Ce reprezintă un tichet Închis?
Ultimul stadiu al unui tichet este de obicei denumit ‘închis’. O bună practică în acest domeniu constă în faptul că un client, și nu agentul, trebuie să închidă tichetul după ce status-ul tichetului se modifică în ‘rezolvat’, ceea ce indică faptul că solicitantul este de acord cu soluția propusă de agent. În cazul în care clientul nu este de acord, acesta poate să răspundă tichetului care nu va mai avea status-ul ‘rezolvat’.
Frequently Asked Questions
Cum să definiți un tichet închis?
Un tichet închis este stadiul final al tichetului. Atribuirea status-ului "închis" ar trebui efectuată atunci când status-ul acestuia este "soluționare". Status-ul "închis" înseamnă că acel client este de acord cu soluția oferită de agent și consideră că solicitarea sa este soluționată.
Poate LiveAgent să închidă automat un tichet?
LiveAgent permite închiderea automată a tichetelor. Dacă doriți să activați această opțiune, trebuie să selectați o regulă care să indice când se poate închide un tichet. Atunci când sistemul primește comanda de a închide un tichet, o va face automat.
Cum să accesați o listă a tichetelor închise?
Dacă doriți să accesați tichetele închise, nu trebuie decât să intrați pe LiveAgent și să selectați rubrica tichetelor. Aici veți găsi categoria tichetelor închise, precum și un filtru și opțiunea de căutare a altor categorii de tichete.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.