Ce este un ticketing pe Facebook?
Aproape toate mărcile au o legătură socială asociată cu site-ul lor original. Este mai ușor pentru clienți să se conecteze prin intermediul aplicațiilor de socializare, cum ar fi Facebook, Twitter etc.
Multe dintre branduri primesc întrebări pe aceste conturi de socializare care au fost conectate la biroul lor de asistență. Atunci când pagina primește comentarii sau întrebări de pe contul de socializare, pagina de Facebook generează un tichet care este trimis automat la biroul de asistență al companiei. De acolo, agenții pot răspunde la mesaje și își pot ajuta clienții, care vor veni sub forma unor comentarii pe pagina de Facebook.

Aflați mai multe despre Integrarea Facebook în LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Cum funcționează ticketingul pe Facebook?
Dacă clientul se poate conecta la marcă prin Facebook, sistemul ar trebui să poată crea tichete direct de pe Facebook. Acest lucru funcționează astfel încât pagina care primește comentarii sau întrebări din social media, pagina de Facebook, generează un tichet care este trimis automat către serviciul clienți. Agenții pot apoi să răspundă la mesajele și comentariile de pe pagina de Facebook direct din sistem.
Cum să folosiți ticketing-ul pe Facebook pentru satisfacția clienților?
Ticketing-ul de pe Facebook poate avea un impact mare asupra satisfacției clienților. Datorită notificărilor automate cu privire la noile comentarii, postări sau mesaje, aveți șansa de a răspunde instantaneu pe rețelele de socializare. Apoi, nu este nevoie să adăugați moderatori speciali în echipa de servicii pentru clienți, deoarece agenții au toate solicitările într-un singur loc și nu trebuie să treacă de la un canal la altul. În plus, răspunsurile la comentarii sunt văzute și de prietenii anumitor clienți, ceea ce ajută, de asemenea, la creșterea gradului de cunoaștere a acestora.
LiveAgent oferă ticketing pe Facebook?
LiveAgent oferă ticketing de pe Facebook datorită integrării complete a sistemului. Dacă firma dvs. are mai multe site-uri, LiveAgent vă permite să monitorizați mai multe site-uri. În plus față de răspunsul la mesaje, postări și comentarii, puteți arhiva conversațiile cu clienții în tichete, agenții nu se amestecă în viața privată a acestora și afișează notificări pe profilurile lor de Facebook. În plus, puteți integra sistemul și cu Instagram, care aparține echipei Facebook.
Notă de expert
Ticketing-ul de pe Facebook este o modalitate eficientă de a oferi suport clienților și de a îmbunătăți satisfacția acestora.

Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.
Căutați o alternativă la Gorgias?
LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.