Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tichet în așteptare

Ce este tichetul în așteptare?

Tichetele care nu pot fi rezolvate imediat se numesc tichete în așteptare și sunt marcate ca fiind deschise. Motivul pentru care acestea nu pot fi rezolvate poate fi acela că se așteaptă un răspuns din partea unui client sau a unui membru al echipei.

Întrebări frecvente

Ce este un tichet în așteptare?

Tichetele în așteptare sunt tichete care nu pot fi reziliate imediat. Acestea sunt marcate ca fiind deschise, dar suspendate.

 

Care sunt cele mai frecvente motive pentru tichete în așteptare?

Cele mai frecvente motive de reținere a tichetelor sunt așteptarea de informații suplimentare de la cineva care are nevoie de asistență sau atunci când un agent trebuie să aștepte un răspuns de la un membru al echipei.

 

Unde pot găsi tichete în așteptare în LiveAgent?

Tichetele în așteptare pot fi găsite în secțiunea de tichete. Acestea sunt marcate în mod corespunzător, ceea ce le face ușor de găsit și de selectat.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație