Ce este tichetul neatribuit?
Un tichet poate fi neatribuit manual de la gestionarul său de către un alt agent sau utilizând reguli automate. În anumite scenarii, este mai bine ca tichetele să rămână neatribuite, dar totuși aparținând departamentelor sau fiind etichetate.
Un agent poate anula atribuirea unui tichet utilizând funcția de transfer și selectând transferul către: departament; atribuire la: neatribuit.
Frequently Asked Questions
Cum definiți un tichet neatribuit?
Un tichet neatribuit este orice tichet care nu a fost atribuit nici unui agent, nici manual, nici de o regulă automată.
Cât timp ar trebui să rămână un tichet neatribuit?
Tichetul trebuie atribuit cât mai curând posibil. Dacă acest lucru nu a fost făcut utilizând o regulă automată, trebuie să atribuiți manual agentului corespunzător. Cu toate acestea, există situații în care este mai bine să nu atribuiți un tichet niciunui agent, atunci este important ca acesta să aparțină unui anumit departament și să fie marcat.
Unde în LiveAgent puteți accesa o listă cu toate tichetele neatribuite?
În LiveAgent, accesul la toate tichetele, inclusiv la cele neatribuite, poate fi găsit în secțiunea Tichete din panoul Agentului.
Expert’s note
Un tichet neatribuit este orice tichet care nu a fost atribuit nici unui agent, nici manual, nici de o regulă automată. Este esențial să fie atribuit cât mai curând posibil pentru a asigura o gestionare eficientă a problemei.
Interfață de Programare a Aplicației
Importanța marketingului în zilele noastre și utilizarea tehnologiei și a mediilor sociale în marketing sunt evidențiate. API-ul este esențial pentru comunicarea între segmentele de software. Există trei politici de lansare a API-urilor - Private, Public și Partner. LiveAgent folosește API pentru integrare.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.