Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tichet primit

Ce este un tichet primit?

Numărul de tichete care au fost generate în cadrul departamentului de asistență într-un anumit timp se numește „tichete primite”. Acesta este unul dintre elementele vitale de monitorizat al unei companii. Datele ajută la analiza rolului de suport jucat de agenții care lucrează în companie.

Să presupunem că între numărul de tichete generate și numărul de tichete rezolvate nu există un decalaj uriaș, ceea ce înseamnă că personalul de asistență este foarte eficient. De asemenea, puteți analiza datele pentru a vedea ce tipuri de tichete necesită mai mult timp pentru a fi rezolvate și puteți acționa în consecință.

Întrebări frecvente

Care este definiția unui tichet primit?

Tichetul primit reprezintă fiecare tichet care a fost generat în departamentul de asistență. Numărul de tichete care sunt generate într-o anumită perioadă de timp este unul dintre cele mai importante elemente de monitorizat al unei companii. Vă permite să analizați rolul agenților de servicii pentru clienți.

 

Cine ar trebui să fie responsabil pentru un tichet primit?

Agentul atribuit acestuia ar trebui să fie responsabil pentru fiecare tichet primit. El ar trebui să fie responsabil pentru soluționarea situației.

 

Cum puteți accesa o listă de tichete primite?

Puteți accesa lista tichetelor primite în panoul LiveAgent din secțiunea Tichete. Acolo vă puteți vizualiza și gestiona tichetele.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație