Ce este autoservirea?
Fiecare are propriile modalități de a găsi soluții la problemele cu care se confruntă. Unii respectă norma, în timp ce unii îi urmează pe alții și, evident, sunt cei care respectă ceea ce le este ușor. Autoservirea este atunci când încercați să găsiți soluții la probleme în mod independent decât să contactați serviciul pentru clienți.
Este un mod foarte ușor de a găsi soluții la probleme. Nu vă cere să așteptați apelul un timp îndelungat și nici nu vă cere să trimiteți e-mailuri și să așteptați răspunsul.
Frequently asked questions
Cum definiți autoservirea?
Autoservirea este atunci când încercați să găsiți soluții la probleme în mod independent decât să contactați serviciul pentru clienți. Clientul poate face acest lucru citind FAQ, consultând baza de cunoștințe sau folosind articolele și ghidurile disponibile.
Care sunt avantajele autoservirii clienților?
Clientul nu trebuie să aștepte o reacție din partea serviciului pentru clienți, ceea ce economisește timp. Datorită acestui fapt, clientul cunoaște mai bine produsul și marca și, de asemenea, poate crește nivelul propriei satisfacții. Dacă folosește conținutul de calitate oferit de companie, cu siguranță va crește și valoarea organizației în ochii lui.
LiveAgent oferă autoservire?
LiveAgent oferă autoservire. Puteți crea o bază de cunoștințe care va conține toate soluțiile de care au nevoie clienții, datorită cărora ei își vor rezolva problema în mod eficient.