Chat live pentru industria de călătorii și cazare

Impresionați-vă clienții și creșteți satisfacția acestora.
  • ✓ Fără taxă de configurare   
  • ✓ Serviciul clienți 24/7    
  • ✓ Nu este nevoie de card de credit    
  • ✓ Anulați în orice moment
Animație de Antet
Software Helpdesk

Chiar și în perioade de criză economică sau politică, industria turismului a revenit întotdeauna și a continuat să atragă călători. Modul în care industria călătoriilor a ajuns pe primul loc ca una dintre cele mai profitabile industrii este că a pus accentul pe inovația tehnologică.

Călătoria către orice destinație este mai accesibilă și mai convenabilă decât oricând. Cu rețelele de socializare, oamenii pot forma conexiuni cu oricine la nivel global, ceea ce îi determină adesea să-și facă bagajul și să plece într-o călătorie pentru a explora lumea.

Lumea afacerilor folosește călătoriile pentru a extinde și a achiziționa oferte în străinătate. Dar ceea ce călătorii au în comun este dorința de relaxare și confort atunci când decid următoarea destinație sau rezervarea hotelului.

Chat-ul live poate face acest lucru și mai posibil.

Aveți centurile puse? Să mergem.

Ce este chat-ul live?

Chat-ul live este un instrument de comunicare simplu de utilizat, dar valoros pentru mesageria instantanee între client și reprezentantul serviciului de clienți – complet bazat pe browser, conceput pentru a răspunde la întrebările clienților în mod eficient și în timp real.

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Cum diferă chat-ul live de asistența prin telefon și email?

Chat-ul live are avantaje semnificative față de asistența prin telefon și email.

  • Timp de așteptare redus
  • Conversație în timp real
  • Complet personalizabil pentru a reflecta imaginea mărcii
  • Ușor de utilizat
  • Rentabil
  • Bazat pe browser
  • Cel mai mic efort necesar din partea clientului

Deși asistența prin telefon și email este încă utilizată la scară largă, statisticile vorbesc de la sine. Mai mult de 60% dintre clienți preferă să utilizeze chat-ul pentru a primi răspuns la întrebările lor, în locul canalelor tradiționale, ceea ce nu se datorează strict generației milenare. 45% dintre persoanele în vârstă de 55 de ani sau peste, au confirmat că au folosit chat-ul live pe un site web cel puțin o dată.

Chat-ul live este util agențiilor de turism?

Turismul este o piață mare și dinamică. În fiecare an, milioane de oameni călătoresc în întreaga lume, unii în mai multe ocazii. Fiecare dintre acești potențiali clienți sau călători frecvenți merită asistență online reconfortantă și ușor de utilizat pe care agenția o poate oferi.

Chat-ul live a fost conceput pentru exact acest scop.

Obișnuia să fie un proces îndelungat, atât pentru clienți, cât și pentru agenții de turism, pentru a aranja rezervarea și, de cele mai multe ori, a necesitat o vizită la agenție. Popularitatea motoarelor de căutare online a transformat acest proces.

Industria turismului a devenit una dintre cele mai rapide industrii în dezvoltare tehnologică, cu o strategie digitală clar definită. Pentru a valorifica pe deplin posibilitățile de satisfacție a clienților pentru călătorii moderni, chat-ul live este o alegere ideală de comunicare în industria turismului, atât pentru clienți, cât și pentru agenții de turism.

Cum ar trebui să folosească agenții de tursim chat-ul live?

Este incontestabil faptul că chat-ul live are un impact semnificativ asupra luării deciziilor clientului. Dar conducerea la luarea deciziei de a cumpăra, de exemplu, un pachet de la agenția dvs. depinde de abilitățile și abordarea profesională a agenților dvs. de turism.

La începutul fiecărei călătorii se află un stimulent pentru călătorie. Fie din motive personale, fie profesionale, clienții vor alege agenția de turism sau de transport în funcție de modul în care își pot îndeplini așteptările.

Chat-ul live nu este doar pentru prima dată, ci și pentru călătorii sezonieri. Dacă nu s-a făcut anterior, inovația implementării chat-ului live este o modalitate de reinventa imaginea unei companii în ochii unui client, prin urmare, atrage un angajament și mai mare.

Pentru agenții de turism, chat-ul live reprezintă un instrument puternic de asistență, promovare și conversie. Urmând regulile corecte de etichetă a chat-ului live, agenții pot oferi interacțiuni umane și experiențe încântătoare clienților potențiali și fideli.

The key is to set realistic expectations, and then not to just meet them, but to exceed them – preferably in unexpected and helpful ways.

Richard Branson – Founder of the Virgin group

.

Chat-ul live este echipat cu funcții care pot ajuta agenții să oferă o experiență a călătoriei de neuitat.

Fiecare sesiune de chat este convertită în tichete și salvată într-o căsuță de email universală și partajată. Orice agent care are acces, poate căuta profilul oricărui client sau istoricul interacțiunilor.

Căsuță-email-universală-LiveAgent
Exemplu de căsuță de email universală (click pentru a mări)

Designuri diverse, prestabilite în galeria de butoane de chat și ferestre de andocare sau posibilitatea de a crea un widget nou.

Galeria de butoane de Chat
Exemplu de galerie de butoane de chat (click pentru a mări)

Mesaje pop-up care pot conduce la o creștere a rentabilității investiției. Agenții pot crea invitații unice sau multiple și pot îndruma clienții potențiali în procesul de achiziție.

Galerie de invitații de chat în software-ul de chat live - LiveAgent
Exemplu de invitație de chat (click pentru a mări)

Prin monitorizara adresei URL curente a vizitatorilor chat-ului live, invitațiile bine sincronizate pot oferi și pachete de călătorie promoționale, oferte de călătorie sau alte sugestii de călătorie personalizate. LiveAgent permite utilizarea invitațiilor de chat proactive numai atunci când există destui agenți disponibili.

Funcția de istoric a tichetelor online în software-ul de servicii pentru clienți - LiveAgent
Exemplu de caracteristică URL curentă (dați click pentru mărire)

O caracteristică opțională, dar utilă pentru agenții care preferă să fie cu un pas înaintea clienților. Agentul poate observa ceea ce scrie clientul și poate pregăti răspunsul înainte ca acesta să trimită.

Tastare în timp real
Exemplu de vizualizare de tastare în timp real (click pentru a mări)

Răsunsurile predefinite simplifică fluxul de lucru utilizând răspunsuri text scurte predefinite și le stochează pentru utilizare viitoare.

Mesaje predefinite
Exemplu de mesaje predefinite (click pentru a mări)

Un tip de jurnal de chat în care sunt stocate detaliile conversației anterioare.

Funcția istoric de chat în LiveAgent
Exemplu de istoric de chat (click pentru a mări)

Agenții sau administratorii de chat pot alege dintre trei opțiuni de rute predefinite pentru a asigura o comunicare rapidă și precisă:

  • Atribuire aleatorie
  • Apel către toți
  • Utilizare maximă
Distribuirea chat-ului
Exemplu de distribuire a chat-ului (click pentru a mări)

Limita maximă a cozii poate fi setată din setările butonului de chat și poate ascunde automat widget-ul de pe site-ul web atunci când limita este atinsă, pentru a îmbunătăți timpul de așteptare al clienților.

Lungimea maximă a cozii
Exemplu de lungime maximă a cozii (click pentru a mări)

Ca și în cazul comunicării prin chat extern cu clienții, chat-ul live oferă agenților posibilitatea de a-și trimite reciproc mesaje instantanee. Chat-urile interne sunt vizibile numai pentru expeditor și destinatar.

Chat intern
Exemplu de chat intern (click pentru a mări)

Etichetele pot fi adăugate manual sau automat la anumite cuvinte sau fraze, creând astfel un flux de lucru personalizat pentru un anumit agent.

Funcția-Etichete-LiveAgent
Exemplu de etichete (click pentru a mări)

Permite contribuția și părerea clienților, și clasamentul eficienției agentului sau satisfacția generală în urma unei sesiuni de chat.

Clasamentul agenților
Exemplu de clasament al agentului (click pentru a mări)

Beneficii pentru diferite tipuri de agenții de turism

Chat-ul live face parte din software-ul de asistență cu mai multe canale LiveAgent și, prin urmare, adaugă caracteristici suplimentare benefice diferitelor agenții de turism.

  • Agenție de turism corporativă

Să presupunem că o companie are un anumit set de politici de calătorie corporative pentru angajații lor călători, cum ar fi biletele de avion, companiile aeriene, hotelurile, mașinile. Sistemul CRM încorporat al LiveAgent poate stoca toate aceste cerințe, disponibile oricui are acces.

  • Agenție de turism recreativ

Agentul poate atașa și trimite documente prin chat, cum ar fi cerințele de viză, clienților care călătoresc pentru relaxare într-o țară nouă.

Dacă un client dorește să contacteze agenția în afara orelor de program, acesta poate completa un formular de contact și va fi atribuit unui anumit agent sau unei echipe, când se vor întoarce online. Butonul de chat poate fi, de asemenea, adaptat la limbile diferitelor piețe.

  • Agenție de turism online

Similar cu celelalte agenții, dar diferit în ceea ce privește utilizarea automatizării. Datorită automatizării online, agențiile online pot beneficia de chat-ul live folosind funcții automatizate, precum regulile de atribuire a chat-urilor departamentelor relevante.

Travel and Accommodation Industry Solution

Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry

Cum să integrați chat-ul live pe site-ul dvs?

