioane de oameni călătoresc în întreaga lume, unii în mai multe ocazii. Fiecare dintre acești potențiali clienți sau călători frecvenți merită asistență online reconfortantă și ușor de utilizat pe care agenția o poate oferi.
Chat-ul live a fost conceput pentru exact acest scop.
Obișnuia să fie un proces îndelungat, atât pentru clienți, cât și pentru agenții de turism, pentru a aranja rezervarea și, de cele mai multe ori, a necesitat o vizită la agenție. Popularitatea motoarelor de căutare online a transformat acest proces.
Industria turismului a devenit una dintre cele mai rapide industrii în dezvoltare tehnologică, cu o strategie digitală clar definită. Pentru a valorifica pe deplin posibilitățile de satisfacție a clienților pentru călătorii moderni, chat-ul live este o alegere ideală de comunicare în industria turismului, atât pentru clienți, cât și pentru agenții de turism.
Este incontestabil faptul că chat-ul live are un impact semnificativ asupra luării deciziilor clientului. Dar conducerea la luarea deciziei de a cumpăra, de exemplu, un pachet de la agenția dvs. depinde de abilitățile și abordarea profesională a agenților dvs. de turism.
La începutul fiecărei călătorii se află un stimulent pentru călătorie. Fie din motive personale, fie profesionale, clienții vor alege agenția de turism sau de transport în funcție de modul în care își pot îndeplini așteptările.
Chat-ul live nu este doar pentru prima dată, ci și pentru călătorii sezonieri. Dacă nu s-a făcut anterior, inovația implementării chat-ului live este o modalitate de reinventa imaginea unei companii în ochii unui client, prin urmare, atrage un angajament și mai mare.
Pentru agenții de turism, chat-ul live reprezintă un instrument puternic de asistență, promovare și conversie. Urmând regulile corecte de etichetă a chat-ului live, agenții pot oferi interacțiuni umane și experiențe încântătoare clienților potențiali și fideli.
.
Fiecare sesiune de chat este convertită în tichete și salvată într-o căsuță de email universală și partajată. Orice agent care are acces, poate căuta profilul oricărui client sau istoricul interacțiunilor.
Designuri diverse, prestabilite în galeria de butoane de chat și ferestre de andocare sau posibilitatea de a crea un widget nou.
Mesaje pop-up care pot conduce la o creștere a rentabilității investiției. Agenții pot crea invitații unice sau multiple și pot îndruma clienții potențiali în procesul de achiziție.
Prin monitorizara adresei URL curente a vizitatorilor chat-ului live, invitațiile bine sincronizate pot oferi și pachete de călătorie promoționale, oferte de călătorie sau alte sugestii de călătorie personalizate. LiveAgent permite utilizarea invitațiilor de chat proactive numai atunci când există destui agenți disponibili.
O caracteristică opțională, dar utilă pentru agenții care preferă să fie cu un pas înaintea clienților. Agentul poate observa ceea ce scrie clientul și poate pregăti răspunsul înainte ca acesta să trimită.
Răsunsurile predefinite simplifică fluxul de lucru utilizând răspunsuri text scurte predefinite și le stochează pentru utilizare viitoare.
Un tip de jurnal de chat în care sunt stocate detaliile conversației anterioare.
Agenții sau administratorii de chat pot alege dintre trei opțiuni de rute predefinite pentru a asigura o comunicare rapidă și precisă:
Limita maximă a cozii poate fi setată din setările butonului de chat și poate ascunde automat widget-ul de pe site-ul web atunci când limita este atinsă, pentru a îmbunătăți timpul de așteptare al clienților.
Ca și în cazul comunicării prin chat extern cu clienții, chat-ul live oferă agenților posibilitatea de a-și trimite reciproc mesaje instantanee. Chat-urile interne sunt vizibile numai pentru expeditor și destinatar.
Etichetele pot fi adăugate manual sau automat la anumite cuvinte sau fraze, creând astfel un flux de lucru personalizat pentru un anumit agent.
Permite contribuția și părerea clienților, și clasamentul eficienției agentului sau satisfacția generală în urma unei sesiuni de chat.
Chat-ul live face parte din software-ul de asistență cu mai multe canale LiveAgent și, prin urmare, adaugă caracteristici suplimentare benefice diferitelor agenții de turism.
