Ce este tichetul neatribuit?
Un tichet poate fi neatribuit manual de la gestionarul său de către un alt agent sau utilizând reguli automate. În anumite scenarii, este mai bine ca tichetele să rămână neatribuite, dar totuși aparținând departamentelor sau fiind etichetate.
Un agent poate anula atribuirea unui tichet utilizând funcția de transfer și selectând transferul către: departament; atribuire la: neatribuit.

Frequently Asked Questions
Cum definiți un tichet neatribuit?
Un tichet neatribuit este orice tichet care nu a fost atribuit nici unui agent, nici manual, nici de o regulă automată.
Cât timp ar trebui să rămână un tichet neatribuit?
Tichetul trebuie atribuit cât mai curând posibil. Dacă acest lucru nu a fost făcut utilizând o regulă automată, trebuie să atribuiți manual agentului corespunzător. Cu toate acestea, există situații în care este mai bine să nu atribuiți un tichet niciunui agent, atunci este important ca acesta să aparțină unui anumit departament și să fie marcat.
Unde în LiveAgent puteți accesa o listă cu toate tichetele neatribuite?
În LiveAgent, accesul la toate tichetele, inclusiv la cele neatribuite, poate fi găsit în secțiunea Tichete din panoul Agentului.
Notă de expert
Un tichet neatribuit este orice tichet care nu a fost atribuit nici unui agent, nici manual, nici de o regulă automată. Este esențial să fie atribuit cât mai curând posibil pentru a asigura o gestionare eficientă a problemei.

LiveAgent este un software care ajută companiile să gestioneze volumul mare de cereri ale clienților și să îmbunătățească satisfacția acestora. Are caracteristici multiple precum jurnale de conversații, forumuri comunitare și integrare cu social media, ceea ce poate reduce rata abandonării coșului de cumpărături și poate atrage potențiali clienți. LiveAgent oferă un sistem de bilete hibrid cu o interfață intuitivă care combină toate canalele de comunicare pentru a oferi agenților o încărcătură optimă de lucru și informații cuprinzătoare despre clienți. Este o soluție rentabilă, care a primit recenzii excelente de la întreprinderi mici, medii și mari, inclusiv companii renumite precum BMW, Huawei, Yamaha și Universitatea Oxford. Oricine poate încerca gratuit LiveAgent timp de șapte zile și poate migra datele de la SupportBee fără dificultate.
Compania oferă asistență, migrare de date și un portal de asistență. Există șapte șabloane standard pentru scrisori de refuz și șabloane de email pentru răspuns la cererile de rambursare. Transferul asistat poate reduce timpul de așteptare al clienților în cozi. LiveAgent oferă soluții software pentru serviciul clienți, telefonie VoIP și gestiunea reclamațiilor.