Ce sunt recenziile serviciului clienți?
Dacă un client face o achiziție sau are nevoie de ajutor cu produsul deja cumpărat, el poate contacta serviciul clienți. Serviciul clienți este disponibil pentru a-i ajuta pe clienți. Depinde de client cât de bună sau de proastă va fi o recenzie. Dacă decide să lase o recenzie pentru un serviciu clienți, îi poate ajuta pe alți posibili cumpărători să cumpere un produs de la acea companie.
Frequently Asked Questions
Ce sunt recenziile serviciului clienți?
O recenzie a serviciului clienți este o opinie făcută de un client despre o asistență pentru clienți. Conține experiențele sale pozitive și negative cu serviciul clienți general (contactul cu agentul, procesul de cumpărare, trimiterea produselor). Recenziile sunt foarte utile în dezvoltarea serviciului clienți, dar și în dezvoltarea altor activități ale mărcii.
Sunt importante recenziile serviciului clienți pentru o companie?
Recenziile serviciului clienți sunt extrem de importante pentru o afacere. Ele influențează atât deciziile ulterioare de cumpărare ale clienților existenți, cât și ale clienților potențiali. În plus, primiți informații despre serviciul clienți din compania dvs. - dacă se potrivește sau nu clienților dvs., care sunt dezavantajele sale și ce avantaje are. Recenziile online oferă credibilitate companiei. Datorită acestui fapt, este vizibilă în motoarele de căutare.
Cum să solicitați clienților recenzii ale serviciului clienți?
Există multe modalități de a cere clienților recenzii ale serviciului clienți. Le putem cere să facă asta atunci când le terminăm rezolvarea problemelor (în orice canal de comunicare - e-mail, rețele sociale sau telefon). O altă opțiune este de a trimite o cerere de feedback prin SMS, e-mail, postare fanpage sau mesaj privat. Solicitarea poate fi făcută și prin telefon. Nu uitați să indicați de ce este important pentru compania dvs. și că vocea clienților dvs. contează cel mai mult pentru dvs.
Prezentare generală a performanței agenților
Serviciul de relații cu clienții LiveAgent furnizează soluții CRM și de centru de apel pentru gestionarea proiectelor și oferă servicii clienți de calitate pentru îmbunătățirea relațiilor, vânzărilor și fidelității la brand.
Scorurile de predicție a satisfacției
LiveAgent este un program care ajută la îmbunătățirea experienței clienților prin măsurarea și prioritizarea satisfacției acestora.
Raportarea serviciului pentru clienți
Telecomunicațiile necesită realocarea resurselor pentru a se potrivi cu volumul de tichete primite pentru fiecare canal de comunicare. Examinarea rapoartelor privind serviciul clienți ajută la îmbunătățirea satisfacției clienților și la creșterea vânzărilor.