Software de asistență pentru eGaming și eSport

Condus de cererea consumatorilor, inovația tehnologică și noile strategii de distribuție, piețele de gaming și eSport sunt în creștere rapidă. Se transformă dintr-o industrie de nișă într-o formă principală de divertisment în întreaga lume.

Cu software-ul de de asistență LiveAgent, jucătorii cheie din industria eGaming și eSport – inclusiv dezvoltatori și editori de jocuri, companii de streaming, proprietari de echipe și influenceri – își pot spori nivelul de asistență pentru clienți, îmbunătăți experiența comunității lor de jucători, îmbunătăți comunicările utilizatorilor și câștiga un avantaj competitiv.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
video game controller headphones boy and girl

Ce este eGaming-ul și eSport-ul?

Jocurile electronice și eSporturile sunt de obicei definite într-un mod foarte similar și cei doi termeni se suprapun adesea. În cadrul sporturilor electronice (cunoscute și sub numele de sport electronic, e-sport sau jocuri competitive) sunt organizate competiții de jocuri video multiplayer între jucători profesioniști, în timp ce eGaming-ul (jocuri electronice sau e-gaming) se desfășoară în afara competițiilor sancționate oficial și au doar scopuri de divertisment.

Dezvoltat de generația Z, industria eSport și eGaming a cunoscut o creștere extraordinară în ultimii ani. Conform Raportului Global Esports Market , veniturile eSport-ului global vor crește la 1,1 miliarde de dolari în 2020, în timp ce audiența totală în eSport va crește la 495,0 milioane de oameni. Raportul privind ecosistemul Esport a relevat, de asemenea, că se anticipează că piața globală a eSport-urilor va depăși 1,5 miliarde USD până în 2023.

Cum pot beneficia companiile de eGaming și eSport de software-ul de asistență?

Îmbunătățește asistența dvs.

Monitorizați comportamentul vizitatorului site-ului dvs. web și contactați-l în mod proactiv. Răspundeți la orice întrebări pe care le poate avea și asigurați-vă noi oferte.

Reduceți volumul tichetelor

Reduceți numărul de tichete de asistență primite oferind un portal complet de auto-asistență accesibil 24/7/365.

Sporiți angajamentul

Dezvoltați-vă comunitatea online prin crearea de forumuri comunitare care permit clienților dvs. să conducă discuții și să pună întrebări.

Oferiți servicii excelente ca parte a experienței de joc

Gestionați-vă comunitățile de jucători fără efort și oferiți asistență excelentă utilizatorului cu o soluție software de asistență puternică pentru industriile de eGaming și eSport.

social notifications - illustration

Suport utilizator multicanal

Indiferent de canalele pe care jucătorii le folosesc pentru a contacta asistența pentru clienți – e-mail, voce, formulare web, chat live sau rețele de socializare – toate cererile de asistență vor fi transferate automat în tichete și stocate în siguranță într-o căsuță de e-mail universală. Toate tichetele sunt ușor accesibile dintr-un singur tablou de bord pentru a le face mai ușor de gestionat de către echipa de asistență.

Caracteristici puternice de ticketing

Pentru a asigura o soluționare rapidă și eficientă a tichetelor, LiveAgent oferă o gamă completă de funcții robuste de gestionare a tichetelor, inclusiv opțiuni de distribuire inteligentă a tichetelor, automatizare a fluxului de lucru, răspunsuri și șabloane predefinite, gestionare SLA, instrumente de colaborare în echipă, gestionare ușoară a responsabilității, detectarea coliziunilor, divizarea și îmbinarea tichetelor, CRM încorporat cu informații despre clienți, raportare, analize și multe altele.

Create Ticket in LiveAgent
quick quality customer service through live chat

Chat live în timp real

Gestionați cu ușurință solicitările de asistență în timp real, activând chat-ul live. Oferiți jucătorilor asistență imediată în deplasare, fără a le întrerupe experiența de joc. Chat-ul live nativ al LiveAgent – cu cel mai rapid widget de chat de pe piață – include atât funcții comune, cât și caracteristici unice, cum ar fi opțiuni de rutare de chat multiple, invitații de chat proactive, monitorizarea vizitatorilor online și multe altele.

Integrări cu rețele de socializare

Integrați cu ușurință paginile dvs. de rețele de socializare cu asistența și rămâneți în legătură cu utilizatorii care vă contactează prin intermediul canalelor de socializare. LiveAgent se conectează perfect cu Facebook, Twitter și Instagram. Integrările vă permit să monitorizați și să răspundeți la toate mesajele, comentariile și mențiunile dvs. de pe rețelele de socializare din panoul de administrare al asistenței, fără a fi nevoie să comutați între conturi.

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent
LiveAgent knowledge base

Bază de cunoștințe și întrebări frecvente

Configurați o bază de cunoștințe cu întrebări frecvente pentru a oferi utilizatorilor o resursă puternică de autoservire acolo unde pot găsiți rapid și ușor răspunsurile pe care le caută. LiveAgent vine cu instrumente sofisticate de publicare a conținutului, care vă permit să creați fără efort conținut util și să împuterniciți jucătorii să se ajute, chiar și atunci când echipa dvs. de asistență nu este online.

