Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sistem de asistență

Ce este un sistem de asistență?

Un sistem de asistență este un loc care este responsabil pentru rezolvarea diferitelor probleme și întrebări. Acesta poate fi operat de persoane sau de un grup de experți. Aceștia folosesc un software de asistență pentru a oferi asistență și a răspunde la întrebări tehnice. Aceștia comunică cu clienții prin diferite canale, cum ar fi telefonul, chat-ul online sau e-mailul.

Software-ul de asistență vă oferă multe funcții și caracteristici – rapoarte, gamificare, chat live și multe altele.

Întrebări frecvente

Ce este un sistem de asistență?

Sistemul de asistență este un loc de servicii complete pentru clienți, care asigură trimiterea de informații către clienții care au nevoie de ajutor. Acesta permite o rezolvare mai rapidă și mai eficientă a reclamațiilor clienților, datorită procesului automat de tratare a reclamațiilor. Acesta poate fi utilizat atât în exterior - pentru clienții companiei, cât și în interior - dedicat angajaților.

Care sunt tipurile de sisteme de asistență?

Există patru tipuri principale de sisteme de asistență. Primul este un helpdesk web, care se referă la găzduirea în cloud sau la software ca serviciu (SaaS), adică la companiile care pot închiria o soluție pe bază de abonament. Un alt tip este helpdesk-ul on premise (la sediu). Acesta este utilizat atunci când compania deține și găzduiește sistemul și are control total asupra departamentului de asistență. Cel de-al treilea tip este helpdesk enterprise, sau helpdesk, care merge dincolo de a răspunde la întrebările clienților, dar include și funcții care îmbunătățesc performanța companiei. Ultimul tip este helpdeskul open source. Acest tip de personal de helpdesk nu testează licențele de utilizator sau permisiunile pentru a obține acces la codul sursă.

De cât timp este nevoie pentru a implementa un sistem de asistență?

Timpul necesar pentru a implementa serviciul de asistență depinde de timpul necesar pentru a determina modul în care veți utiliza asistența tehnică. În evaluarea timpului de implementare, trebuie să includeți: timpul necesar pentru a implementa angajații, timpul necesar pentru a crea un serviciu de asistență tehnică, planificarea modului în care veți măsura eficiența serviciului de asistență.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație