Ce este un portal de asistență?
Portalul de asistență pentru clienți stochează articolele din baza de cunoștințe, postările pe forum și feedback-urile de la clienții dvs. Acesta vă susține clienții chiar și atunci când agenții dvs. nu sunt online. Aspectul poate fi complet personalizat pentru a se potrivi afacerii dvs.
Aflați mai multe despre Portalul de Aistență în LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă un portal de asistență?
Portalul de asistență este un instrument de asistență pentru clienți online cu autoservire. Clienții îl pot folosi pentru a obține ajutor rapid. Portalurile de asistență permit clienților să găsească informații cu ușurință și automat.
Aveți nevoie de un portal de asistență în compania dvs.?
Dacă doriți servicii de calitate pentru clienți în afacerea dvs., ar trebui să le oferiți clienților acces la un portal de asistență. Capacitatea de a găsi ajutor fără a fi nevoie să contactați asistența este extrem de importantă și apreciată de clienți.
Vă permite LiveAgent să creați un portal de asistență?
LiveAgent vă permite să creați un singur portal de asistență. Dacă doriți să creați mai multe, puteți crea altul făcând clic pe butonul „Creați portalul clienților”. Baza de cunoștințe suplimentare costă 19 USD / lună.
Notă de expert
Portalul de asistență este esențial pentru o asistență de calitate și îmbunătățirea satisfacției clienților. Asigură autoservirea și acces rapid la informații pentru clienți.

90% din traficul pe portalul pentru clienți provine din articolele din baza de cunoștințe. Persoanele folosesc portalurile de asistență de autoservire de 2-4 ori mai mult decât alte canale. 1% din tichete sunt trimise prin intermediul portalului pentru clienți. Mai mult de jumătate dintre consumatori spun că nu pot rezolva problemele pe cont propriu din cauza lipsei de informații. Aproximativ 10% dintre clienți utilizează portalul pentru clienți la întregul său potențial.