Software de asistență pentru industria modei

Ajutați îmbrăcarea cu stil cu LiveAgent. Oferiți-vă serviciul prin diferite canale de asistență, sortați comunicarea în funcție de prioritate și ajutați-vă clienții imediat.

Reduceți abandonul coșului de cumpărături oferind asistență în timp real cu widget-ul nostru de chat live.

Creșteți valorile comenzilor câștigând încrederea clienților dvs. și oferind ajutor proactiv în ceea ce privește dimensionarea, livrarea și multe altele.

Personalizați fiecare interacțiune a clienților având la îndemână date importante despre clienți din sistemul nostru încorporat CRM.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Oferiți măreție clienților

Calitatea materialelor de construcție, care au fost folosite la crearea LiveAgent sunt de nivel superior. Clienții dvs. se așteaptă la aceeași calitate în timp ce cumpără haine &  accesorii de la dvs. Oferiți măreție clienților dvs. cu cel mai bun software de asistență pentru clienți. Măsurați de două ori, tăiați o dată!

woman painting-illustration
woman looking at fashion window-illustration

Cumpărați mai puțin alegeți bine

Nu de fiecare dată aveți nevoie de mai multe aplicații pentru a finaliza o sarcină „simplă” – pentru a oferi o asistență pentru clienți excepțională. LiveAgent pentru industria modei este software-ul dvs. de asistență multicanal.

Moda e despre fericire

Vă amintiți momentul în care v-ați cumpărat piesa vestimentară preferată? Cum v-ați simțit când ați avut-o în sfârșit în mâini? Clienții dvs. vor să simtă aceleași sentimente de fericire de fiecare dată când fac o achiziție de la dvs. Păstrați clienții fideli alături de dvs. și oferiți-le asistență pentru clienți rafinată exact atunci când au nevoie.

woman working on fashion-illustration

Nu pot greși peste 21.000 de companii

Vedeți poveștile de succes și mărturiile noastre și aflați cum poate LiveAgent să vă stimuleze asistența pentru clienți și să crească fericirea clienților dvs.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Related Articles to Modă
LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?

LiveAgent este preferatul clienților în comparație cu alte servicii de asistență precum Zendesk și Freshdesk datorită prețului accesibil și a funcționalităților sale avansate, cum ar fi integrarea cu rețelele sociale, chatul live și automatizarea. Utilizatorii apreciază de asemenea echipa de asistență excelentă și posibilitatea de a trimite e-mailuri (nu tichete), de a atașa fișiere și de a organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în alte platforme de asistență.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.

Examinați cea mai bună comparație a centrelor de apeluri pentru 2022, în funcție de preț, caracteristici, funcționalitate și recenziile clienților de pe Capterra, G2 și multe altele!

Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență

Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.

Doriți să migrați de la Dashly la un alt software? Aruncați o privire la LiveAgent, comparați și migrați astăzi datele.

Treceți de la Dashly la LiveAgent?

LiveAgent este o alegere populară pentru IMM-uri care doresc să ofere asistență de clasă mondială clienților lor în 2020, în timp ce Dashly este software-ul de unde puteți migra astăzi datele dvs. pentru a folosi LiveAgent. Există diferite opțiuni de abonament, inclusiv un pachet Tichet Soluție pentru soloprenori și IMM-uri pentru $15 / lună și un pachet Tichet + chat ideal pentru întreprinderile mici și mijlocii pentru $29 / lună.

Contrado folosește o singură instanță LiveAgent pentru a acoperi 9 țări diferite. Asistența Contrado poate rezolva 8 000 de tichete pe lună. Citiți mai mult.

Contrado

Implementarea LiveAgent a reprezentat o schimbare importantă pentru Contrado Imaging Ltd, având ca principal obiectiv simplificarea contactului cu clienții și creșterea productivității agenților. Integrarea Facebook & Twitter a fost una dintre caracteristicile preferate de către personalul de asistență, împreună cu automatizarea puternică a regulilor SLA. Schimbarea a fost bine primită și adaptată rapid de întreaga echipă. LiveAgent a permis gestionarea chat-ului, e-mail-ului și apelurilor telefonice, precum și automatizarea sarcinilor.

Webinarul LiveAgent de asistență pentru clienți se concentrează pe soluția de asistență pe canale multiple. Chatul live, software-ul de tichete, call center-ul încorporat și multe altele sunt incluse. Încercarea gratuită LiveAgent este disponibilă pentru o perioadă limitată.

Învățați cu webinariile LiveAgent

LiveAgent este o platformă care ajută la creșterea productivității în gestionarea asistenței. Webinarul se concentrează pe elementele de bază ale tabloului de bord și pe modul în care tichetele de asistență pot fi folosite pentru a îmbunătăți comunicarea. De asemenea, se discută despre contactul direct cu clienții prin software-ul de chat live și crearea de baze de cunoștințe separate potrivit limbii sau produsului.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație