Ce este vocea unui client?
Vocea clientului este un proces în care sunt surprinse așteptările și preferințele unui client. Este o formă de feedback de la client despre experiența pe care a avut-o în legătură cu produsul companiei.
Feedback-ul este primit prin apeluri sau e-mailuri care sunt în general generate de echipa de marketing a companiei. Acest proces ajută compania să-și îmbunătățească reputația și produsele pentru a respecta așteptările clienților lor. Oferă clienților un sentiment satisfăcător cu privire la produsul pe care îl cumpără, întrucât compania este gata să ia inițiativa pentru a-i servi mai bine.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este vocea clientului?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vocea clientului înseamnă procesul de obținere a așteptărilor, preferințelor și experiențelor clienților – atât pozitive, cât și negative – cu serviciile dvs. Datorită acesteia, putem colecta atât date numerice, cât și calitative.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce este importantă vocea clientului?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vocea clientului este extrem de importantă, dacă nu chiar cea mai importantă. Ascultând vocea clientului, vă asigurați că: clientul a rămas cu marca dvs. cât mai mult timp, a putut vedea că părerea lui contează, profiturile dvs. au fost mai mari, ieșiți din concurență, un client mulțumit va promova marca” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum puteți îmbunătăți vocea clienților?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pentru a vă îmbunătăți vocea clienților, puteți introduce mai multe procese sau puteți începe să utilizați instrumente care vă vor ușura munca. În primul rând, vă puteți automatiza serviciul pentru clienți. Datorită acestui fapt, este posibilă o eficiență mai mare, deoarece activitățile repetitive nu mai ocupă timpul de lucru. Dacă un procent mare de clienți vin cu o singură interogare, aceștia pot primi un răspuns automat sau cel puțin pot fi direcționați la întrebările frecvente. În al doilea rând – clientul are o mulțime de canale de contact din care să aleagă. Prin urmare, merită să utilizați instrumentul omnicanal care vă va permite să monitorizați istoricul comunicării într-un singur loc. Al treilea punct important este o gestionare foarte bună a serviciilor pentru clienți. Ar trebui să căutați soluții care să permită gestionarea resurselor umane în combinație cu definirea KPI și prezentarea rezultatelor. Ultimul punct este independența față de departamentele IT. Ideea este că toate activitățile relativ simple și care nu necesită cunoștințe de specialitate pot fi efectuate de către departamentul de servicii pentru clienți. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum obțineți vocea clientului? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Puteți utiliza diverse instrumente pentru a câștiga vocea clienților. Exemple de instrumente sunt: 1. un sondaj pentru clienți în care puneți întrebări importante pentru marca dvs. Sondajele pot fi mai elaborate și să includă mai multe părți. Totul depinde de ce informații aveți nevoie. 2. filtre care vor sorta informațiile. Acestea pot fi, de exemplu: client nemulțumit, rezultatele unei conversații cu clientul, buclă deschisă și un caz în desfășurare. 3. Alerta de voce a clientului. Datorită acestui fapt, veți primi notificări despre Vocea clientului. 4. crearea de rapoarte. Rapoartele vă permit să monitorizați și să analizați ce se întâmplă. ” } }] }FAQ
Ce este vocea clientului?
Vocea clientului înseamnă procesul de obținere a așteptărilor, preferințelor și experiențelor clienților – atât pozitive, cât și negative – cu serviciile dvs. Datorită acesteia, putem colecta atât date numerice, cât și calitative.
De ce este importantă vocea clientului?
Vocea clientului este extrem de importantă, dacă nu chiar cea mai importantă. Ascultând vocea clientului, vă asigurați că: clientul a rămas cu marca dvs. cât mai mult timp, a putut vedea că părerea lui contează, profiturile dvs. au fost mai mari, ieșiți din concurență, un client mulțumit va promova marca
Cum puteți îmbunătăți vocea clienților?
Pentru a vă îmbunătăți vocea clienților, puteți introduce mai multe procese sau puteți începe să utilizați instrumente care vă vor ușura munca. În primul rând, vă puteți automatiza serviciul pentru clienți. Datorită acestui fapt, este posibilă o eficiență mai mare, deoarece activitățile repetitive nu mai ocupă timpul de lucru. Dacă un procent mare de clienți vin cu o singură interogare, aceștia pot primi un răspuns automat sau cel puțin pot fi direcționați la întrebările frecvente. În al doilea rând – clientul are o mulțime de canale de contact din care să aleagă. Prin urmare, merită să utilizați instrumentul omnicanal care vă va permite să monitorizați istoricul comunicării într-un singur loc. Al treilea punct important este o gestionare foarte bună a serviciilor pentru clienți. Ar trebui să căutați soluții care să permită gestionarea resurselor umane în combinație cu definirea KPI și prezentarea rezultatelor. Ultimul punct este independența față de departamentele IT. Ideea este că toate activitățile relativ simple și care nu necesită cunoștințe de specialitate pot fi efectuate de către departamentul de servicii pentru clienți.
Cum obțineți vocea clientului?
Puteți utiliza diverse instrumente pentru a câștiga vocea clienților. Exemple de instrumente sunt: 1. un sondaj pentru clienți în care puneți întrebări importante pentru marca dvs. Sondajele pot fi mai elaborate și să includă mai multe părți. Totul depinde de ce informații aveți nevoie. 2. filtre care vor sorta informațiile. Acestea pot fi, de exemplu: client nemulțumit, rezultatele unei conversații cu clientul, buclă deschisă și un caz în desfășurare. 3. Alerta de voce a clientului. Datorită acestui fapt, veți primi notificări despre Vocea clientului. 4. crearea de rapoarte. Rapoartele vă permit să monitorizați și să analizați ce se întâmplă.
Expert note
Vocea clientului reprezintă procesul de obținere a feedback-ului clienților pentru a îmbunătăți serviciile și produsele oferite. Este crucială pentru fidelizarea clienților și creșterea profiturilor.

LiveAgent este o platformă care oferă un birou de asistență pentru clienți, bază de cunoștințe și posibilități de automatizare a muncii. Biroul de asistență utilizează un service desk pentru gestionarea tichetelor și poate gestiona diverse forme de comunicare. Baza de cunoștințe oferă clienților conținut de tip autoservire, iar formularele pentru clienți oferă posibilitatea de a obține informații despre clienți pentru a oferi suport mai bun. LiveAgent oferă raportare pentru serviciul clienți și integrare cu alte software-uri de serviciu pentru clienți.
Ce reprezintă serviciul clienți?
A software program for customer support should contain features such as ticket tracking, automation of repetitive tasks, integration with marketing/sales platforms, call recording, automated feedback forms, 24/7 support, and innovative solutions. Businesses seeking to build customer relationships should focus on excellent customer service experiences and rapid, high-quality services. Using a customer-centric approach and technology can improve a company's reputation, loyalty, and revenue. Templates for customer follow-up emails can also enhance the overall customer experience.
Un reprezentant al clienților este legătura dintre consumator și companie care comunică cu clienții prin diferite canale de comunicare. Acesta ar trebui să încerce să mențină o relație pozitivă cu clienții și să cunoască foarte bine compania și produsele și serviciile pe care le oferă. Pe lângă asta, acesta trebuie să se ocupe și de documentația referitoare la clienți. Pentru a adăuga un reprezentant al clienților în LiveAgent, trebuie să faceți clic pe „Configurări”, apoi pe „Agenți” și să creați un agent.
Asistența pentru clienți este importantă pentru orice afacere și poate fi gestionată într-un mod eficient cu ajutorul platformelor sociale și a software-ului de asistență pentru clienți precum LiveAgent. Un portal al clientului sau autoservire poate opera 24/7 pentru a oferi clienților toate informațiile necesare. Cheia unui bun serviciu clienți este construirea unor relații bune și folosirea mai multor instrumente precum comunicatori în rețele sociale, chat live și o aplicație mobilă receptivă și intuitivă.