Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de servicii pentru clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing, chat live și software de call center încorporat. De asemenea, oferă resurse de învățare și suport extins pentru clienți.
Căutați un software gratuit de gestionare a clienților?
LiveAgent este un software de asistență pentru clienți care integrează multiple canale de comunicare, oferind o soluție eficientă și cost-eficientă pentru gestionarea cererilor clienților. Cu funcții precum chat online gratuit și integrări diverse, poate îmbunătăți productivitatea și satisfacția clienților.
Software de asistență pentru industria resurselor umane
Chat-ul live este esențial în comerțul electronic pentru asistență instantanee, creșterea conversiilor și colectarea datelor pentru îmbunătățirea experienței clientului. LiveAgent oferă soluții adaptate pentru întreprinderi, inclusiv gestionarea facturării și asistență pentru resurse umane.
Învățați cu webinariile LiveAgent
În acest webinar, se explică elementele de bază ale tabloului de bord LiveAgent, încurajând utilizatorii să înceapă cu cele mai importante caracteristici și setări. Comunicarea simplificată prin tichete este cheia acestei platforme și poate ajuta la creșterea productivității. LiveAgent permite contactul direct cu clienții prin software-ul de chat live sau invitații de chat proactive, iar Multi KB permite separarea cunoștințelor în funcție de limbă, produs sau marcă.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.