Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sistem de ticketing de asistență

Ce este sistemul de ticketing de asistență?

Este un software pentru agenții dvs. de asistență pentru clienți. Îi ajută pe aceștia să comunice cu clienții dintr-o singură interfață. Astfel, dacă sunteți o companie care operează pe mai multe platforme, aceasta ar fi o soluție perfectă. Ori de câte ori clientul dvs. vă contactează, puteți rezolva rapid problema în software-ul de asistență pentru clienți, cum ar fi LiveAgent.

De ce ar trebui să utilizați sistemul de ticketing de asistență?

Cea mai importantă sarcină a personalului de serviciu clienți este de a crea relații pe termen lung și loiale cu aceștia. O modalitate de a ajunge la aceasta este utilizarea unui Sistem de ticketing de asistență. Acesta include toate componentele esențiale pentru a asigura rezolvarea rapidă a problemelor clienților. Un administrator al software-ului de serviciu clienți poate crea Reguli și SLA-uri. Acestea ar împărți clienții către departamentele corespunzătoare, ar stabili ore specifice și multe altele! Acest lucru ajută la automatizarea proceselor din departamentul dvs. de servicu clienți.

Sistem de ticketing de asistență
Departamente

Avantaje:

  • Avantaje competitive
  • Satisfacția clienților
  • Satisfacția agentului de serviciu clienți
  • Creșterea vânzărilor
  • Retenția clienților
  • Fidelizarea clienților
  • Profit crescut
  • Date organizate
  • O mai bună accesibilitate a serviciilor pentru clienți

We use LiveAgent to manage chat conversations on our website with the aim of converting initial inquiries into qualified sales leads.

Barney B.

Cum funcționează sistemul de ticketing de asistență?

Un sistem de ticketing primește o cerere de serviciu, care este transformată automat într-un tichet. Solicitarea poate proveni de la chat live, e-mail, apel telefonic, rețele de socializare sau altă platformă.

După aceea, reprezentanții clienților gestionează și rezolvă tichetul. Agentul poate vedea toate datele despre client din tichet. Astfel, poate ajuta clientul cu promptitudine.

Care sunt caracteristicile cheie ale unui sistem eficient de ticketing de asistență?

  • Bază de cunoștințe: Vă permite să creați conținut/articole pentru clienții dvs. În zilele noastre, clienții preferă să găsească informații pe site. Astfel, a avea articole de bricolaj vă îmbunătățește eficiența serviciilor pentru clienți. Aceste articole pot fi, de asemenea, pentru agenți, ceea ce înseamnă că nu sunt văzute de clienți.
  • Automatizări; cum ar fi SLA-uri (Acorduri privind Nivelul Serviciilor). SLA-urile sunt o caracteristică cheie importantă de setat, pentru a răspunde eficient clienților dvs. De exemplu; puteți seta un timp specific pentru Primul Răspuns. Dacă nimeni nu răspunde la tichet în acest interval de timp, acesta va fi transferat la Întârziere.
  • Etichete: Această funcție vă permite să creați fluxuri de lucru și rapoarte personalizate. În plus, vă permite să o utilizați în Reguli, Reguli de timp și SLA-uri.
  • Rapoarte de agent: Dacă doriți să urmăriți performanța agentului dvs., această funcție cheie vă va arăta toți parametrii importanți. De exemplu; tichete la care ați răspuns, recompense, apeluri, timp mediu de deschidere și multe altele. Dacă doriți să cunoașteți toți parametrii din raportul agentului, citiți Raportul agentului.
  • Tichete/note interne: Această caracteristică este eficientă pentru agenți. În primul rând, le permite agenților dvs. să comunice prin intermediul tichetelor interne. Aceasta rezolvă problemele mai rapid și mai ușor. În al doilea rând, puteți atribui un tichet unui alt agent. De exemplu, dacă trebuie să îl trimiteți la escaladări sau la un alt departament. În al treilea rând, această funcție poate crea și o notă pentru dvs. Avantajul este că toate tichetele/notele interne nu sunt vizibile pentru clienți. Acest lucru permite o comunicare ușoară și rapidă.
  • Căsuță de intrare universală: Vă permite dvs. și agenților dvs. să vizualizați tichetele dintr-o singură interfață. Cum ar fi de la e-mail, Twitter, Slack, postări pe forum, Facebook, LiveChat, apeluri și multe altele.

Alte caracteristici suplimentare despre care merită să știți:

  • Comunicare multi-canal cu clienții
  • Date despre clienți organizate într-o singură interfață
  • Îmbinarea conversațiilor/tichetelor
  • Mesaje planificate și predefinite 
  • Aplicație mobilă de asistență pentru a rezolva rapid tichetele de oriunde
  • Sistem de ticketing multilingv
  • Exportarea tichetelor în format PDF/HTML sau în fișier CSV
  • Redirecționarea e-mailului

Pentru a afla mai multe, vă rugăm să vizitați pagina noastră Caracteristici.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.

FREE TRIAL

Întrebări frecvente

Care este definiția sistemului de ticketing de asistență?

Ticketing-ul de asistență este un sistem care permite rezolvarea eficientă a problemelor clienților prin automatizarea procesului de examinare a reclamațiilor și de gestionare a cererilor. Datorită acestui sistem, compania are posibilitatea de a oferi clienților săi asistență pe mai multe canale. Acest lucru ușurează mult activitatea agenților care au conversații structurate cu clienții într-un singur loc.

Ce caracteristici ar trebui să aibă orice sistem de ticketing de asistență?

Un bun sistem de ticketing de asistență ar trebui să includă în primul rând automatizarea tichetelor. Acest lucru vă permite să faceți mai multe lucruri în același timp. O altă soluție este reprezentată de informațiile despre statutul SLA, care apar atunci când angajatul întâlnește pentru prima dată un anumit tichet și dorește să îi evalueze prioritatea. Un alt lucru important sunt etichetele care vă permit să vă organizați cu ușurință tichetele. O altă caracteristică utilă este opțiunea de a configura șabloane de tichete, care vă poate ajuta și mai mult în răspunsul la solicitări. Funcția care facilitează cu siguranță operațiunile este conectarea tichetelor. Astfel, știm dacă clientul a mai contactat înainte și dacă a avut o problemă similară sau a primit o soluție.

LiveAgent oferă un sistem de ticketing de asistență?

LiveAgent oferă un sistem de ticketing de asistență. Cu ajutorul acestuia, puteți avea acces la e-mailuri, chat-uri, menționări pe rețelele de socializare și alte canale într-un singur loc. Pe de altă parte, datorită automatizării, aveți șansa de a îmbunătăți operațiunile, de a facilita prioritizarea sarcinilor și de a analiza eficiența activităților de servicii pentru clienți.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație