Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Reapelare automată

Ce este un apel invers automat?   

Unapel invers automat este o funcție de sistem de apelare telefonică pe care apelantii o pot folosi pentru a opta pentru un apel invers atunci când numărul pe care l-au apelat este ocupat. Funcția de apel invers automat instruiește sistemul de telefonie să salveze și să reapeleze numărul apelantului când linia devine din nou disponibilă.

Opțiunea de apel invers este o caracteristică comună a unui sistem IVR și asigură faptul că clienții se pot bucura de o reapelare automată mai degrabă decât să fie ținuți în așteptare. Multe software-uri de call center oferă funcția de apelare automată, deoarece oferă o modalitate mai bună de a vă bucura de o comunicare convenabilă în call center.

Software-ul LiveAgent call center oferăfuncția de apel invers automatca parte a soluției sale de software pentru call center. Alegând software-ul de apel automat LiveAgent, puteți îmbunătăți cu ușurință satisfacția clienților și reduce timpii de așteptare.

reapelare automată a serviciului pentru clienți

Reduce abandoned call rates

Gain new sales opportunities with LiveAgent's automatic callback feature.

Learn more

Cum funcționează apelurile automate?

Funcția face parte dintr-un meniuIVR (Răspuns Vocal Interactiv). Opțiunile de meniu sunt prezentate apelanților atunci când vă formează numărul. De exemplu, meniul poate solicita apelanților să „apese 1 pentru vânzări” sau „apăsați 3 pentru o cerere de apel invers”.

Dacă apelanții dumneavoastră selectează opțiunea de apel invers, numărul acestora va fi salvat și plasat într-o coadă de sistem, iar apelul va fi finalizat instantaneu. Când numărul apelantului ajunge în partea de sus a cozii, sistemul le va forma automat numărul și îi va conecta la un agent de asistență.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Ce sunt instrucțiunile de reapelare automată?

Instrucțiunile de reapelare automată sunt comenzile computerizate încorporate pe care apelantii le folosesc pentru a naviga pe liniile telefonice ocupate și pentru a solicita apeluri de apel. Mai jos este un scurt ghid despre cum să urmați instrucțiunile de apelare automată.

  • Ca apelant, atunci când apelul dumneavoastră emite un semnal de ocupat, apăsați butonul desemnat pentru o apelare automată după ce ați auzit lista meniului IVR
  • După apăsarea butonului, apelul se va încheia
  • Dacă ați închis telefonul înainte de a apăsa butonul, reapelați numărul, ascultați instrucțiunile și apăsați opțiunea presetată pentru un apel invers
  • Odată ce linia devine disponibilă, veți primi un apel invers
  • Răspundeți la telefon și vorbiți cu agentul de apeluri

Pe de altă parte, dacă doriți să anulați o cerere de apel invers, puteți face următoarele:

  • Ascultați instrucțiunile IVR
  • Apăsați butonul desemnat pentru a anula o cerere de apel invers automat
  • Așteptați un ton de confirmare și închideți telefonul

De ce este important ca software-ul de call center să aibă o funcție avansată de apelare?

Potrivit Harvard Business Review, apelurile automate atrag fidelitatea și reduc efortul clienților. Cu toate acestea, această caracteristică nu doar crește loialitatea; conferă câteva beneficii esențiale centrului de apel.

Iată câteva dintre motivele pentru care funcția de apel invers este vitală pentru software-ul centrului de apel:

  • Funcția de apel invers îmbunătățește satisfacția și experiența clientului
  • Centrele de apeluri utilizează funcția de apel invers pentru a reduce timpul mediu de așteptare
  • Funcția de apel invers înseamnă că un centru de apel apreciază timpul clientului

Majoritatea centrelor de apel percep funcțiile de apel automat ca fiind o inovație pentru experiența clienților. Pentru a îmbunătăți în continuare valoarea oferită de funcțiile de apel invers, centrele de apeluri pot solicita feedback de la clienți și pot oferi o experiență mai bună clienților.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Cum se testează dacă funcționează

După implementarea software-ului de apel automat în IVR, puteți verifica dacă scriptul dumneavoastră IVR funcționează încercând următoarele acțiuni în LiveAgent.

  1. Logați-vă în contul LiveAgent
  2. Apelați numărul de telefon conectat la contul dumneavoastră LiveAgent. Asigurați-vă că numărul are un script IVR activ
  3. Ascultați meniul IVR pe mai multe niveluri
  4. Urmați solicitările de apelare din meniul IVR și faceți clic pe butonul de apelare indicat. De exemplu, meniul IVR vă poate cere să apăsați 4 pentru o apelare inversă
  5. Fiți atent la modul în care apelul scade din partea apelantului
  6. Observați dacă apelul sună în interfața agentului și se poate răspunde sau trimis la coadă
  7. Răspundeți apelului de pe interfața agentului
  8. LiveAgent va reapela automat numărul apelantului. Așteptați până are loc acest proces
  9. În calitate de apelant, așteptați apelul automat înapoi și răspundeți la apel când acesta intră

Dacă efectuați cu succes toți acești pași, puteți avea încredere că funcția dumneavoastră de apel invers funcționează perfect și este pregătită pentru utilizarea instantanee.

Increase customer satisfaction

With LiveAgent's built-in call center software you'll be able to provide reliable and personalized service to your customers.

Try it today

Întrebări frecvente

Ce este un apel invers automat?

Un apel invers automat este o funcție IVR telefonică care permite apelantilor să primească un apel mai târziu, mai degrabă decât să rămână în așteptare pentru o lungă perioadă de timp. De obicei, ajută clienții să-și amintească o linie a unui centru de apel ocupată sau indisponibilă. Funcția de apel invers automat pune apelantul într-o coadă de așteptare și efectuează un apel instantaneu odată ce numărul apelat devine disponibil.

Cum funcționează reapelările automate?

Apelurile automate funcționează prin integrarea cu un meniu IVR. Odată integrați, apelanții pot primi solicitări pentru a apăsa butoane specifice pentru a declanșa funcția de apelare automată. Odată ce cererea de apel invers automat este plasată, apelul se termină imediat. De exemplu, software-ul LiveAgent va reapela linia atunci când numărul apelantului se află în partea de sus a cozii de apel invers.

Ce sunt instrucțiunile de reapelare automată?

Instrucțiunile de reapelare automată sunt comenzi sau procese software prin care apelanții sau agenții pot iniția și răspunde la cererile de apel invers. Aceste instrucțiuni implică, de obicei, apăsarea butoanelor desemnate de pe telefon și urmărirea apelurilor pentru a determina când poate apărea un apel automat.

De ce este important ca software-ul call center să aibă o funcție avansată de apelare?

Este necesar ca software-ul centrului de apeluri să includă o caracteristică avansată de apelare dintr-o mare varietate de motive. 

  • Funcțiile de apel invers permit clienților să se bucure de o experiență și asistență mai bune
  • Funcțiile de apel invers demonstrează, de asemenea, apelanților că timpul lor este valoros
  • Răspunsurile automate sunt utile pentru a vă asigura că agenții centrului de apel oferă apelanților răspunsuri calme, personalizate și amănunțite la momente convenabile

Cum puteți testa dacă aceasta funcționează?

Puteți stabili dacă funcția dumneavoastră de apel invers funcționează conectându-vă la software-ul centrului de apel și executând un apel de testare.

  • Apelați linia conectată la contul dumneavoastră de apel invers și ascultați meniul IVR
  • Urmați numărul comenzii de apelare și așteptați ca apelul să se încheie

  • Ulterior, apelantul va primi un apel odată ce a venit rândul lui

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație