Cine este agentul temporar?
Un agent temporar este un utilizator creat pentru o perioadă scurtă de timp. În anumite ocazii, companiile preferă să creeze agenți doar pentru o perioadă temporară. De obicei, se întâmplă în anotimpurile de vârf, cum ar fi Crăciunul sau Paștele, în funcție de industrie.
Crearea agenților temporari în LiveAgent funcționează la fel ca crearea agenților obișnuiți, practic este la fel. Tot ce trebuie să faceți este să creați agentul și să îl ștergeți când nu mai este necesar. Veți plăti numai pentru o perioadă de timp în care a fost creat agentul.

Frequently asked questions
Cine este agentul temporar?
Un agent temporar este un utilizator creat pentru o perioadă scurtă de timp. Cel mai adesea, acest tip de agent apare în perioadele de creștere a vânzărilor, cum ar fi al patrulea trimestru al anului, în timpul Black Friday și Crăciun.
Care sunt permisiunile unui agent temporar?
Un agent temporar are exact aceleași drepturi ca un agent obișnuit, numai că îndeplinește acest rol pentru un timp specificat, scurt.
Vă permite LiveAgent să setați un agent temporar?
Crearea agenților temporari în LiveAgent funcționează la fel ca crearea agenților obișnuiți. Creați un agent și, atunci când își termină activitatea într-o anumită perioadă, trebuie să-l eliminați din sistem.
Expert note
Un agent temporar este un utilizator creat pentru o perioadă scurtă de timp, cel mai adesea în perioadele de creștere a vânzărilor. Se poate crea și șterge când nu mai este nevoie.

Textul se referă la rolurile și abilitățile agenților din birourile de asistență pentru clienți. Aceștia oferă asistență prin diferite mijloace, inclusiv poștă electronică, conversații directe, telefon și rețele sociale. În plus, LiveAgent este o platformă de gestionare a serviciului de clienți, care oferă un agent nerestricționat, agent de bază și demo-uri disponibile. Pentru a adăuga un agent în biroul de asistență, trebuie să fiți proprietarul sau administratorul contului LiveAgent.
O bază de cunoștințe internă este o colecție de informații afișată doar la nivel intern pentru angajații unei companii în care trebuie să creați categorii și să completați cu conținut relevant. Beneficiile includ îmbunătățirea experienței clienților, eficiență sporită a agenților, vânzări mai mari, o imagine de marcă mai bună, productivitate sporită și îmbunătățirea cunoștințelor angajaților. Pentru a vedea beneficiile LiveAgent, puteți programa o demonstrație.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?
LiveAgent oferă clienților dvs. multiple opțiuni pentru comunicare, incluzând asistență prin email, chat live, baza de cunoștințe, call center sau medii de socializare, comparativ cu asistența telefonică oferită de LeadDesk. De asemenea, aveți cea mai rapidă viteză de chat live de pe piață, ceea ce va reduce timpul de așteptare al clienților.
Summary: LiveAgent oferă șabloane de răspuns agenți care economisesc timpul lucrătorilor de serviciu pentru clienți. Agenții pot personaliza șabloanele pentru diferite situații, iar formularele pentru clienți sunt utile pentru a crește satisfacția și loialitatea acestora. LiveAgent este o platformă de gestionare a serviciului pentru clienți benefică pentru orice companie, oferind și demo-uri și apeluri unu-la-unu pentru a descoperi cum poate ajuta afacerea dumneavoastră. La dispoziție sunt și tutoriale și ghiduri despre Dactilografiere, Software pentru serviciul clienților și Centre de apeluri primite, VoIP și multe altele.