Ce este politica de securitate?
Politica de securitate stabilește regulile și metodologia pentru toate persoanele care accesează infrastructura IT a unei companii, indiferent dacă este bazată pe web sau offline. Scopul unei politici de securitate este conservarea confidențialității, unității și accesibilității aparatului și informațiilor utilizate de membrii unei organizații.
Frequently Asked Questions
Care este definiția politicii de securitate?
O politică de securitate este un document al unei organizații care definește modul de protejare a organizației împotriva amenințărilor, de exemplu, securitatea computerului și cum să acționăm atunci când apar situații periculoase.
Ce informații ar trebui să includă fiecare politică de securitate?
O politică de securitate ar trebui să asigure compania din toate părțile și să ia în considerare toate activele sale. Ar trebui să acopere toate programele software, dispozitivele hardware, parametrii fizici, resursele umane, informațiile / datele, controlul accesului în domeniul său de aplicare.
Unde puteți găsi politica de securitate LiveAgent?
Regulile de securitate LiveAgent pot fi găsite în subpagina Securitate și Politica de Confidențialitate, care este disponibilă în partea de jos a paginii.
Expert’s note
O politică de securitate clară și completă este esențială pentru a proteja compania de amenințări externe. Asigurați-vă că acoperiți toate aspectele, inclusiv programele software, dispozitivele hardware și controlul accesului.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
Filtrele LiveAgent facilitează căutarea și gestionarea tichetelor, iar sistemul permite gestionarea eficientă a situațiilor provocatoare ale clienților. LiveAgent oferă peste 175 de caracteristici și 40 de integrări, fiind prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de cunoștințe și asistență pentru clienți. De asemenea, permite personalizarea și dezactivarea sunetelor de notificare.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.