Rezolvarea la timp

Ce este rezolvarea la timp?

Rezolvarea la timp înseamnă că un tichet a fost rezolvat în conformitate cu un termen stabilit în SLA. Rezolvarea la timp a tichetelor este importantă pentru a vă menține clienții mulțumiți. Toți agenții trebuie să încerce să își rezolve întotdeauna tichetele cât mai curând posibil.

Opus rezolvării la timp este un tichet restant. Aceasta înseamnă că nu a fost rezolvat în termenul stabilit în SLA. Tichetele restante pot avea o influență negativă asupra afacerii dvs. și ar trebui evitate.

Frequently asked questions

Ce înseamnă rezolvarea la timp?

Rezolvarea la timp, cunoscut și sub denumirea de timp mediu până la soluționare sau timp de soluționare, este timpul mediu necesar echipei de servicii pentru clienți pentru a soluționa un caz după deschiderea acestuia. De obicei măsurată în orele de lucru, deci, atunci când calculați rezolvarea la timp, nu luați în considerare timpul în care echipa dvs. de servicii clienți este în afara orelor de program.

Este importantă rezolvarea la timp?

Rezolvarea la timp este direct legată de satisfacția clienților, motiv pentru care este un indicator important. Cu cât echipa este mai rapidă în rezolvarea problemelor clienților, cu atât nivelul de satisfacție este mai mare. Dacă un caz durează mult să se rezolve, clienții devin nervoși și nemulțumiți.

Unde puteți verifica timpul de soluționare în LiveAgent?

Puteți verifica timpul de soluționare în rapoartele LiveAgent. Merită să urmați acest indicator și să încercați să îl mențineți la cel mai bun nivel posibil.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație