Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Software de asistență

Ce este un software de asistență?

Software-ul de asistență este aici pentru a gestiona relațiile cu clienții. Este o platformă online, unde agenții dvs. pot rezolva problemele clienților.

În programul de asistență, fiecare problemă ridicată este transformată într-un tichet. Aceste tichete nu conțin informații despre client, ci doar despre problema acestuia. Acest lucru poate duce la repetarea tichetelor, iar clienții devin frustrați.

Software-ul de asistență oferă multe avantaje atât pentru agenți, cât și pentru clienți. Agenții pot să atribuie, să prioritizeze și să clasifice tichetele și să sorteze cu ușurință tichetele rezolvate și nesoluționate. Portalul pentru clienți oferă clienților o bază de cunoștințe și un forum comunitar, unde aceștia pot găsi soluții pentru problemele lor.

Întrebări frecvente

Cum se definește un software de asistență?

Software-ul de asistență este un software care sprijină activitatea echipei de asistență pentru clienți. Datorită acestuia, aveți posibilitatea de a integra toți agenții într-un singur spațiu, de a accesa căsuța de e-mail, chat-uri live, apeluri, formulare de contact, precum și datele clienților, istoricul contactelor și rapoarte.

Care sunt caracteristicile esențiale ale unui software de asistență?

Printre funcțiile necesare ale software-ului de asistență tehnică se numără accesul la toate canalele de comunicare, cum ar fi e-mail, rețele de socializare, chat live și call center, o interfață intuitivă, capacitatea de a se integra cu alte instrumente și opțiuni de cooperare cu alți agenți. Bineînțeles, software-ul trebuie să fie manipulat la un nivel excelent.

LiveAgent oferă software de asistență?

LiveAgent oferă software de asistență tehnică. Software-ul include toate opțiunile necesare pentru a menține departamentul de asistență clienți la cel mai înalt nivel. Nu numai că oferă funcționalitate pe mai multe canale, dar oferă și acces la rapoarte și la istoricul activităților. De asemenea, include o mulțime de funcții suplimentare care pot îmbunătăți activitatea echipei.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație