Ce este autoservirea?
Fiecare are propriile modalități de a găsi soluții la problemele cu care se confruntă. Unii respectă norma, în timp ce unii îi urmează pe alții și, evident, sunt cei care respectă ceea ce le este ușor. Autoservirea este atunci când încercați să găsiți soluții la probleme în mod independent decât să contactați serviciul pentru clienți.
Este un mod foarte ușor de a găsi soluții la probleme. Nu vă cere să așteptați apelul un timp îndelungat și nici nu vă cere să trimiteți e-mailuri și să așteptați răspunsul.
Frequently Asked Questions
Cum definiți autoservirea?
Autoservirea este atunci când încercați să găsiți soluții la probleme în mod independent decât să contactați serviciul pentru clienți. Clientul poate face acest lucru citind FAQ, consultând baza de cunoștințe sau folosind articolele și ghidurile disponibile.
Care sunt avantajele autoservirii clienților?
Clientul nu trebuie să aștepte o reacție din partea serviciului pentru clienți, ceea ce economisește timp. Datorită acestui fapt, clientul cunoaște mai bine produsul și marca și, de asemenea, poate crește nivelul propriei satisfacții. Dacă folosește conținutul de calitate oferit de companie, cu siguranță va crește și valoarea organizației în ochii lui.
LiveAgent oferă autoservire?
LiveAgent oferă autoservire. Puteți crea o bază de cunoștințe care va conține toate soluțiile de care au nevoie clienții, datorită cărora ei își vor rezolva problema în mod eficient.
Notă de expert
Autoservirea este modalitatea prin care clienții își găsesc singuri soluții la probleme în loc să contacteze serviciul pentru clienți. Oferind o bază de cunoștințe accesibilă, companiile pot îmbunătăți satisfacția clienților și pot reduce timpii de așteptare.

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?
Sumarizarea textului de marketing este esențială pentru înțelegerea sa.
LiveAgent este un software care ajută companiile să gestioneze volumul mare de cereri ale clienților și să îmbunătățească satisfacția acestora. Are caracteristici multiple precum jurnale de conversații, forumuri comunitare și integrare cu social media, ceea ce poate reduce rata abandonării coșului de cumpărături și poate atrage potențiali clienți. LiveAgent oferă un sistem de bilete hibrid cu o interfață intuitivă care combină toate canalele de comunicare pentru a oferi agenților o încărcătură optimă de lucru și informații cuprinzătoare despre clienți. Este o soluție rentabilă, care a primit recenzii excelente de la întreprinderi mici, medii și mari, inclusiv companii renumite precum BMW, Huawei, Yamaha și Universitatea Oxford. Oricine poate încerca gratuit LiveAgent timp de șapte zile și poate migra datele de la SupportBee fără dificultate.
Un program gratuit pentru gestionarea clienților și suportul pe rețele sociale. Sisteme de tichete și live chat pentru comunicare eficientă. Portal de autoservire și forum pentru clienți. Audit și conformitate pentru call center. Rapoarte și indicatori de măsură pentru serviciul clienți. Automatizare pentru un serviciu eficient.