Ce este upselling?
Upselling este un truc de marketing care evită clientul să cumpere produse cu etichete de preț exorbitante și îi păcălește să opteze pentru pachete scumpe și să se aboneze la pachete „scumpe”.
În afară de aceasta, upselling poate fi definit și în termeni de resurse umane. Poate oferi consumatorilor să-și soluționeze problemele comune pe o singură platformă. De exemplu, un client se confruntă cu o problemă în pachetul său actual, iar apoi îi oferiți un pachet mai înalt, care elimină cu totul preocupările sale.
Îl informați pe client că timpul și resursele lor vor fi economisite dacă achiziționează pachetul scump, nu ar trebui să contacteze suportul pentru clienți de mai multe ori.
Frequently asked questions
Care este definiția upselling?
Upselling este un truc de marketing care îi determină pe client să cumpere opțiunile scumpe oferite de companie. Acest lucru îl determină să selecteze pachete scumpe și să se aboneze la pachete „scumpe”.
Care sunt elementele de bază în upselling?
Upselling se bazează pe faptul că vânzătorul îl invită pe client să cumpere articole scumpe, upgrade-uri sau alte suplimente pentru a genera mai multe venituri..
Upselling vs cross-selling?
Upselling este o practică în care o companie încearcă să motiveze clienții să cumpere un produs de ultimă generație. Cross-selling, pe de altă parte, este o tehnică similară, dar aici vânzătorul sugerează cumpărarea de produse suplimentare de vânzare.
- Salesflare - LiveAgent
- Șabloane de E-mailuri de Sondaj Atractive (Copiere & Lipire) - LiveAgent
- Aprecierea clienților - Cum Să Spuneți Mulțumesc (30 de Idei)
- Încântarea Clienților [Explicată]
- Promovarea Clientului [Explicat]
- Software de asistență pentru industria eGaming și eSport
- Axigen - LiveAgent
- Software pentru asistență și chat live pentru industria Valutară