Software de asistență pentru industria de găzduire web

Completați-vă prezența mondială digitală cu LiveAgent și oferiți un serviciu pentru clienți de top.

Reduceți numărul de tichete de asistență primite oferind un portal complet de auto-asistență accesibil 24/7/365.

Păstrați datele clientului protejate cu măsuri de securitate de ultimă generație, inclusiv criptare HTTPS, atenuare DDoS și multe altele.

Atrageți clienți noi și creșteți valoarea de viață a clienților oferind experiențe de neuitat care creează zvonuri pozitive.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Fiți mereu online & disponibil

Găzduirea web și întreținerea server-ului necesită multă atenție și concentrare, precum clienții dvs. Bug-ul unic și scurt poate cauza o mulțime de probleme pentru infrastructură și succesul dvs. Informați-vă imediat clientul cu privire la chat-ul live în timp real și oferiți-le soluția potrivită pentru nevoile lor.

be always available - illustration
lower support load - illustration

Diminuați sarcina de asistență

Întrebări, cereri, probleme … Clienții dvs. au tot felul de preocupări care trebuie soluționate. Construiți-vă propriul portal pentru clienți legat de baza de cunoștințe și de întrebări frecvente și oferiți clientului dvs. oportunitatea de a căuta singuri răspunsurile. Agenții dvs. de asistență se pot concentra acum pe diferite aspecte, și pot oferi, de asemenea, mai multe ajutoare personale.

Combinați mai multe canale

Rupeți granițele mai multor canale, pe care le folosește clientul dvs. pentru a intra în legătură cu dvs. Începeți rezolvarea problemei în chatul live în timpul orelor de lucru, continuați cu tichetul seara și terminați solicitarea în ziua următoare prin apel. Totul din același loc – frumos și îngrijit. Urmăriți cum cresc veniturile.

combine multiple channels - illustration

Nu pot greși peste 21.000 de companii

Vedeți poveștile de succes și mărturiile noastre și aflați cum poate LiveAgent să vă stimuleze asistența pentru clienți și să crească fericirea clienților dvs.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
Articole legate deGăzduire web
Configurați șablonul dvs.! Adăugați saluturi și semnături la un șablon și economisiți-vă timpul. Șablonul de răspuns al agentului vă va ajuta să lucrați mai rapid și mai eficient.

Șablon de răspuns agent

Șabloanele de răspuns agenți economisesc timp și facilitează comunicarea cu clienții. Puteți găsi și personaliza aceste șabloane în panoul agentului.

Monitorizați disponibilitatea agenților dumneavoastră. Încercați funcția LiveAgent de disponibilitate a agenților. Obțineți o imagine de ansamblu atunci când agenții sunt conectați. Citiți mai multe despre această opțiune.

Disponibilitatea agenților

LiveAgent is a software that helps companies manage high volumes of customer requests and improve customer satisfaction. It incorporates multiple features, such as direct conversations, community forums, and social media integration, which can reduce cart abandonment rates and attract potential customers. LiveAgent offers a hybrid ticket system with an intuitive interface that combines all communication channels to provide agents with optimal workload and comprehensive customer information. It is a cost-effective solution that has received excellent reviews from small, medium, and large businesses, including renowned companies like BMW, Huawei, Yamaha, and the University of Oxford. Anyone can try LiveAgent for free for seven days and even migrate data from SupportBee effortlessly.

Un serviciu de asistență este o parte foarte importantă a serviciului dvs. pentru clienți. Sarcina principală a serviciului de asistență este de a remedia și de a rezolva problemele clienților. Căutați mai multe.

Serviciul de asistență

Serviciul de relații cu clienții LiveAgent oferă soluții CRM, centru de apel și gestionare a proiectelor, asigurând satisfacția clienților și creșterea vânzărilor. Utilizarea chatbot-urilor și a serviciilor de asistență telefonică îmbunătățește experiența clienților.

Rapoartele, sau altfel spus analizele, vă oferă informații generale despre ceea ce se întâmplă în contul dvs. LiveAgent oferă rapoarte extinse

Rapoarte

LiveAgent is a comprehensive customer contact and management solution that includes customized contact fields, call quality evaluation, customer information, and an internal knowledge base. The company offers both the LiveAgent audit journal program and the reporting service for customer support. With 11 reporting functions and the ability to track SLA compliance and identify areas for improvement, LiveAgent helps businesses improve customer experiences, agent efficiency, sales, and satisfaction. A free demonstration is available to learn more about the solution and create a measurable plan for task-specific concentration.

Asistența pentru clienți este un set de servicii furnizate de o companie către client. Este, de asemenea, o parte a managementului relațiilor cu clienții.

Asistența pentru clienți

LiveAgent oferă soluții de marketing și gestionare a clienților, prioritizând satisfacția și tratând clienții individual. Este o opțiune pentru companiile din industria IT.

Serviciul de chat pentru clienți oferă chat în timp real pentru ca clienții să poată discuta cu reprezentanții clienților. Este unul dintre cele mai rapide instrumente de comunicare.

Serviciul de chat

Serviciul de chat este esențial pentru managementul relațiilor cu clienții, permițând comunicarea în timp real și oferind un serviciu rapid și eficient.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație