Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Chat live pentru comerț electronic și servicii

Impresionați-vă clienții și creșteți satisfacția acestora.

  • ✓ Fără taxă de configurare   
  • ✓ Serviciul clienți 24/7    
  • ✓ Nu este nevoie de card de credit    
  • ✓ Anulați în orice moment
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Animație de Antet
Software Helpdesk

Nenumărați membri ai publicului au progresat către maturitatea digitală cu o viteză rapidă, ceea ce a crescut numărul de utilizatori de internet și cumpărături online. Lumea comerțului electronic a devenit una dintre cele mai rapide și mai populare alegeri pentru cumpărarea și vânzarea de produse pe internet.

Odată cu aceasta a apărut un număr crescut de îngrijorări nu numai despre cum să atragă, să convertească, să stimuleze vânzările și să reducă rata de respingere a unei afaceri de comerț electronic, ci și cum să ofere servicii personale prin intermediul unui mediu impersonal. Chat-ul live reprezintă soluția pentru succesul clienților și un avantaj investițional pentru afacerea bazată pe internet.

Chat live pentru comerț electronic și servicii
Exemplu de fereastră de chat

Ce este software-ul de asistență cu chat live?

Mai simplu spus, chat-ul live este doar o fereastră mică, activată printr-un click pe un buton de chat încorporat pe un site web. Răspunsul mai lung este că face parte dintr-un software complex de asistență și una dintre cele mai bune soluții pentru o mai bună comunicare și servicii între afacerea de comerț electronic și clienții săi.

Prin integrarea unui widget de chat live pe site-ul magazinul dvs. online, agenții dvs. de chat live vor putea oferi asistență rapidă oricărui client potențial sau cumpărător obișnuit și îi vor ghida prin diferite puncte de contact ale vânzărilor prin diferite canale.

Cum funcționează chatul live în comparație cu telefonul și emailul?

Chat-ul live reprezintă o alternativă la canalele tradiționale de comunicare și se remarcă datorită câtorva avantaje notabile.

Benefits of Live Chat and How to Use It

Atunci când clienții navighează pe site-ul dvs. web, verifică cele mai recente oferte și interesul lor este la apogeu, ultimul lucru pe care îl doriți este să îi deranjați și să pierdeți vânzarea din cauza incapacității de a oferi ajutor instantaneu. Este echivalent cu intrarea într-un magazin tradițional de vânzare cu amănuntul și imposibiliatea de a găsi un angajat util.

Utilizarea chat-ului live este o alegere confortabilă pentru mesageria instantanee care necesită cel mai mic efort din partea clientului care are nevoie de asistență, deoarece nu sunt obligați să-și întrerupă angajamentul prin a fi nevoie să ia telefonul sau să trimită un e-mail.

În comparație cu telefonul și emailul, este o platformă cu cost redus de întreținere, întrucât un singur agent poate gestiona mai multe chat-uri simultan, reducând timpul mediu de așteptare. Administratorii pot configura numărul de chat-uri simultane pentru fiecare agent individual. Acest lucru va asigura că personalul de asistență nu este copleșit și clienții primesc cel mai bun serviciu.

Cât de important este chat-ul live pentru industria comerțului electronic?

Pentru orice magazin, online sau tradițional, prima impresie este crucială. Designul atractiv, tema și sigla sunt părți esențiale ale imaginii de marcă și prezenței online a unui magazin online. Dar odată ce clienții potențiali ajung pe site-ul dvs., șansele de conversie sunt considerabil mai mici, fără asistență adecvată pentru clienți.

Durata de atenție a cumpărătorului online este relativ scurtă – aproximativ 5-10 minute.

Pentru a preveni abandonarea coșului de cumpărături într-o fereastră atât de mică de oportunități, agenții de chat pot interacționa cu potențialii clienți prin felicitări personalizate sub forma unei invitații de chat proactive.

La fel ca alte funcții de chat live, este un mesaj pop-up personalizabil care poate fi configurat pentru a apărea pe site după un anumit timp pe care clientul îl petrece navigând. Cealaltă caracteristică este că agenții o pot folosi pentru a viza clienți sau pagini specifice, de exemplu, în timpul procesului de plată.

Chatul live nu este util doar atunci când vine vorba de vânzarea încrucișată, ci și de vânzarea în sus. În timpul sesiunii de chat, agenții pot promova cele mai noi produse sau pot recomanda versiuni premium adaptate interesului cumpărătorului. Aceasta transformă chat-ul live dintr-un instrument de asistență într-un instrument puternic de marketing, totul în unul.

Prezentarea generală a chat-ului este o caracteristică excelentă care poate aprofunda conexiunea între agenți și clienți. Permite agenților să monitorizeze numărul de vizitatori care așteapă în coadă, adresele URL, locația sau comportamentul acestora. Cu o imagine clară a clienților online actuali, agenții pot atinge și gestiona cu încredere orice conversație de chat și pot oferi experiență personalizată.

Imagine de ansamblu a conversațiilor monitorizate de pe website
Exemplu de imagine de ansamblu a chat-ului

Prin interacțiunile prin chat vă puteți construi colecția de date CRM. Dacă sunteți o afacere mică, care începe să își asambleze lista de clienți, ați putea lua în considerare implementarea unui formular pre-chat. Clienții sunt dispuși să-și împărtășească informațiile personale în schimbul unei experiențe de cumpărături mai directe și plăcute. Formularul de pre-chat este ușor de configurat. După crearea butonului dvs. de chat, dați click pe căsuța de selectare pentru: Solicitați informații prin formularul de pre-chat. De atunci, de fiecare dată când butonul de chat este activat, formularul de pre-chat îi va solicita pe clienți să-și partajeze datele.

Chat live pentru comerț electronic și servicii
Cum să configurați formularul de pre-chat

Deși chat-ul live este un mijloc fantastic pentru conversii, este la fel de neprețuit pentru tacticile de păstrare. Ca parte a unei strategii de asistență pe mai multe canale, companiile își pot păstra în medie 89% din clienții lor.

Nu există ore de lucru pentru cumpărături online. Clienții se așteaptă să primească servicii 24/7. E de înțeles că acest lucru nu este întotdeauna posibil. Pentru a găzdui toți clienții, chat-ul LiveAgent le permite clienților să trimită mesaje prin intermediul formularelor de contact. De îndată ce echipa de asistență sau agentul respectiv revine online, vor contacta clientul.

Chat live pentru comerț electronic și servicii
Exemplu de formular de contact

Toate funcțiile de chat live sunt personalizabile, cu opțiunea de a introduce codul CSS pentru a reflecta imaginea de marcă.

E-Commerce Industry Solution

Learn how multi-channel help desk software benefits E-commerce industry

Try LiveAgent

Cum ar trebui să gestioneze agenții sesiunile de chat de comerț electronic?

Communication is at the heart of e-commerce and community.

Meg Whitman, President and CEO of Hewlett-Packard

Cumpărăturile online au fost ferm stabilite ca o modalitate de a desfășura tranzacții pe internet. Agenții de chat live calificați și cunoscuți vă ajută să creați o experiență ideală de client online.

A fi agent de chat live pentru un magazin online este diferit de personalul standard al serviciilor de vânzare cu amănuntul, după cum reiese din setul de abilități și bune maniere.

  • Cunoștințe informatice eficiente
  • Gramatică superbă
  • Multifuncțional
  • Cunoștințe despre afacere și produsele sale
  • Gândire rapidă
  • Abilități excelente de comunicare
  • Profesional și politicos

Chat-ul live oferă agenților un set valoros de instrumente de funcții. Utilizarea acestora permite agenților să răspundă rapid și eficient clienților.

