Ce este un sistem de asistență?
Un sistem de asistență este un loc care este responsabil pentru rezolvarea diferitelor probleme și întrebări. Acesta poate fi operat de persoane sau de un grup de experți. Aceștia folosesc un software de asistență pentru a oferi asistență și a răspunde la întrebări tehnice. Aceștia comunică cu clienții prin diferite canale, cum ar fi telefonul, chat-ul online sau e-mailul.
Software-ul de asistență vă oferă multe funcții și caracteristici – rapoarte, gamificare, chat live și multe altele.
Frequently Asked Questions
Ce este un sistem de asistență?
Sistemul de asistență este un loc de servicii complete pentru clienți, care asigură trimiterea de informații către clienții care au nevoie de ajutor. Acesta permite o rezolvare mai rapidă și mai eficientă a reclamațiilor clienților, datorită procesului automat de tratare a reclamațiilor. Acesta poate fi utilizat atât în exterior - pentru clienții companiei, cât și în interior - dedicat angajaților.
Care sunt tipurile de sisteme de asistență?
Există patru tipuri principale de sisteme de asistență. Primul este un helpdesk web, care se referă la găzduirea în cloud sau la software ca serviciu (SaaS), adică la companiile care pot închiria o soluție pe bază de abonament. Un alt tip este helpdesk-ul on premise (la sediu). Acesta este utilizat atunci când compania deține și găzduiește sistemul și are control total asupra departamentului de asistență. Cel de-al treilea tip este helpdesk enterprise, sau helpdesk, care merge dincolo de a răspunde la întrebările clienților, dar include și funcții care îmbunătățesc performanța companiei. Ultimul tip este helpdeskul open source. Acest tip de personal de helpdesk nu testează licențele de utilizator sau permisiunile pentru a obține acces la codul sursă.
De cât timp este nevoie pentru a implementa un sistem de asistență?
Timpul necesar pentru a implementa serviciul de asistență depinde de timpul necesar pentru a determina modul în care veți utiliza asistența tehnică. În evaluarea timpului de implementare, trebuie să includeți: timpul necesar pentru a implementa angajații, timpul necesar pentru a crea un serviciu de asistență tehnică, planificarea modului în care veți măsura eficiența serviciului de asistență.
Expert’s note
Sistemul de asistență ajută la rezolvarea problemelor și întrebărilor clienților printr-un proces automat de tratare a reclamațiilor, fiind util la nivel intern și extern al companiei.
LiveAgent oferă o sistem de gestionare a serviciilor pentru clienți, inclusiv tichete de asistență și soluții de migrare și telefonie. Tichetul de asistență permite clienților să trimită întrebări către organizație și este gestionat de un agent. Acesta stochează toate conversațiile într-un singur loc.
Serviciul de relații cu clienții
Serviciul pentru clienți joacă un rol crucial în dezvoltarea relației cu clienții. Companiile oferă asistență 24/7 și sprijină politicos clienții. Serviciul de relații cu clienții reprezintă eforturile pentru a mulțumi clienții și oferi o experiență memorabilă.
Experiența cu serviciul clienți
Reprezentanții serviciului pentru clienți trebuie să fie ascultători empatici și să rezolve problemele rapid și eficient. Un helpdesk omnicanal poate îmbunătăți experiența clienților și reduce costurile. Software-ul LiveAgent este recunoscut și utilizat de peste 21.000 de companii din întreaga lume, oferind flexibilitate, personalizare și prețuri corecte. Experiența cu serviciul clienți reprezintă opinia clientului cu privire la sprijinul pe care l-a primit din partea companiei, iar principiul fundamental al serviciilor pentru clienți este orientarea către client.