Ce este tichetul în așteptare?
Tichetele care nu pot fi rezolvate imediat se numesc tichete în așteptare și sunt marcate ca fiind deschise. Motivul pentru care acestea nu pot fi rezolvate poate fi acela că se așteaptă un răspuns din partea unui client sau a unui membru al echipei.
Frequently asked questions
Ce este un tichet în așteptare?
Tichetele în așteptare sunt tichete care nu pot fi reziliate imediat. Acestea sunt marcate ca fiind deschise, dar suspendate.
Care sunt cele mai frecvente motive pentru tichete în așteptare?
Cele mai frecvente motive de reținere a tichetelor sunt așteptarea de informații suplimentare de la cineva care are nevoie de asistență sau atunci când un agent trebuie să aștepte un răspuns de la un membru al echipei.
Unde pot găsi tichete în așteptare în LiveAgent?
Tichetele în așteptare pot fi găsite în secțiunea de tichete. Acestea sunt marcate în mod corespunzător, ceea ce le face ușor de găsit și de selectat.
Expert note
Un tichet în așteptare este marcat ca deschis, dar suspendat, deoarece nu poate fi rezolvat imediat. Este posibil să se aștepte un răspuns de la client sau de la un membru al echipei.

LiveAgent este un software pentru serviciul clienților, oferind sisteme de telefonie VoIP, gestionarea reclamațiilor și e-mailurilor și servicii de migrare. Caracteristicile includ etichetele pentru tichetele din biroul de asistență și organizarea acestora, acțiunile în masă și tichetele în așteptare pentru gestionarea eficientă a biroului de asistență. Compania oferă demo gratuit, integrare cu alte programe și asistență prin portalul de asistență și migrarea datelor. Potențialii clienți pot contacta vânzările sau abona la buletinul informativ pentru a primi ultimele știri.
Textul descrie procedurile de gestionare a tichetelor de servicii ale clienților și importanța rezolvării lor la timp, pentru a menține clienții mulțumiți. Platforma software LiveAgent este menționată ca o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru îmbunătățirea serviciului pentru clienți. Acesta include caracteristici precum chat-ul, integrarea cu rețelele sociale și telefonul și are o perioadă gratuită de încercare.
LiveAgent oferă servicii eficiente de gestionare a clienților, inclusiv etichetare, migrare de date și acțiuni de sistem în masă. Cu soluții soft pentru centre de apeluri, portaluri de clienți și gestionare a e-mailurilor, compania îmbunătățește eficiența agenților și optimizează timpii de răspuns, ceea ce duce la creșterea satisfacției și fidelizării clienților, precum și la întărirea veniturilor și vânzărilor lunare recurente. LiveAgent este ușor de utilizat, are prețuri avantajoase și oferă integrări și alternativă, iar potențialii clienți pot solicita informații prin portalul de asistență sau contactând vânzările companiei.
GPTSummarizer poate ajuta la răspunsul întrebărilor referitoare la preț pe social media, recomandându-se furnizarea unui răspuns direct și link către pagină de produse sau prețuri. Acțiunile în masă pot ajuta la accelerarea fluxului de lucru al agenților și la economisirea timpului și previn epuizarea psihologică. LiveAgent oferă funcția de înregistrare nelimitată a apelurilor, utilă pentru motive juridice, de instruire sau de suport.