Să presupunem că o companie are un anumit set de politici de calătorie corporative pentru angajații lor călători, cum ar fi biletele de avion, companiile aeriene, hotelurile, mașinile. Sistemul CRM încorporat al LiveAgent poate stoca toate aceste cerințe, disponibile oricui are acces.
Agentul poate atașa și trimite documente prin chat, cum ar fi cerințele de viză, clienților care călătoresc pentru relaxare într-o țară nouă.
Dacă un client dorește să contacteze agenția în afara orelor de program, acesta poate completa un formular de contact și va fi atribuit unui anumit agent sau unei echipe, când se vor întoarce online. Butonul de chat poate fi, de asemenea, adaptat la limbile diferitelor piețe.
Similar cu celelalte agenții, dar diferit în ceea ce privește utilizarea automatizării. Datorită automatizării online, agențiile online pot beneficia de chat-ul live folosind funcții automatizate, precum regulile de atribuire a chat-urilor departamentelor relevante.
Travel and Accommodation Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry
Protecția datelor, securitatea contului și problemele de confidențialitate sunt subiecte esențiale pentru oricine își gestionează și își desfășoară activitatea online. LiveAgent nu este diferit. Iată câteva dintre funcțiile de securitate de top.
Dacă doriți să aflați mai multe, accesați baza noastră de cunoștințe pentru informații suplimentare.
Enhance the travel experience for your customers
Start a free-14 day trial, no credit card required
Live chat is a browser-based communication tool for instant messaging between the client and the customer service representative in real-time.
Live chat offers features and improvements for a more streamlined customer experience than phone or email - Real-time conversation, Fully customizable, User-friendly, Cost-effective, Browser-based, Lowest required customer effort.
Live chat is a convenient way for travelers to have their travel inquiries administered instantly and effortlessly.
Travel agents can utilize several different features for an enhanced user experience: Universal inbox, Customizable chat button, Proactive chat invitations, Real-time typing view, Canned responses, Chat overview, Chat history, Chat distribution, Internal chat, tags and Post chat survey
Built-in CRM, contact forms, multilingual options, or rules are some of the beneficial features available to any travel agency
Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.
Core security features are BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.
Migrați de la Pure Chat la LiveAgent?
LiveAgent este o solutie excelenta de suport pentru clienti care ofera suport permanent, 24/7, din partea agenților si dispune de instrumente utile, peste 175 de functii si peste 40 de integrari, adaptandu-se industriilor si necesitatilor companiei dvs. LiveAgent poate fi utilizat de toate tipurile de organizatii, iar preturile variaza in functie de dimensiunea si necesitatile companiei.
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
LiveAgent și OTRS sunt două platforme care oferă posibilitatea creării unei baze de informații și un panou pentru discuții online pentru clienți. LiveAgent oferă și un forum pentru clienți, soluția IVR pentru apeluri, posibilitatea efectuării apelurilor video și istoric nelimitat. LiveAgent poate fi utilizat pe un număr nelimitat de website-uri și permite instalarea unui număr nelimitat de butoane de chat. Ambele platforme permit automatizarea și stabilirea regulilor prin funcții API. OTRS nu oferă forum pentru clienți, soluția IVR sau posibilitatea efectuării apelurilor video. OTRS nu oferă nici istoric nelimitat sau posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri, dar permite primirea unui număr nelimitat de email-uri și tichete.
Sistemul de tichete de asistență
LiveAgent oferă un sistem de tichete de asistență cu o interfață de utilizare (UI) intuitivă, care combină toate canalele de comunicare. Fluxul hibrid de tichete asigură că toate comunicările rămân în același tichet hibrid sub același ID de tichet. Agenții au întotdeauna cantitatea optimă de lucru datorită distribuirii automate a tichetelor. LiveAgent oferă informații complete despre clienți și instrumente puternice de autoserviciu. Fără contracte și fără taxe ascunse, cu prețuri transparente și corecte, LiveAgent oferă cea mai bună valoare pentru banii dvs.
LiveAgent este o alternativă la Dashly pentru serviciul clienților. Compania oferă numeroase funcționalități și integrări, inclusiv migrarea datelor de la alte softwareuri. LiveAgent este folosit pentru gestionarea reclamațiilor și portalul clienților. Marketingul companiei este prezentat printr-un blog, seminarii web și o gamă diversă de software-uri pentru serviciul clienților. Clienții pot contacta echipa de vânzări pentru a începe o demo și afla mai multe despre produs.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date