Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tichet întârziat

Ce este un tichet întârziat?

Tichetele care sunt considerate întârziate sunt cele care nu au fost încă rezolvate în timpul alocat de SLA. Atunci când tichetele sunt întârziate, promisiunea pe care compania a făcut-o clientului este încălcată. Există multe motive pentru acest lucru – erori de comunicare, dependențe, agenți suprasolicitați sau pur și simplu clienți frustrați.

Înainte de a face orice altceva, atunci când amenzile devin întârziate, trebuie să atenuați orice daune. Agenții trebuie să prezinte scuze și să ofere clientului o explicație pentru întârziere. Alternativ, managerii pot prelua controlul și pot face lucrurile să avanseze. Oricare ar fi cursul de acțiune, comunicarea cu clienții și oferirea unei explicații adecvate pentru circumstanțe reprezintă prima mișcare.

Întrebări frecvente

Cum se definește un tichet întârziat?

Un tichet nerealizat este un tichet care nu a fost încă rezolvat în termenul SLA. Pot exista mai multe motive, cum ar fi o neînțelegere, prea multă muncă pentru agenți sau frustrarea clientului. Acest lucru nu are un efect pozitiv asupra percepției serviciului de asistență pentru clienți al companiei.

 

Ce ar trebui să faceți pentru a evita să aveți prea multe tichete întârziate?

Pentru a evita mai multe tichete întârziate, ar trebui să organizați bine activitatea agenților dvs. În cazul în care agenții sunt prea ocupați, este posibil ca aceștia să aibă priorități de lucru prost prioritizate sau insuficiente și să fie nevoie să crească numărul de lucrări. Dacă problema este complicată, agentul ar trebui să aibă o cale clară de contact cu persoanele care ne pot ajuta, iar în cele mai dificile cazuri, tichetul ar trebui preluat, de exemplu, de un manager. De asemenea, este important să ne cerem scuze clienților pentru situația apărută.

 

LiveAgent oferă o listă de tichete întârziate?

LiveAgent oferă o listă de tichete întârziate, astfel încât atât agentul, cât și managerul au acces la această listă. Acest lucru permite o gestionare mai eficientă a tichetelor expirate.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație