Sunteți în căutarea unei alternative pentru Gmail?

Este în regulă să spunem că Gmail este unul dintre cele mai populare și utilizate servicii de email pe scară largă. Cu toții ne-am obișnuit cu stocarea gratuită, cu butonul de anulare a trimiterii, precum și cu funcții utile suplimentare cum ar fi amânarea, etichetele sau folderele. Am putea merge într-acolo în a spune că Gmail este soluția de email perfectă pentru persoane fizice. Păstrează totul curat și organizat.

Cu toate acestea, atunci când vine vorba de utilizarea pentru afaceri – în special pentru asistența pentru clienți, există câteva limitări. Din păcate, Gmail nu acceptă o căsuță de email universală cu integrări a mai multor canale sau o prezentare generală a panoului de bord multi-agent. Ambele sunt caracteristici esențiale în serviciul pentru clienți. Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Gmail pentru departamentul dvs. de asistență, LiveAgent ar putea fi soluția potrivită pentru dvs.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Importați emailurile dvs. în LiveAgent și beneficiați de
o soluție de servicii pentru clienți cu mai multe canale.


LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Caracteristici puternice ale departamentului de asistență

Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Gmail pentru companiile dvs., luați în considerare LiveAgent. LiveAgent are peste 179 de caracteristici de asistență și peste 40 de integrări. Utilizați funcțiile noastre puternice de analiză și raportare, caracteristici de gamificare sau baza de cunoștințe încorporată.

Lăsați LeaveAgent să facă eforturile mari, astfel încât să vă puteți concentra pe construirea unor relații semnificative cu clienții dvs.

3 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Implementați o căsuță de email universală în compania dvs. și obțineți aceste avantaje:

Union icon

Satisfacția clienților crescută

LiveAgent crește satisfacția clienților & îmbunătățește ratele de conversie.

Increase icon

Productivitate îmbunătățită a agenților dvs.

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe cereri datorită căsuței noastre de primire universale.

Phone icon

Punct de contact

Echipa dvs. de asistență poate gestiona toate solicitările clienților de pe mai multe canale într-un singur loc.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare din majoritatea soluțiilor populare de asistență.

badges

Funcții de asistență care facilitează serviciul pentru clienți

Citiți mai departe pentru a afla ce caracteristici software sunt esențiale pentru asistența de succes a clienților.

Universal inbox by LiveAgent

Profitați de puterea unei cutii de primire universale

Software-ul ideal de servicii pentru clienți ar trebui să fie transparent și ușor accesibil pentru toți agenții din departamentul dvs. Ar trebui să accepte integrări ale mai multor canale și să ofere caracteristici suplimentare de asistență, cum ar fi automatizarea. Cutia de primire universală de la LiveAgent exact asta face.

Cutia de primire universală LiveAgent este o versiune mai inteligentă a mesageriei curente. Vă permite să trimiteți și să primiți mesaje de pe mai multe canale, precum email, chat live, rețele de socializare sau chiar apeluri vocale și video. Elimină necesitatea partajării contului și a monitorizării dispozitivului. Toate tichetele noi sunt introduse automat în panoul de bord LiveAgent și pot fi vizualizate și rezolvate de către toți agenții.

Cutia de primire universală vă permite să adăugați etichete, notificări, note interne, automatizarea tichetelor către anumite departamente sau agenți și multe altele. Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Gmail pentru compania dvs., luați în considerare LiveAgent.

Începeți testarea gratuită

Utilizați fluxul de ticheting hibrid

Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Gmail pentru compania dvs., luați în considerare LiveAgent. LiveAgent utilizează fluxul de tichete hibrid care este o caracteristică esențială în asistența pentru clienți, deoarece crește productivitatea agentului. Fluxul de tichete hibrid face ca toate tichetele să arate la fel indiferent de canalul de comunicare de la care au fost primite. Fluxul de tichete vă permite să urmăriți parcursul clienților dvs. prin diferite canale, dar să rămâneți întotdeauna în același tichet hibrid. În acest fel, aveți la îndemână toate informațiile importane despre clienții dvs. și problemele acestora.

Email ticketing
Peter Komornik

LiveAgent îmbină chatul live excelent, ticheting-ul și automatizarea care ne permite să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO

logo slido black
Powerful automation and reporting

Automatizați sarcinile pentru a economisi timp

Automatizarea este o caracteristică esențială pentru asistența pentru clienți deoarece economisește mult timp. Vă permite să automatizați sarcini uzuale, să creați fluxuri de lucru sau reguli de automatizare unice în funcție de nevoile companiei dvs.

De exemplu, regulile de automatizare pot aloca automat tichete (în orice etapă) agenților sau departamentelor individuale. Tot ce trebuie să faceți este să alegeți un „declanșator/trigger” și regula va fi executată. În LiveAgent, regulile de automatizare se pot baza pe orice parametru al tichetului, eveniment sau condiție de timp.

Decideți dacă LiveAgent este o alternativă bună pentru Gmail pentru compania dvs. cu perioada de testare gratuită de 14 zile. Nu este necesar cardul de credit.

Oferiți un impuls serviciului dvs. de clienți

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. De aceea este o alternativă excelentă pentru Gmail. Alăturați-vă companiilor precum Yamaha, BMW, Huawei și Universitatea Oxford în furnizarea de servicii pentru clienți de nivel mondial. Cu LiveAgent este ușor. Începeți astăzi testarea gratuită de 14 zile. Nu este necesar cardul de credit.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent elimină eșecurile serviciului pentru clienți


Slow customer support

Timpi de răspuns lenți

12% dintre americani consideră că cea mai mare frustrare a lor în legătură cu serviciul pentru clienți este “lipsa de viteză.” Statista

Social medias integrated into the help desk software

Lipsa de clarificare între mass-media

72% dintre consumatori consideră că faptul că trebuie să își explice problema mai multor persoane este un serviciu slab pentru clienți. Cercetare Dimensională


Simple and efficient customer service

Vârtejul clientului

O treime din consumatori afirmă că ar lua în considerare schimbarea companiilor după doar un caz de serviciu pentru clienți slab. American Express

Lipsa de transparență

72% dintre consumatori afirmă că, atunci când contactează serviciul pentru clienți se așteaptă ca agentul să „știe cine sunt, ce au cumpărat și să aibă informații despre angajamentele lor anterioare.”Microsoft

Vedeți de ce trec companiile la LiveAgent

Doriți să ne comparați cu alți clienți de email?

Sunteți curios să vedeți cum ne situăm în raport cu alte soluții populare de asistență? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.

Articole legate deAlternativă pentru Gmail
Șabloanele de e-mail de întâmpinare a clienților ghidează clienții spre utilizarea corectă a produselor sau serviciilor pe care le-au achiziționat.

Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților

Marketingul prin e-mail rămâne eficient pentru vânzări, iar întâmpinarea clienților este importantă pentru loialitate. Șabloanele de e-mail sunt utile pentru a comunica cu clienții și a le oferi valoare. Este crucial să investiți în canale de comunicare practice și eficiente, cum ar fi marketingul prin e-mail.

Șabloanele de e-mail pentru programele de fidelizare, elaborate cu atenție, pot menține un nivel ridicat de retenție a clienților și un nivel scăzut de dezabonare. Arătați-le clienților dvs. aprecierea dvs. astăzi.

Șabloane de e-mail pentru programul de fidelizare

Bine ai venit la [Business name]! Primești 15% reducere la prima achiziție. Descoperă beneficiile oferite de programul nostru de fidelitate și câștigă puncte pentru produse gratuite și reduceri speciale. Verifică punctele acumulate și află cum le poți obține mai multe.

Redirecționarea este una dintre cele mai simple modalități de configurare a contului dvs. de e-mail cu LiveAgent. Citiți acum despre utilizarea acestei funcții și multe altele în articol.

Redirecționarea e-mailurilor

Evitați limbajul complex și jargonul în e-mailurile de întâmpinare a clienților. Utilizați șabloane de marketing pentru a economisi timp și efort. Redirecționați e-mailurile către contul LiveAgent pentru a îmbunătăți experiența clienților.

Pentru a crea un serviciu excelent pentru clienți, trebuie să puneți în practică teoria serviciului pentru clienți. Aflați mai multe despre principiile importante.

Teoria serviciului pentru clienți

Pentru a oferi un serviciu superior clienților, trebuie să fiți rapid, cinstit și accesibil. Principiile esențiale includ rapiditatea, transparența și accesibilitatea. Indicatorii de satisfacție includ scorul Net Promotor, scorul Efortului Clientului, scorul de Satisfacție al Clienților și Rata de Rotație a Clienților. LiveAgent poate ajuta în implementarea acestor principii.

Recuperați-vă clienții dezinteresați cu șabloanele noastre de e-mail gata făcute și complet personalizabile. Salvați șabloanele sub formă de mesaje predefinite sau de campanii.

Șabloane de e-mail pentru recuperarea clienților

Utilizarea șabloanelor de e-mail economisește timp și efort. E-mailurile de marketing ar trebui să fie scurte și concise. Redirecționarea e-mailurilor LiveAgent oferă soluții adaptate pentru îmbunătățirea experienței clienților. Evitați limbajul complex și jargonul în comunicarea cu clienții. Oferiți reduceri și beneficii pentru a reangaja clienții.

LiveAgent has created free, ready-to-use email templates for any company or an individual seeking to provide professional customer service.

Șabloane de email de răspuns la cererea de rambursare

E-mailurile personalizate și întâmpinarea clienților îmbunătățesc marketingul digital. Buletinele de știri prin e-mail valorifică rentabilitatea și generarea lead-urilor. Convorbirile telefonice și e-mailurile de invitație sunt importante pentru comunicare eficientă în strategiile de marketing.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x