Integrarea butonului de chat live nu ar putea fi mai ușoară. Singura cerință este să copiați și să inserați un scurt cod HTML din contul dvs. LiveAgent pe site-ul dvs. web, și este live. Nu este necesar să descărcați niciun software suplimentar, dar este acceptată integrarea cu  un software terț sau cu o aplicație.

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Care sunt funcțiile de securitate ale chatului live?

Protecția datelor, securitatea contului și problemele de confidențialitate sunt subiecte esențiale pentru oricine își gestionează și își desfășoară activitatea online. LiveAgent nu este diferit. Iată câteva dintre funcțiile de securitate de top.

Baza de cunoștințe

Dacă doriți să aflați mai multe, accesați baza noastră de cunoștințe pentru informații suplimentare.

Enhance the travel experience for your customers

Start a free-14 day trial, no credit card required

FAQ

What is live chat?

Live chat is a browser-based communication tool for instant messaging between the client and the customer service representative in real-time.

How is live chat different from phone and email support?

Live chat offers features and improvements for a more streamlined customer experience than phone or email - Real-time conversation, Fully customizable, User-friendly, Cost-effective, Browser-based, Lowest required customer effort.

Is live chat useful to travel agencies?

Live chat is a convenient way for travelers to have their travel inquiries administered instantly and effortlessly.

How should travel agents use live chat?

Travel agents can utilize several different features for an enhanced user experience: Universal inbox, Customizable chat button, Proactive chat invitations, Real-time typing view, Canned responses, Chat overview, Chat history, Chat distribution, Internal chat, tags and Post chat survey

Benefits for different types of travel agencies

Built-in CRM, contact forms, multilingual options, or rules are some of the beneficial features available to any travel agency

How to integrate live chat to your website?

Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

What are live chat's security features?

Core security features are BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

Vă transferați de la Pure Chat la LiveAgent? Membrii echipelor noastre tehnice și de suport sunt mai mult decât bucuroși să vă ajute cu migrarea tuturor datelor dvs., rapid și în siguranță. Gratuit. Contactați-ne astăzi pentru a discuta despre migrarea datelor dvs.

Migrați de la Pure Chat la LiveAgent?

LiveAgent este o solutie excelenta de suport pentru clienti care ofera suport permanent, 24/7, din partea agenților si dispune de instrumente utile, peste 175 de functii si peste 40 de integrari, adaptandu-se industriilor si necesitatilor companiei dvs. LiveAgent poate fi utilizat de toate tipurile de organizatii, iar preturile variaza in functie de dimensiunea si necesitatile companiei.

LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

LiveAgent și OTRS sunt două platforme care oferă posibilitatea creării unei baze de informații și un panou pentru discuții online pentru clienți. LiveAgent oferă și un forum pentru clienți, soluția IVR pentru apeluri, posibilitatea efectuării apelurilor video și istoric nelimitat. LiveAgent poate fi utilizat pe un număr nelimitat de website-uri și permite instalarea unui număr nelimitat de butoane de chat. Ambele platforme permit automatizarea și stabilirea regulilor prin funcții API. OTRS nu oferă forum pentru clienți, soluția IVR sau posibilitatea efectuării apelurilor video. OTRS nu oferă nici istoric nelimitat sau posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri, dar permite primirea unui număr nelimitat de email-uri și tichete.

Sistemele de tichete de asistență ajută echipele să gestioneze volume mari de solicitări de pe mai multe canale și le permit să răspundă la întrebări rapid și în cunoștință de cauză.

Sistemul de tichete de asistență

LiveAgent oferă un sistem de tichete de asistență cu o interfață de utilizare (UI) intuitivă, care combină toate canalele de comunicare. Fluxul hibrid de tichete asigură că toate comunicările rămân în același tichet hibrid sub același ID de tichet. Agenții au întotdeauna cantitatea optimă de lucru datorită distribuirii automate a tichetelor. LiveAgent oferă informații complete despre clienți și instrumente puternice de autoserviciu. Fără contracte și fără taxe ascunse, cu prețuri transparente și corecte, LiveAgent oferă cea mai bună valoare pentru banii dvs.

Începeți mutarea datelor Zendesk, făcând clic pe un simplu cursor de activare. Toate biletele și agențiile dumneavoastră vor fi transferate, în siguranță, în LiveAgent.

Vă mutați de la Zendesk?

LiveAgent este o alternativă la Dashly pentru serviciul clienților. Compania oferă numeroase funcționalități și integrări, inclusiv migrarea datelor de la alte softwareuri. LiveAgent este folosit pentru gestionarea reclamațiilor și portalul clienților. Marketingul companiei este prezentat printr-un blog, seminarii web și o gamă diversă de software-uri pentru serviciul clienților. Clienții pot contacta echipa de vânzări pentru a începe o demo și afla mai multe despre produs.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație