LiveAgent este un software destinat serviciului clienți. Acestea includ sisteme de telefonie VoIP, autoservire și portalul clienților. Există, de asemenea, o echipă de vânzări disponibilă pentru utilizatori. Quality Unit, LLC este deținătorul acestui software și se asigură că sunt respectate termenii și condițiile, politica de securitate și cea de confidențialitate GDPR. Înregistrarea va fi urmată de un mesaj cu datele de autentificare pentru contul LiveAgent.
Migrați de la Freshcaller la LiveAgent?
LiveAgent oferă o soluție de asistență completă, cu mai mult de 175 de funcții și peste 40 de integrări. Serviciile excelente pentru clienți, asistența 24/7 de la agenții și widget-urile adaptabile lingvistic sunt doar câteva dintre avantajele acestui instrument de asistență de ultimă generație. De asemenea, puteți alege între cele trei planuri plătite sau obțineți LiveAgent gratuit pentru totdeauna.
Treceți de la Crisp la LiveAgent?
LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri cel mai recenzat și cel mai bine evaluat în 2020, alături de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford. Prin intermediul său, puteți oferi asistență de clasă mondială clienților dvs. Există două pachete de abonament disponibile, pentru întreprinderile mici și specialiști în marketing. Încercați-l acum cu un preț lunar de 15 $ pentru Tichet și 29 $ pentru Tichet+chat.
LiveAgent este o soluție omnicanală de asistență pentru afaceri care acceptă toate canalele de comunicare precum Facebook, Twitter și Instagram și oferă un sistem eficient de gestionare a tichetelor. De asemenea, LiveAgent este o alternativă puternică la Vision și este recomandată de recenziile Trustpilot, GetApp și G2 crowd. Evaluările utilizatorilor de pe Capterra vă pot ajuta să găsiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață. După ce v-ați înregistrat pentru un cont LiveAgent, vă veți primi datele de autentificare prin e-mail.
Raportul privind canalele de comunicație
LiveAgent oferă un raport detaliat privind canalele de comunicație. Acesta include informații despre diverse canale, cum ar fi chatul, emailul și apelurile telefonice. Raportul poate fi exportat în format CSV. De asemenea, utilizând API-ul REST de la LiveAgent, puteți identifica departamentele care lucrează cel mai mult și genera rapoarte departamentale. LiveAgent este o alternativă excelentă pentru aplicațiile terțe de monitorizare. Programați o demonstrație și încercați-l gratuit timp de 14 zile!
Treceți de la Dashly la LiveAgent?
LiveAgent este o alegere populară pentru IMM-uri care doresc să ofere asistență de clasă mondială clienților lor în 2020, în timp ce Dashly este software-ul de unde puteți migra astăzi datele dvs. pentru a folosi LiveAgent. Există diferite opțiuni de abonament, inclusiv un pachet Tichet Soluție pentru soloprenori și IMM-uri pentru $15 / lună și un pachet Tichet + chat ideal pentru întreprinderile mici și mijlocii pentru $29 / lună.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date