Software de asistență pentru industria modei

Ajutați îmbrăcarea cu stil cu LiveAgent. Oferiți-vă serviciul prin diferite canale de asistență, sortați comunicarea în funcție de prioritate și ajutați-vă clienții imediat.

Reduceți abandonul coșului de cumpărături oferind asistență în timp real cu widget-ul nostru de chat live.

Creșteți valorile comenzilor câștigând încrederea clienților dvs. și oferind ajutor proactiv în ceea ce privește dimensionarea, livrarea și multe altele.

Personalizați fiecare interacțiune a clienților având la îndemână date importante despre clienți din sistemul nostru încorporat CRM.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Oferiți măreție clienților

Calitatea materialelor de construcție, care au fost folosite la crearea LiveAgent sunt de nivel superior. Clienții dvs. se așteaptă la aceeași calitate în timp ce cumpără haine &  accesorii de la dvs. Oferiți măreție clienților dvs. cu cel mai bun software de asistență pentru clienți. Măsurați de două ori, tăiați o dată!

woman painting-illustration
woman looking at fashion window-illustration

Cumpărați mai puțin alegeți bine

Nu de fiecare dată aveți nevoie de mai multe aplicații pentru a finaliza o sarcină „simplă” – pentru a oferi o asistență pentru clienți excepțională. LiveAgent pentru industria modei este software-ul dvs. de asistență multicanal.

Moda e despre fericire

Vă amintiți momentul în care v-ați cumpărat piesa vestimentară preferată? Cum v-ați simțit când ați avut-o în sfârșit în mâini? Clienții dvs. vor să simtă aceleași sentimente de fericire de fiecare dată când fac o achiziție de la dvs. Păstrați clienții fideli alături de dvs. și oferiți-le asistență pentru clienți rafinată exact atunci când au nevoie.

woman working on fashion-illustration

Nu pot greși peste 21.000 de companii

Vedeți poveștile de succes și mărturiile noastre și aflați cum poate LiveAgent să vă stimuleze asistența pentru clienți și să crească fericirea clienților dvs.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deModă
Configurați șablonul dvs.! Adăugați saluturi și semnături la un șablon și economisiți-vă timpul. Șablonul de răspuns al agentului vă va ajuta să lucrați mai rapid și mai eficient.

Șablon de răspuns agent

Șabloanele de răspuns agent sunt instrumente specializate pentru economisirea timpului asistenților clienți, oferite de LiveAgent. Acestea pot fi personalizate și accesate în panoul agentului.

Faceți din comunicarea dvs. un efort fără riscuri și alegeți un instrument de comunicare puternic pentru întreprinderea dvs. - chat live de la LiveAgent.

Chat live pentru întreprinderi de afaceri

Software-ul de chat live este o soluție eficientă și rentabilă pentru comunicarea cu clienții. Este o așteptare a clienților și poate aduce numeroase beneficii, inclusiv timp redus de așteptare și implicare crescută.

Treceți de la LeadDesk la LiveAgent și descoperiți avantajele, cum ar fi suportul excelent pe mai multe canale, cel mai rapid chat live și multe altele.

Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?

LiveAgent oferă asistență excelentă și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira. Este o soluție completă pentru suportul clienților, cu șabloane de răspuns adaptate și soluții de asistență pe rețelele sociale.

Clienții care folosesc găzduirea dvs. au nevoie de ajutor mai bun? Oferiți-le cu software-ul potrivit. Încercați LiveAgent, 14 zile gratuit, fără alte obligații atașate.

Software de asistență pentru industria de găzduire web

LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, oferind soluții adaptate și demo-uri gratuite, precum și asistență pe rețelele sociale.

Aveți grijă de facturare, facturi, autorizări de plată și multe altele cu instrumentele și integrările de facturare pentru LiveAgent.

Gestionarea facturării

Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.

Tichetul de asistență este o cerere primită de un sistem de ticketing. Fiecare tichet creat are propriul ID unic. Tichetul de asistență este deschis până când nu este rezolvat.

Tichet de asistență

LiveAgent oferă suport excelent și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira. Platforma permite adăugarea de fişiere şi crearea unui spaţiu online de comunitate pentru clienţi. De asemenea, oferă şi alte resurse conexe, cum ar fi şabloane de e-mail şi software pentru gestionarea proiectelor.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație