Ce este un sistem de tichete?
Sistemul de tichete este o căsuță de primire comună pentru toate sarcinile clienților dvs., fie că este vorba de rețele de socializare, căsuță de mail, chat live etc. Toate mesajele se vor transforma automat în același tichet. Tichetele sunt stocate într-un singur loc, astfel încât agentul de asistență clienți nu va rata nicio sarcină.
Frequently asked questions
Care este definiția unui sistem de tichete?
Care sunt caracteristicile de bază ale fiecărui sistem de tichete?
Caracteristicile de bază ale oricărui sistem de tichete sunt în primul rând disponibilitatea pe mai multe canale (e-mail, chat live, rețele de socializare), personalizarea în funcție de client, automatizarea fluxului de lucru, pagini de tichete personalizate, categorii și etichete pentru tichete și capacitatea de a construi o bază de cunoștințe.
LiveAgent este un sistem de tichete?
LiveAgent este un sistem de ticketing. Urmărește și transformă automat toate problemele clienților în tichete. Fiecare mesaj primit este convertit într-un tichet pentru comoditate și o mai bună gestionare.