Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Software de asistență pentru eGaming și eSport

Condus de cererea consumatorilor, inovația tehnologică și noile strategii de distribuție, piețele de gaming și eSport sunt în creștere rapidă. Se transformă dintr-o industrie de nișă într-o formă principală de divertisment în întreaga lume.

Cu software-ul de de asistență LiveAgent, jucătorii cheie din industria eGaming și eSport – inclusiv dezvoltatori și editori de jocuri, companii de streaming, proprietari de echipe și influenceri – își pot spori nivelul de asistență pentru clienți, îmbunătăți experiența comunității lor de jucători, îmbunătăți comunicările utilizatorilor și câștiga un avantaj competitiv.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
video game controller headphones boy and girl

Ce este eGaming-ul și eSport-ul?

Jocurile electronice și eSporturile sunt de obicei definite într-un mod foarte similar și cei doi termeni se suprapun adesea. În cadrul sporturilor electronice (cunoscute și sub numele de sport electronic, e-sport sau jocuri competitive) sunt organizate competiții de jocuri video multiplayer între jucători profesioniști, în timp ce eGaming-ul (jocuri electronice sau e-gaming) se desfășoară în afara competițiilor sancționate oficial și au doar scopuri de divertisment.

Dezvoltat de generația Z, industria eSport și eGaming a cunoscut o creștere extraordinară în ultimii ani. Conform Raportului Global Esports Market , veniturile eSport-ului global vor crește la 1,1 miliarde de dolari în 2020, în timp ce audiența totală în eSport va crește la 495,0 milioane de oameni. Raportul privind ecosistemul Esport a relevat, de asemenea, că se anticipează că piața globală a eSport-urilor va depăși 1,5 miliarde USD până în 2023.

Cum pot beneficia companiile de eGaming și eSport de software-ul de asistență?

Message icon

Îmbunătățește asistența dvs.

Monitorizați comportamentul vizitatorului site-ului dvs. web și contactați-l în mod proactiv. Răspundeți la orice întrebări pe care le poate avea și asigurați-vă noi oferte.

Clock

Reduceți volumul tichetelor

Reduceți numărul de tichete de asistență primite oferind un portal complet de auto-asistență accesibil 24/7/365.

Customers icon

Sporiți angajamentul

Dezvoltați-vă comunitatea online prin crearea de forumuri comunitare care permit clienților dvs. să conducă discuții și să pună întrebări.

Oferiți servicii excelente ca parte a experienței de joc

Gestionați-vă comunitățile de jucători fără efort și oferiți asistență excelentă utilizatorului cu o soluție software de asistență puternică pentru industriile de eGaming și eSport.

undraw social notifications ro8o

Suport utilizator multicanal

Indiferent de canalele pe care jucătorii le folosesc pentru a contacta asistența pentru clienți – e-mail, voce, formulare web, chat live sau rețele de socializare – toate cererile de asistență vor fi transferate automat în tichete și stocate în siguranță într-o căsuță de e-mail universală. Toate tichetele sunt ușor accesibile dintr-un singur tablou de bord pentru a le face mai ușor de gestionat de către echipa de asistență.

Caracteristici puternice de ticketing

Pentru a asigura o soluționare rapidă și eficientă a tichetelor, LiveAgent oferă o gamă completă de funcții robuste de gestionare a tichetelor, inclusiv opțiuni de distribuire inteligentă a tichetelor, automatizare a fluxului de lucru, răspunsuri și șabloane predefinite, gestionare SLA, instrumente de colaborare în echipă, gestionare ușoară a responsabilității, detectarea coliziunilor, divizarea și îmbinarea tichetelor, CRM încorporat cu informații despre clienți, raportare, analize și multe altele.

Create-Ticket
quick quality customer service through live chat

Chat live în timp real

Gestionați cu ușurință solicitările de asistență în timp real, activând chat-ul live. Oferiți jucătorilor asistență imediată în deplasare, fără a le întrerupe experiența de joc. Chat-ul live nativ al LiveAgent – cu cel mai rapid widget de chat de pe piață – include atât funcții comune, cât și caracteristici unice, cum ar fi opțiuni de rutare de chat multiple, invitații de chat proactive, monitorizarea vizitatorilor online și multe altele.

Integrări cu rețele de socializare

Integrați cu ușurință paginile dvs. de rețele de socializare cu asistența și rămâneți în legătură cu utilizatorii care vă contactează prin intermediul canalelor de socializare. LiveAgent se conectează perfect cu Facebook, Twitter și Instagram. Integrările vă permit să monitorizați și să răspundeți la toate mesajele, comentariile și mențiunile dvs. de pe rețelele de socializare din panoul de administrare al asistenței, fără a fi nevoie să comutați între conturi.

LiveAgent knowledge base

Bază de cunoștințe și întrebări frecvente

Configurați o bază de cunoștințe cu întrebări frecvente pentru a oferi utilizatorilor o resursă puternică de autoservire acolo unde pot găsiți rapid și ușor răspunsurile pe care le caută. LiveAgent vine cu instrumente sofisticate de publicare a conținutului, care vă permit să creați fără efort conținut util și să împuterniciți jucătorii să se ajute, chiar și atunci când echipa dvs. de asistență nu este online.

Interfața pentru auto-asistență a clienților

Îmbunătățiți-vă experiența de autoservire a utilizatorului cu un portal de clienți cuprinzător, cu un forum pentru utilizatori, unde jucătorii pot interacționa și se pot ajuta reciproc, pot împărtăși sfaturi și trucuri despre jocuri, precum și propriile experiențe. De asemenea, puteți activa o colecție de feedback și sugestii pentru a obține informații despre opiniile, preferințele și așteptările jucătorilor.

woman behind computer organizing support documentation

Mai multe funcții de asistență pentru a îmbunătăți asistența utilizatorilor și pentru a vă menține echipa productivă

Optimizați fiecare solicitare de asistență într-un flux de lucru fără efort pentru echipa dvs., în timp ce creați o experiență de asistență personalizată pentru utilizatorii dvs.

Distribuiți automat tichete pe baza regulilor predefinite pentru a vă asigura că utilizatorii sunt întotdeauna conectați la agenții potriviți. Citiți mai multe …

Răspundeți cererilor mai rapid și susțineți mai mulți utilizatori simultan cu răspunsuri și șabloane predefinite. Citiți mai multe …

Creați și personalizați portaluri de asistență multi-brand, fiecare cu propriul design, setări și conținut unic. Citiți mai multe …

Activați un widget de căutare care generează automat sugestii de conținut în timp real  asociat în baza dvs. de cunoștințe. Citiți mai multe …

Instalați aplicații native Android sau iOS pentru a răspunde la întrebările utilizatorilor în timp ce sunteți departe de biroul dvs. Citiți mai multe …

Permiteți utilizatorilor și agenților de asistență să își folosească limba maternă. LiveAgent acceptă în prezent peste 40 de limbi. Citiți mai multe …

Ce face ca software-ul nostru de asistență să fie alegerea corectă?

review

Cel mai evaluat și apreciat

LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai bine evaluat software de asistență pentru întreprinderile mici în 2019-2020.

why liveagent 2

Preferat de 21.000 de companii

Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.

Integrations pricing

Pachet cu peste 180 de caracteristici

Cu peste 180 de funcții, peste 40 de integrări și personalizări nesfârșite, instrumentul se adaptează cu ușurință cerințelor afacerii dvs.

Shared inbox keeps data securely stored

Bazat pe cloud și sigur

Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.

Alegeți un plan care se potrivește cel mai bine afacerii dvs.

Unii dintre jucătorii cheie din industria eSport și eGaming obțin deja avantaje din utilizarea software-ului de ticketing LiveAgent. De ce să nu vă alăturați lor? Alegeți din 4 planuri diferite – inclusiv unul gratuit – cu prețuri simple și transparente. Plătiți în mișcare, fără contracte fixe sau comisioane ascunse, retrogradați sau actualizați planul ori de câte ori aveți nevoie de acesta.

Package Name

All-Inclusive

Pentru întreprinderile mici și specialiștii în marketing

$39 /lună
Package Name

Tichet+Chat

Pentru întreprinderile mici și specialiștii în marketing

$29 /lună

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație