Ce este tichetul în așteptare?
Tichetele care nu pot fi rezolvate imediat se numesc tichete în așteptare și sunt marcate ca fiind deschise. Motivul pentru care acestea nu pot fi rezolvate poate fi acela că se așteaptă un răspuns din partea unui client sau a unui membru al echipei.
Frequently asked questions
Ce este un tichet în așteptare?
Tichetele în așteptare sunt tichete care nu pot fi reziliate imediat. Acestea sunt marcate ca fiind deschise, dar suspendate.
Care sunt cele mai frecvente motive pentru tichete în așteptare?
Cele mai frecvente motive de reținere a tichetelor sunt așteptarea de informații suplimentare de la cineva care are nevoie de asistență sau atunci când un agent trebuie să aștepte un răspuns de la un membru al echipei.
Unde pot găsi tichete în așteptare în LiveAgent?
Tichetele în așteptare pot fi găsite în secțiunea de tichete. Acestea sunt marcate în mod corespunzător, ceea ce le face ușor de găsit și de selectat.