Software de asistență pentru industria de găzduire web

Completați-vă prezența mondială digitală cu LiveAgent și oferiți un serviciu pentru clienți de top.

Reduceți numărul de tichete de asistență primite oferind un portal complet de auto-asistență accesibil 24/7/365.

Păstrați datele clientului protejate cu măsuri de securitate de ultimă generație, inclusiv criptare HTTPS, atenuare DDoS și multe altele.

Atrageți clienți noi și creșteți valoarea de viață a clienților oferind experiențe de neuitat care creează zvonuri pozitive.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Fiți mereu online & disponibil

Găzduirea web și întreținerea server-ului necesită multă atenție și concentrare, precum clienții dvs. Bug-ul unic și scurt poate cauza o mulțime de probleme pentru infrastructură și succesul dvs. Informați-vă imediat clientul cu privire la chat-ul live în timp real și oferiți-le soluția potrivită pentru nevoile lor.

be always available - illustration
lower support load - illustration

Diminuați sarcina de asistență

Întrebări, cereri, probleme … Clienții dvs. au tot felul de preocupări care trebuie soluționate. Construiți-vă propriul portal pentru clienți legat de baza de cunoștințe și de întrebări frecvente și oferiți clientului dvs. oportunitatea de a căuta singuri răspunsurile. Agenții dvs. de asistență se pot concentra acum pe diferite aspecte, și pot oferi, de asemenea, mai multe ajutoare personale.

Combinați mai multe canale

Rupeți granițele mai multor canale, pe care le folosește clientul dvs. pentru a intra în legătură cu dvs. Începeți rezolvarea problemei în chatul live în timpul orelor de lucru, continuați cu tichetul seara și terminați solicitarea în ziua următoare prin apel. Totul din același loc – frumos și îngrijit. Urmăriți cum cresc veniturile.

combine multiple channels - illustration

Nu pot greși peste 21.000 de companii

Vedeți poveștile de succes și mărturiile noastre și aflați cum poate LiveAgent să vă stimuleze asistența pentru clienți și să crească fericirea clienților dvs.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Cum poate beneficia compania dvs. de găzduire web de pe urma utilizării LiveAgent?

Avantajele includ venituri îmbunătățite, experiența clienților și satisfacția clienților. Mai mult, economisește timp, bani și reduce rata de fluctuație.

Related Articles to Găzduire web
LiveAgent este o soluție optimizată de suport clienți de care poate beneficia afacerea dvs. Având instrumente utile, acoperire pe multiple canale și peste 175 de funcționalități, LiveAgent este alegerea potrivită pentru afacerea dvs. Widget-ul de live chat este cel mai rapid de pe piață, având o viteză de afișare de 2,5 secunde.

Sunteți în căutarea unei alternative la Verloop?

LiveAgent îmbunătățește satisfacția clienților și crește productivitatea agenților. Companiile aleg să migreze la LiveAgent pentru prețuri accesibile, iar platforma vine cu trei pachete tarifare și posibilitatea de personalizare a centrului de asistență.

LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

LiveAgent și OTRS sunt două platforme care oferă posibilitatea creării unei baze de informații și un panou pentru discuții online pentru clienți. LiveAgent oferă și un forum pentru clienți, soluția IVR pentru apeluri, posibilitatea efectuării apelurilor video și istoric nelimitat. LiveAgent poate fi utilizat pe un număr nelimitat de website-uri și permite instalarea unui număr nelimitat de butoane de chat. Ambele platforme permit automatizarea și stabilirea regulilor prin funcții API. OTRS nu oferă forum pentru clienți, soluția IVR sau posibilitatea efectuării apelurilor video. OTRS nu oferă nici istoric nelimitat sau posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri, dar permite primirea unui număr nelimitat de email-uri și tichete.

Doriți să vă creați un cont gratuit LiveAgent? Vă rugăm să vă înregistrați. Este foarte simplu și setarea durează doar câteva minute.

Creați un cont gratuit

LiveAgent este un software destinat serviciului clienți. Acestea includ sisteme de telefonie VoIP, autoservire și portalul clienților. Există, de asemenea, o echipă de vânzări disponibilă pentru utilizatori. Quality Unit, LLC este deținătorul acestui software și se asigură că sunt respectate termenii și condițiile, politica de securitate și cea de confidențialitate GDPR. Înregistrarea va fi urmată de un mesaj cu datele de autentificare pentru contul LiveAgent.

Descoperiți cele mai bune alternative de program informatic de asistență pentru urmărirea și gestionarea întrebărilor și solicitărilor de pe rețelele sociale. Comparați evaluări, caracteristici și multe altele.

V-ați săturat de programul actual de asistență pe rețele sociale?

Platformele de birou pentru asistența pentru rețele sociale oferă caracteristici avansate, cum ar fi sistemele CRM încorporate și mesajele programate, împreună cu răspunsuri predefinite, economisind timp și oferind răspunsuri rapide și personalizate clienților. O aplicație mobilă este disponibilă pentru a menține un serviciu excelent în mișcare, iar alternativele de birou oferă funcții bogate de automatizare pentru activitățile plictisitoare și repetitive.

Migrarea Liveagent lucrează în prezent la un plugin de migrare Verloop. Liveagent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha, O2 și Universitatea Oxford pentru a oferi suport de clasă mondială.

Treceți de la Verloop la LiveAgent?

LiveAgent și Verloop oferă o varietate de servicii pentru asistența clienților, inclusiv integrări pentru rețelele sociale cum ar fi Facebook, Twitter și Instagram și funcții precum fluide de lucru automate, API-uri și baze de cunoștințe. De asemenea, ambele platforme oferă o istorie nelimitată a tichetelor și suport pentru clienți 24/7. Cu toate acestea, LiveAgent oferă mai multe opțiuni, inclusiv un sistem de tichete, call center și autoserviciu portal pentru clienți.

LiveAgent este o soluție de asistență care conectează mai multe canale într-o singură interfață. Migrați de la Crisp la LiveAgent și începeți să obțineți avantaje în industrie.

Treceți de la Crisp la LiveAgent?

LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri cel mai recenzat și cel mai bine evaluat în 2020, alături de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford. Prin intermediul său, puteți oferi asistență de clasă mondială clienților dvs. Există două pachete de abonament disponibile, pentru întreprinderile mici și specialiști în marketing. Încercați-l acum cu un preț lunar de 15 $ pentru Tichet și 29 $ pentru Tichet+chat.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație