Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vocea clientului

Ce este vocea unui client?

Vocea clientului este un proces în care sunt surprinse așteptările și preferințele unui client. Este o formă de feedback de la client despre experiența pe care a avut-o în legătură cu produsul companiei.

Feedback-ul este primit prin apeluri sau e-mailuri care sunt în general generate de echipa de marketing a companiei. Acest proces ajută compania să-și îmbunătățească reputația și produsele pentru a respecta așteptările clienților lor. Oferă clienților un sentiment satisfăcător cu privire la produsul pe care îl cumpără, întrucât compania este gata să ia inițiativa pentru a-i servi mai bine.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este vocea clientului?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vocea clientului înseamnă procesul de obținere a așteptărilor, preferințelor și experiențelor clienților – atât pozitive, cât și negative – cu serviciile dvs. Datorită acesteia, putem colecta atât date numerice, cât și calitative.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce este importantă vocea clientului?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vocea clientului este extrem de importantă, dacă nu chiar cea mai importantă. Ascultând vocea clientului, vă asigurați că: clientul a rămas cu marca dvs. cât mai mult timp, a putut vedea că părerea lui contează, profiturile dvs. au fost mai mari, ieșiți din concurență, un client mulțumit va promova marca” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum puteți îmbunătăți vocea clienților?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pentru a vă îmbunătăți vocea clienților, puteți introduce mai multe procese sau puteți începe să utilizați instrumente care vă vor ușura munca. În primul rând, vă puteți automatiza serviciul pentru clienți. Datorită acestui fapt, este posibilă o eficiență mai mare, deoarece activitățile repetitive nu mai ocupă timpul de lucru. Dacă un procent mare de clienți vin cu o singură interogare, aceștia pot primi un răspuns automat sau cel puțin pot fi direcționați la întrebările frecvente. În al doilea rând – clientul are o mulțime de canale de contact din care să aleagă. Prin urmare, merită să utilizați instrumentul omnicanal care vă va permite să monitorizați istoricul comunicării într-un singur loc. Al treilea punct important este o gestionare foarte bună a serviciilor pentru clienți. Ar trebui să căutați soluții care să permită gestionarea resurselor umane în combinație cu definirea KPI și prezentarea rezultatelor. Ultimul punct este independența față de departamentele IT. Ideea este că toate activitățile relativ simple și care nu necesită cunoștințe de specialitate pot fi efectuate de către departamentul de servicii pentru clienți. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum obțineți vocea clientului? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Puteți utiliza diverse instrumente pentru a câștiga vocea clienților. Exemple de instrumente sunt: 1. un sondaj pentru clienți în care puneți întrebări importante pentru marca dvs. Sondajele pot fi mai elaborate și să includă mai multe părți. Totul depinde de ce informații aveți nevoie. 2. filtre care vor sorta informațiile. Acestea pot fi, de exemplu: client nemulțumit, rezultatele unei conversații cu clientul, buclă deschisă și un caz în desfășurare. 3. Alerta de voce a clientului. Datorită acestui fapt, veți primi notificări despre Vocea clientului. 4. crearea de rapoarte. Rapoartele vă permit să monitorizați și să analizați ce se întâmplă. ” } }] }

FAQ

Ce este vocea clientului?

Vocea clientului înseamnă procesul de obținere a așteptărilor, preferințelor și experiențelor clienților – atât pozitive, cât și negative – cu serviciile dvs. Datorită acesteia, putem colecta atât date numerice, cât și calitative.

De ce este importantă vocea clientului?

Vocea clientului este extrem de importantă, dacă nu chiar cea mai importantă. Ascultând vocea clientului, vă asigurați că: clientul a rămas cu marca dvs. cât mai mult timp, a putut vedea că părerea lui contează, profiturile dvs. au fost mai mari, ieșiți din concurență, un client mulțumit va promova marca

Cum puteți îmbunătăți vocea clienților?

Pentru a vă îmbunătăți vocea clienților, puteți introduce mai multe procese sau puteți începe să utilizați instrumente care vă vor ușura munca. În primul rând, vă puteți automatiza serviciul pentru clienți. Datorită acestui fapt, este posibilă o eficiență mai mare, deoarece activitățile repetitive nu mai ocupă timpul de lucru. Dacă un procent mare de clienți vin cu o singură interogare, aceștia pot primi un răspuns automat sau cel puțin pot fi direcționați la întrebările frecvente. În al doilea rând – clientul are o mulțime de canale de contact din care să aleagă. Prin urmare, merită să utilizați instrumentul omnicanal care vă va permite să monitorizați istoricul comunicării într-un singur loc. Al treilea punct important este o gestionare foarte bună a serviciilor pentru clienți. Ar trebui să căutați soluții care să permită gestionarea resurselor umane în combinație cu definirea KPI și prezentarea rezultatelor. Ultimul punct este independența față de departamentele IT. Ideea este că toate activitățile relativ simple și care nu necesită cunoștințe de specialitate pot fi efectuate de către departamentul de servicii pentru clienți.

Cum obțineți vocea clientului?

Puteți utiliza diverse instrumente pentru a câștiga vocea clienților. Exemple de instrumente sunt: 1. un sondaj pentru clienți în care puneți întrebări importante pentru marca dvs. Sondajele pot fi mai elaborate și să includă mai multe părți. Totul depinde de ce informații aveți nevoie. 2. filtre care vor sorta informațiile. Acestea pot fi, de exemplu: client nemulțumit, rezultatele unei conversații cu clientul, buclă deschisă și un caz în desfășurare. 3. Alerta de voce a clientului. Datorită acestui fapt, veți primi notificări despre Vocea clientului. 4. crearea de rapoarte. Rapoartele vă permit să monitorizați și să analizați ce se întâmplă.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație