Ce este retenția?
Retenția, în termeni de afaceri, are aceeași semnificație ca în limba engleză. Retenția înseamnă că atunci când oferiți clienților dvs. existenți mai multe servicii pentru clienți și asistență, și, în plus, le oferiți oferte speciale, aceștia tind să rămână clienții dvs. pentru o perioadă lungă de timp. Aceasta este ceea ce comercianții definesc a fi clienți fideli.
Clienții fideli nu doar contribuie la profitul companiei dvs. și vă sporesc veniturile. Prin viu grai, aceștia vă promovează compania. Conform cercetărilor, costă mai puțin cu aproape 5-25% să cheltuiți mai mult pentru clienții reținuți decât să vânați clienți noi.
Frequently asked questions
Cum definiți retenția?
Retenția se manifestă prin faptul că, dacă oferiți unei anumite persoane soluții, produse, servicii, asistență satisfăcătoare, aceasta va rămâne cu dvs. mult timp. Retenția crește profiturile și veniturile companiei.
Care sunt tipurile de retenție (angajat/client)?
În companii există două tipuri de retenție. Primul este despre clienți, de exemplu clienții care sunt mulțumiți de produs sau serviciu, au o experiență bună de servicii pentru clienți, vor reveni și vor cumpăra din nou de la companie. Al doilea tip de retenție este retenția în rândul angajaților, ceea ce înseamnă, în acest sens, schimbare. Cu cât schimbarea angajaților este mai redusă, cu atât este mai bine pentru companie.
Retenția este importantă pentru companii?
Retenția este foarte importantă deoarece are un impact uriaș asupra rezultatului companiei, precum și asupra imaginii sale. De aceea, fiecare companie ar trebui să se asigure că atât retenția clienților, cât și a angajaților este la nivelul adecvat.