Ce este un sistem de tichete?
Sistemul de tichete este o căsuță de primire comună pentru toate sarcinile clienților dvs., fie că este vorba de rețele de socializare, căsuță de mail, chat live etc. Toate mesajele se vor transforma automat în același tichet. Tichetele sunt stocate într-un singur loc, astfel încât agentul de asistență clienți nu va rata nicio sarcină.
Frequently asked questions
Care este definiția unui sistem de tichete?
Care sunt caracteristicile de bază ale fiecărui sistem de tichete?
Caracteristicile de bază ale oricărui sistem de tichete sunt în primul rând disponibilitatea pe mai multe canale (e-mail, chat live, rețele de socializare), personalizarea în funcție de client, automatizarea fluxului de lucru, pagini de tichete personalizate, categorii și etichete pentru tichete și capacitatea de a construi o bază de cunoștințe.
LiveAgent este un sistem de tichete?
LiveAgent este un sistem de ticketing. Urmărește și transformă automat toate problemele clienților în tichete. Fiecare mesaj primit este convertit într-un tichet pentru comoditate și o mai bună gestionare.
Notă de expert
<p>Sistemul de tichete este o soluție eficientă pentru gestionarea solicitărilor de asistență și interacțiunile cu clienții într-un mod organizat și automatizat.</p>

Software de asistență pentru industria de găzduire web
LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, oferind soluții adaptate și demo-uri gratuite, precum și asistență pe rețelele sociale.
Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.
LiveAgent oferă suport excelent și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira. Platforma permite adăugarea de fişiere şi crearea unui spaţiu online de comunitate pentru clienţi. De asemenea, oferă şi alte resurse conexe, cum ar fi şabloane de e-mail şi software pentru gestionarea proiectelor.