Ce este tichetul neatribuit?
Un tichet poate fi neatribuit manual de la gestionarul său de către un alt agent sau utilizând reguli automate. În anumite scenarii, este mai bine ca tichetele să rămână neatribuite, dar totuși aparținând departamentelor sau fiind etichetate.
Un agent poate anula atribuirea unui tichet utilizând funcția de transfer și selectând transferul către: departament; atribuire la: neatribuit.

Frequently asked questions
Cum definiți un tichet neatribuit?
Un tichet neatribuit este orice tichet care nu a fost atribuit nici unui agent, nici manual, nici de o regulă automată.
Cât timp ar trebui să rămână un tichet neatribuit?
Tichetul trebuie atribuit cât mai curând posibil. Dacă acest lucru nu a fost făcut utilizând o regulă automată, trebuie să atribuiți manual agentului corespunzător. Cu toate acestea, există situații în care este mai bine să nu atribuiți un tichet niciunui agent, atunci este important ca acesta să aparțină unui anumit departament și să fie marcat.
Unde în LiveAgent puteți accesa o listă cu toate tichetele neatribuite?
În LiveAgent, accesul la toate tichetele, inclusiv la cele neatribuite, poate fi găsit în secțiunea Tichete din panoul Agentului.