Interfața pentru auto-asistență a clienților

Îmbunătățiți-vă experiența de autoservire a utilizatorului cu un portal de clienți cuprinzător, cu un forum pentru utilizatori, unde jucătorii pot interacționa și se pot ajuta reciproc, pot împărtăși sfaturi și trucuri despre jocuri, precum și propriile experiențe. De asemenea, puteți activa o colecție de feedback și sugestii pentru a obține informații despre opiniile, preferințele și așteptările jucătorilor.

woman behind computer organizing support documentation

Mai multe funcții de asistență pentru a îmbunătăți asistența utilizatorilor și pentru a vă menține echipa productivă

Optimizați fiecare solicitare de asistență într-un flux de lucru fără efort pentru echipa dvs., în timp ce creați o experiență de asistență personalizată pentru utilizatorii dvs.

customer filter - illustration

Distribuiți automat tichete pe baza regulilor predefinite pentru a vă asigura că utilizatorii sunt întotdeauna conectați la agenții potriviți. Citiți mai multe …

IT ticketing system - Canned responses in LiveAgent

Răspundeți cererilor mai rapid și susțineți mai mulți utilizatori simultan cu răspunsuri și șabloane predefinite. Citiți mai multe …

woman designing website

Creați și personalizați portaluri de asistență multi-brand, fiecare cu propriul design, setări și conținut unic. Citiți mai multe …

customer FAQ - illustration

Activați un widget de căutare care generează automat sugestii de conținut în timp real asociat în baza dvs. de cunoștințe. Citiți mai multe …

Aplicații mobile

Instalați aplicații native Android sau iOS pentru a răspunde la întrebările utilizatorilor în timp ce sunteți departe de biroul dvs. Citiți mai multe …

connected world map

Permiteți utilizatorilor și agenților de asistență să își folosească limba maternă. LiveAgent acceptă în prezent peste 40 de limbi. Citiți mai multe …

Ce face ca software-ul nostru de asistență să fie alegerea corectă?

colorful review - icon

Cel mai evaluat și apreciat

LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai bine evaluat software de asistență pentru întreprinderile mici în 2019-2020.

hearts - icon

Preferat de 21.000 de companii

Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.

Integrations pricing-icon

Pachet cu peste 180 de caracteristici

Cu peste 180 de funcții, peste 40 de integrări și personalizări nesfârșite, instrumentul se adaptează cu ușurință cerințelor afacerii dvs.

Shared inbox keeps data securely stored

Bazat pe cloud și sigur

Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.

Alegeți un plan care se potrivește cel mai bine afacerii dvs.

Unii dintre jucătorii cheie din industria eSport și eGaming obțin deja avantaje din utilizarea software-ului de ticketing LiveAgent. De ce să nu vă alăturați lor? Alegeți din 4 planuri diferite – inclusiv unul gratuit – cu prețuri simple și transparente. Plătiți în mișcare, fără contracte fixe sau comisioane ascunse, retrogradați sau actualizați planul ori de câte ori aveți nevoie de acesta.

Package Name

All-Inclusive

Pentru întreprinderile mici și specialiștii în marketing

$39 /lună
Încercați-l
Package Name

Tichet+Chat

Pentru întreprinderile mici și specialiștii în marketing

$29 /lună
Încercați-l
Articole legate deSoftware de servicii pentru clienți pentru eGaming & Industria eSport
Un serviciu clienți excelent începe cu un software de asistență mai bun. Vedeți beneficiile LiveAgent și începeți să îl utilizați în 5 minute.

Oferiți clienților servicii de asistență excelente.

LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.

Un serviciu clienți excelent începe cu un software de asistență mai bun. Vedeți beneficiile LiveAgent și începeți să îl utilizați în 5 minute.

Oferiți clienților servicii de asistență excelente.

LiveAgent oferă o platformă de servicii pentru clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing, chat live și software de call center încorporat. De asemenea, oferă resurse de învățare și suport extins pentru clienți.

Plasați butoane de apel pe site-ul dvs. web și permiteți clienților dvs. să stabilească apeluri instantanee în browser cu compania dvs.

Buton de apel

Un buton de apel este esențial pentru a oferi o experiență convenabilă clienților. LiveAgent oferă opțiuni predefinite sau personalizate pentru a satisface nevoile afacerii dvs. și ale clienților. Plasarea unui buton de apel pe site-ul dvs. poate îmbunătăți experiența clienților și poate duce la mai multe vânzări.

LiveAgent oferă o migrare gratuită a datelor HappyFox, care este complet executată de personalul nostru de asistență tehnică. Migrați datele dvs. de la HappyFox astăzi.

Treceți datele de pe HappyFox?

LiveAgent este o alternativă populară la Zopim, oferind soluții variate de comunicare și gestionare a clienților, inclusiv un centru de apel, integrare cu media socială și caracteristici mobile. Oferă asistență excelentă și caracteristici adaptabile la limbă.

LiveAgent oferă în prezent un plugin de migrare pentru Freshcaller care vă va ajuta să importați tichetele. Obțineți migrarea gratuită a datelor astăzi.

Migrați de la Freshcaller la LiveAgent?

LiveAgent oferă servicii de asistență excelentă pentru clienți, inclusiv asistență 24/7, soluții de ultimă generație și peste 175 de funcții și 40 de integrări. Este recenzat și evaluat bine în 2020, potrivindu-se tuturor tipurilor de întreprinderi. Aflați mai multe acum!

LiveAgent este software-ul numărul 1 de birou de asistență pentru afacerile mici și mijlocii, în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum Yamaha, o2, pentru a oferi servicii de clasă clasă mondială clienților.

Vă mutați de la Vocalcom la LiveAgent?

LiveAgent este un software de asistență pentru afacerile mici și mijlocii, apreciat de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford. Oferă suport 24/7 și peste 175 de funcții și integrări. Alegeți una dintre cele 43 de traduceri diferite și mutați-vă astăzi de la Vocalcom la LiveAgent.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x