Tichet închis

Ce reprezintă un tichet Închis?

Ultimul stadiu al unui tichet este de obicei denumit ‘închis’. O bună practică în acest domeniu constă în faptul că un client, și nu agentul, trebuie să închidă tichetul după ce status-ul tichetului se modifică în ‘rezolvat’, ceea ce indică faptul că solicitantul este de acord cu soluția propusă de agent. În cazul în care clientul nu este de acord, acesta poate să răspundă tichetului care nu va mai avea status-ul ‘rezolvat’.

Frequently asked questions

Cum să definiți un tichet închis?

Un tichet închis este stadiul final al tichetului. Atribuirea status-ului "închis" ar trebui efectuată atunci când status-ul acestuia este "soluționare". Status-ul "închis" înseamnă că acel client este de acord cu soluția oferită de agent și consideră că solicitarea sa este soluționată.

Poate LiveAgent să închidă automat un tichet?

LiveAgent permite închiderea automată a tichetelor. Dacă doriți să activați această opțiune, trebuie să selectați o regulă care să indice când se poate închide un tichet. Atunci când sistemul primește comanda de a închide un tichet, o va face automat.

Cum să accesați o listă a tichetelor închise?

Dacă doriți să accesați tichetele închise, nu trebuie decât să intrați pe LiveAgent și să selectați rubrica tichetelor. Aici veți găsi categoria tichetelor închise, precum și un filtru și opțiunea de căutare a altor categorii de tichete.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație