Software de asistență pentru industria de găzduire web

Completați-vă prezența mondială digitală cu LiveAgent și oferiți un serviciu pentru clienți de top.

Reduceți numărul de tichete de asistență primite oferind un portal complet de auto-asistență accesibil 24/7/365.

Păstrați datele clientului protejate cu măsuri de securitate de ultimă generație, inclusiv criptare HTTPS, atenuare DDoS și multe altele.

Atrageți clienți noi și creșteți valoarea de viață a clienților oferind experiențe de neuitat care creează zvonuri pozitive.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Fiți mereu online & disponibil

Găzduirea web și întreținerea server-ului necesită multă atenție și concentrare, precum clienții dvs. Bug-ul unic și scurt poate cauza o mulțime de probleme pentru infrastructură și succesul dvs. Informați-vă imediat clientul cu privire la chat-ul live în timp real și oferiți-le soluția potrivită pentru nevoile lor.

be always available - illustration
lower support load - illustration

Diminuați sarcina de asistență

Întrebări, cereri, probleme … Clienții dvs. au tot felul de preocupări care trebuie soluționate. Construiți-vă propriul portal pentru clienți legat de baza de cunoștințe și de întrebări frecvente și oferiți clientului dvs. oportunitatea de a căuta singuri răspunsurile. Agenții dvs. de asistență se pot concentra acum pe diferite aspecte, și pot oferi, de asemenea, mai multe ajutoare personale.

Combinați mai multe canale

Rupeți granițele mai multor canale, pe care le folosește clientul dvs. pentru a intra în legătură cu dvs. Începeți rezolvarea problemei în chatul live în timpul orelor de lucru, continuați cu tichetul seara și terminați solicitarea în ziua următoare prin apel. Totul din același loc – frumos și îngrijit. Urmăriți cum cresc veniturile.

combine multiple channels - illustration

Nu pot greși peste 21.000 de companii

Vedeți poveștile de succes și mărturiile noastre și aflați cum poate LiveAgent să vă stimuleze asistența pentru clienți și să crească fericirea clienților dvs.

Articole legate deGăzduire web
415713 How To Setup And Create Contacts In LiveAgent

How to setup and create Contacts in LiveAgent

LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.

485115 How To Create Contact Groups In LiveAgent

How to create Contact groups in LiveAgent

Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.

677682 Custom Roles Available Permissions

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

752568 Using Contact Groups To Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Noticias

El uso de WhatsApp para el servicio al cliente es una excelente manera de crear un canal de comunicación directa. Los programas de CRM pueden mejorar la satisfacción del cliente. Zendesk y ServiceNow son opciones destacadas. Los sistemas de tickets de problemas son esenciales para brindar soporte al cliente. LiveAgent ofrece una variedad de características y alternativas para el servicio al cliente.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x