Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Recenziile serviciului clienți

Ce sunt recenziile serviciului clienți?

Dacă un client face o achiziție sau are nevoie de ajutor cu produsul deja cumpărat, el poate contacta serviciul clienți. Serviciul clienți este disponibil pentru a-i ajuta pe clienți. Depinde de client cât de bună sau de proastă va fi o recenzie. Dacă decide să lase o recenzie pentru un serviciu clienți, îi poate ajuta pe alți posibili cumpărători să cumpere un produs de la acea companie.

Întrebări frecvente

Ce sunt recenziile serviciului clienți?

O recenzie a serviciului clienți este o opinie făcută de un client despre o asistență pentru clienți. Conține experiențele sale pozitive și negative cu serviciul clienți general (contactul cu agentul, procesul de cumpărare, trimiterea produselor). Recenziile sunt foarte utile în dezvoltarea serviciului clienți, dar și în dezvoltarea altor activități ale mărcii.

Sunt importante recenziile serviciului clienți pentru o companie?

Recenziile serviciului clienți sunt extrem de importante pentru o afacere. Ele influențează atât deciziile ulterioare de cumpărare ale clienților existenți, cât și ale clienților potențiali. În plus, primiți informații despre serviciul clienți din compania dvs. - dacă se potrivește sau nu clienților dvs., care sunt dezavantajele sale și ce avantaje are. Recenziile online oferă credibilitate companiei. Datorită acestui fapt, este vizibilă în motoarele de căutare.

Cum să solicitați clienților recenzii ale serviciului clienți?

Există multe modalități de a cere clienților recenzii ale serviciului clienți. Le putem cere să facă asta atunci când le terminăm rezolvarea problemelor (în orice canal de comunicare - e-mail, rețele sociale sau telefon). O altă opțiune este de a trimite o cerere de feedback prin SMS, e-mail, postare fanpage sau mesaj privat. Solicitarea poate fi făcută și prin telefon. Nu uitați să indicați de ce este important pentru compania dvs. și că vocea clienților dvs. contează cel mai mult pentru dvs.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație