Ce este un ticketing prin e-mail?
Pentru asistența pentru clienți, e-mailul este modalitatea preferată de companii. Personalul de asistență prin e-mail nu este instruit doar pentru a gestiona e-mailurile, ci și pentru a urmări, organiza, prioritiza și repartiza e-mailurile. Este o sarcină destul de dificilă, care poate duce la servicii de asistență defectuoase.
Agenții filtrează e-mailurile importante, astfel încât cele importante să poată fi rezolvate cu prioritate. De asemenea, agenții au sarcina de a urmări starea tichetelor, astfel încât toate tichetele să poată fi închise după ce au fost rezolvate. Este posibil ca unele tichete să trebuiască să fie atribuite unei alte persoane din personal, acest lucru fiind realizat tot de către agenții care lucrează în departamentul de ticketing prin e-mail.
Notă de expert
Ticketing prin e-mail este o modalitate preferată de companii pentru asistență clienți prin gestionarea, urmărirea și repartizarea e-mailurilor. Acest lucru poate îmbunătăți eficiența serviciului de asistență.

Șabloane de e-mail pentru programul de fidelizare
Bine ai venit la [Business name]! Primești 15% reducere la prima achiziție. Descoperă beneficiile oferite de programul nostru de fidelitate și câștigă puncte pentru produse gratuite și reduceri speciale. Verifică punctele acumulate și află cum le poți obține mai multe.
Șabloane de e-mail de marketing
Utilizarea șabloanelor de marketing economisește timp și efort când faci modificări la mesajele de marketing. E-mailurile de marketing trebuie să fie scurte și concise.