Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?
LiveAgent este preferatul clienților în comparație cu alte servicii de asistență precum Zendesk și Freshdesk datorită prețului accesibil și a funcționalităților sale avansate, cum ar fi integrarea cu rețelele sociale, chatul live și automatizarea. Utilizatorii apreciază de asemenea echipa de asistență excelentă și posibilitatea de a trimite e-mailuri (nu tichete), de a atașa fișiere și de a organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în alte platforme de asistență.
Căutați o alternativă la Zopim?
LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.
Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență
Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.
Treceți de la Dashly la LiveAgent?
LiveAgent este o alegere populară pentru IMM-uri care doresc să ofere asistență de clasă mondială clienților lor în 2020, în timp ce Dashly este software-ul de unde puteți migra astăzi datele dvs. pentru a folosi LiveAgent. Există diferite opțiuni de abonament, inclusiv un pachet Tichet Soluție pentru soloprenori și IMM-uri pentru $15 / lună și un pachet Tichet + chat ideal pentru întreprinderile mici și mijlocii pentru $29 / lună.
Implementarea LiveAgent a reprezentat o schimbare importantă pentru Contrado Imaging Ltd, având ca principal obiectiv simplificarea contactului cu clienții și creșterea productivității agenților. Integrarea Facebook & Twitter a fost una dintre caracteristicile preferate de către personalul de asistență, împreună cu automatizarea puternică a regulilor SLA. Schimbarea a fost bine primită și adaptată rapid de întreaga echipă. LiveAgent a permis gestionarea chat-ului, e-mail-ului și apelurilor telefonice, precum și automatizarea sarcinilor.
Învățați cu webinariile LiveAgent
LiveAgent este o platformă care ajută la creșterea productivității în gestionarea asistenței. Webinarul se concentrează pe elementele de bază ale tabloului de bord și pe modul în care tichetele de asistență pot fi folosite pentru a îmbunătăți comunicarea. De asemenea, se discută despre contactul direct cu clienții prin software-ul de chat live și crearea de baze de cunoștințe separate potrivit limbii sau produsului.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date