Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sistemul CRM

Ce reprezintă un sistem CRM?

Sistemul CRM reprezintă un set de aplicații care permite utilizatorilor să cunoască și să gestioneze informațiile despre clienți. Acesta permite angajaților din diferite departamente ale companiei să vizualizeze aceste informații. Informațiile sunt colectate din email-uri, website-uri, call center și din alte surse.

Principalele tipuri de CRM sunt cele Analitice, Colaborative și Operaționale. Principalul scop al sistemului operațional este de a crea lead-uri, de a le transforma în contacte, după care se stochează informațiile importante și se prestează serviciul. Sistemul analitic analizează datele pentru a stabili status-ul unei organizații și pentru a găsi cele mai bune metode de a servi clienții. Sistemul colaborativ permite partajarea informațiilor cu alte echipe și departamente din cadrul companiei.

Sistemul CRM
Customer Relationship Management – ilustrație vectorială

Întrebări frecvente

Ce reprezintă un sistem CRM?

Sistemul CRM este o tehnologie utilă în gestionarea relațiilor și interacțiunilor companiei cu clienții și potențialii clienți. Scopul său principal este de a susține activitățile companiei în vederea înregistrării unui profit mai mare și îmbunătățirii operativității companiei.

Cât costă un sistem CRM?

În general, prețul unui sistem CRM este stabilit per utilizator, per lună. Costul variază în funcție de câte persoane fac parte din echipa dvs. și care îl folosesc în activitatea de zi cu zi. Planurile tarifare sunt diferite: pachetul de bază, care pune la dispoziție funcții de management de bază și pachetele extinse, care au mult mai multe funcționalități.

Cum folosesc companiile un sistem CRM?

Sistemele CRM sunt folosite de companii mici, de întreprinderi de dimensiuni medii și de corporații mari. Indiferent de dimensiunea companiei, utilizarea unui sistem CRM este importantă, deoarece va automatiza și îmbunătăți activitățile, care în cele din urmă se transpun în profit.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație