Cine este agentul temporar?
Un agent temporar este un utilizator creat pentru o perioadă scurtă de timp. În anumite ocazii, companiile preferă să creeze agenți doar pentru o perioadă temporară. De obicei, se întâmplă în anotimpurile de vârf, cum ar fi Crăciunul sau Paștele, în funcție de industrie.
Crearea agenților temporari în LiveAgent funcționează la fel ca crearea agenților obișnuiți, practic este la fel. Tot ce trebuie să faceți este să creați agentul și să îl ștergeți când nu mai este necesar. Veți plăti numai pentru o perioadă de timp în care a fost creat agentul.

Frequently Asked Questions
Cine este agentul temporar?
Un agent temporar este un utilizator creat pentru o perioadă scurtă de timp. Cel mai adesea, acest tip de agent apare în perioadele de creștere a vânzărilor, cum ar fi al patrulea trimestru al anului, în timpul Black Friday și Crăciun.
Care sunt permisiunile unui agent temporar?
Un agent temporar are exact aceleași drepturi ca un agent obișnuit, numai că îndeplinește acest rol pentru un timp specificat, scurt.
Vă permite LiveAgent să setați un agent temporar?
Crearea agenților temporari în LiveAgent funcționează la fel ca crearea agenților obișnuiți. Creați un agent și, atunci când își termină activitatea într-o anumită perioadă, trebuie să-l eliminați din sistem.
Notă de expert
Un agent temporar este un utilizator creat pentru o perioadă scurtă de timp, cel mai adesea în perioadele de creștere a vânzărilor. Se poate crea și șterge când nu mai este nevoie.

LiveAgent oferă o soluție esențială pentru comunicarea în timp real cu clienții, facilitând soluționarea rapidă a problemelor și creșterea satisfacției lor. Prin chat-ul live, agenții pot oferi recomandări personalizate și pot colecta date pentru îmbunătățirea experienței clientului. Implementarea unui formular pre-chat poate ajuta la construirea listei de clienți și la oferirea unor experiențe mai directe și plăcute.
Detectarea coliziunii dintre agenți
Textul prezintă diferite soluții de marketing și telecomunicații, inclusiv interacțiunea cu potențialii clienți, oferirea de asistență personalizată și transformarea traficului web în venituri crescute. Software-ul ca serviciu este descris ca o soluție pentru a hrăni loialitatea prin personalizarea vânzărilor și oferind o experiență de asistență integrată. Utilizarea de etichete și rapoarte de etichetare este descrisă ca o metodă pentru a identifica problemele recurente și pentru îmbunătățirea perspectivei și planurilor de acțiune. LiveAgent este o companie specializată în furnizarea de software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP, software de autoservire și multe altele, oferind și un program de afiliere și parteneriat cu alte companii. Prin intermediul departamentelor din LiveAgent, tichetele pot fi reatribuite cu ușurință, satisfacția clienților crescând astfel într-un ritm rapid.