Ce este upselling?
Upselling este un truc de marketing care evită clientul să cumpere produse cu etichete de preț exorbitante și îi păcălește să opteze pentru pachete scumpe și să se aboneze la pachete „scumpe”.
În afară de aceasta, upselling poate fi definit și în termeni de resurse umane. Poate oferi consumatorilor să-și soluționeze problemele comune pe o singură platformă. De exemplu, un client se confruntă cu o problemă în pachetul său actual, iar apoi îi oferiți un pachet mai înalt, care elimină cu totul preocupările sale.
Îl informați pe client că timpul și resursele lor vor fi economisite dacă achiziționează pachetul scump, nu ar trebui să contacteze suportul pentru clienți de mai multe ori.
Frequently asked questions
Care este definiția upselling?
Upselling este un truc de marketing care îi determină pe client să cumpere opțiunile scumpe oferite de companie. Acest lucru îl determină să selecteze pachete scumpe și să se aboneze la pachete „scumpe”.
Care sunt elementele de bază în upselling?
Upselling se bazează pe faptul că vânzătorul îl invită pe client să cumpere articole scumpe, upgrade-uri sau alte suplimente pentru a genera mai multe venituri..
Upselling vs cross-selling?
Upselling este o practică în care o companie încearcă să motiveze clienții să cumpere un produs de ultimă generație. Cross-selling, pe de altă parte, este o tehnică similară, dar aici vânzătorul sugerează cumpărarea de produse suplimentare de vânzare.
Expert note
Upselling este o tehnică de vânzare eficientă care se concentrează pe creșterea valorii medii a comenzilor și îmbunătățirea veniturilor companiei.

LiveAgent oferă soluții software pentru serviciul clienților, telefonie VoIP, autoservire și gestiunea reclamațiilor, precum și o gamă largă de integrări și asistență tehnică. Sistemul de tichete ajută la gestionarea volumelor mari de solicitări de asistență din partea clienților și permite personalizarea statusului tichetelor, distribuirea automată și atribuirea corespunzătoare a acestora. Opțiunile de rutare includ priorități de chat, încărcătură maximă de chat, atribuire aleatorie și atribuire prioritară telefonic. Distribuirea automată a tichetelor poate fi configurată pentru chat, apeluri și tichete, crescând eficiența și productivitatea.
Promovarea clientului este o strategie importantă pentru orice afacere, deoarece poate crește vânzările, veniturile și satisfacția clienților. Pentru a obține avantajul promovării clienților, aveți nevoie de feedback-ul clientului și de programul de loialitate. Construirea avocaților dvs. ar putea fi dificilă la început, dar puteți îmbunătăți experiența clienților prin folosirea software-ului de asistență pentru clienți și a rețelelor de socializare. În plus, recenziile și mărturiile clienților au un impact imens asupra oricărei afaceri.
Contacte pentru biroul de asistență UPS
Textul promovează software-ul LiveAgent pentru serviciul clienților, inclusiv sisteme de telefonie VoIP, software de autoservire și de gestionare a reclamațiilor și a e-mailurilor. De asemenea, se oferă un calculator de costuri și un test de dactilografiere. Utilizatorii pot programa o demonstrație și pot abona la buletinul informativ pentru a fi la curent cu actualizările și reducerile. În plus, se menționează că se construiește contul LiveAgent al utilizatorilor și li se vor trimite datele de autentificare prin e-mail după finalizarea instalării.
Centru pentru intrările apelurilor
LiveAgent oferă servicii de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență și poate fi utilizat ca un centru pentru intrările apelurilor, fiind o soluție eficientă și scalabilă pentru o gamă largă de companii. Programul vine cu diferite caracteristici și integrări cu alte software-uri pentru serviciul clienților, precum și suport de asistență. În plus, LiveAgent are parteneri VoIP și un program de afiliere. Centrul de contact și centrul de apelare sunt două opțiuni diferite, dar centrul de contact oferă opțiuni de gestionare self-service și funcționalități de automatizare mai eficiente.