  • Căsuță de email universală: Fiecare sesiune de chat este convertită în tichete și salvată într-o căsuță de email universală, partajată. Orice agent de chat cu acces poate căuta și afișa profilul oricărui client sau istoricul interacțiunilor anterioare.
Chat live pentru comerț electronic și servicii
Exemplu de căsuță de email universală (click pentru a mări)
  • Răspunsuri canalizate și răspunsuri predefinite: Un factor semnificativ pentru o rată ridicată de respingere este dificultatea de a primi răspunsuri la întrebările frecvente, în special în faza de plată. Fie că este vorba despre taxe de expediere sau despre politica de returnare, răspunsurile canalizate și răspunsurile predefinite pot fi pregătite și personalizate în așteptarea întrebărilor obișnuite ale clienților.
  • Vizualizare de tastare în timp real: o caracteristică opțională, dar utilă pentru agenții care preferă să fie cu un pas înaintea clienților. Agentul poate observa ceea ce scrie clientul și poate pregăti răspunsul înainte ca acesta să trimită.
Tastare în timp real
Exemplu de vizualizare de tastare în timp real (click pentru a mări)
  • Distribuirea chat-urilor: transferul chat-urilor către agenții disponibili sau rutarea automată a chat-urilor prin alegerea a trei opțiuni de rute predefinite – atribuire aleatorie, sună la toți, utilizare maximă. Această caracteristică garantează o distribuire echitabilă a volumului de muncă între agenți și un serviciu pozitiv către clienți.
Distribuirea chat-urilor
Exemplu de distribuire a chat-urilor (click pentru a mări)
  • Sondaj după chat: permiteți cumpărătorilor dvs. să ofere feedback cu privire la o sesiune de chat, examinarea produsului sau o alegere cu privire la eficiența agentului. Recenziile pozitive ale clienților pot fi apoi utilizate ca dovezi sociale și postate pe site-ul web pentru a obține recomandări. Alternativ, datele colectate pot fi utilizate pentru crearea de conținut, într-o secțiune FAQ(Întrebări Frecvente) sau pe un blog. De asemenea, poate descoperi probleme de navigare de pe site neraportate anterior care vă ajută să vă optimizați site-ul pentru alte dispozitive mobile.
Aprecierea agenților
Exemplu de apreciere a agentului (click pentru a mări)

Pentru a-și testa viteza de scriere, LiveAgent invită agenții să încerce gratuit un test de tastare direct pe site-ul web al LiveAgent.

Chat live pentru comerț electronic și servicii
Test gratuit de tastare

Dacă doriți să vedeți lista tuturor funcțiilor de chat live disponibile și să aflați mai multe despre ele în detaliu, accesați pagina noastră de funcții..

Cum să integrați chat-ul live pe site-ul dvs.?

Integrarea butonului de chat live nu ar putea fi mai ușoară. Singura cerință este să copiați și să inserați un scurt cod HTML din contul dvs. LiveAgent pe site-ul dvs. web, și este live. Nu este nevoie să descărcați niciun software suplimentar, dar este acceptată integrarea cu un alt software sau aplicație.

Multe magazine online sunt gestionate prin intermediul aplicației Shopify, iar software-ul de chat LiveAgent a fost dezvoltat având în vedere un proces de integrare și migrare fără probleme.

How to add live chat to Shopify store | www.liveagent.com

Care sunt aspectele în ce privește securitatea serviciului de live chat?

Preocupările de securitate sunt la un nivel record. Protecția datelor, securitatea contului și problemele de confidențialitate sunt subiecte esențiale pentru oricine își gestionează și își desfășoară activitatea online. LiveAgent nu este diferit. Iată câteva dintre funcțiile de securitate de top.

Baza de cunoștințe

Dacă doriți să aflați mai multe, accesați baza noastră de cunoștințe pentru informații suplimentare.

Still not sure if the live chat is the right tool for your online store?

Start a free-14 day trial, and join 35.000 business businesses already using LiveAgent

Try LiveAgent

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Insigne

Dacă doriți să vedeți toate planurile disponibile, consultați pagina noastră de prețuri.

FAQ

What is live chat software support?

Live chat is a browser-based chat widget used for real-time messaging between the client and the customer service representative.

How live chat performs in comparison to phone and email?

Live chat is an alternative to traditional communication channels, like email and phone. Cost-effective solution that requires the least effort from customers in need of assistance.

How important is live chat for the e-commerce industry?

Online shopping is a dynamic market, and the opportunity to convert leads and service customers is relatively short. Live chat can function as both a support and marketing tool with various features, ranging from proactive chat invitations to offline contact forms. As part of an omnichannel strategy, it is invaluable for customer retention.

How should agents handle e-commerce chat sessions?

Live chat agents are responsible for delivering an ideal online customer experience by possessing a specific skill set and following etiquette guidelines. Live chat provides agents with a valuable toolset of features, such as canned responses and real-time typing view, that aid in their day-to-day activities.

How to integrate live chat to your website?

Fully supported native integration and concierge migration service, even for the Shopify app. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație