Încercare gratuită

Răspunsuri frecvente

Ce sunt răspunsurile frecvente?

Răspunsurile oferite în mod frecvent (RF), denumite în LiveAgent „mesaje predefinite”, sunt răspunsurile pe care le acordați cel mai des clienților în legătură cu o întrebare.

Cel mai bun mod posibil de a aborda un răspuns frecvent este să îl „tăiați” în bucăți. În termeni mai simpli, gândiți-vă la toate soluțiile posibile care pot fi gândite în legătură cu o anumită întrebare. Apoi, una câte una, începeți să răspundeți la întrebarea dvs. scurtă. Îmbinați toate răspunsurile din întrebarea dvs. scurtă și iată-l. Ați compus cu succes răspunsul dvs. frecvent. În acest fel nu va trebui să compuneți un răspuns nou de fiecare dată.

Mesaje predefinite
Exemplu de mesaje predefinite

Aflați mai multe despre Mesaje predefinite în LiveAgent.

Întrebări frecvente

Cum definiți răspunsurile frecvente?

Răspunsurile frecvente sunt răspunsurile care sunt date cel mai des. Astfel, acestea funcționează în mod similar cu FAQ-urile populare. RF sunt necesare pentru a scurta timpul de răspuns la întrebările frecvente. Datorită acestora, nu trebuie să creați un răspuns nou, separat, pentru fiecare client care întreabă despre o anumită caracteristică a produsului sau serviciului. Mulțumită RF, trebuie doar să îi atribuiți caracteristici individuale și să îl trimiteți.

Care este rolul răspunsurilor frecvente?

Răspunsurile frecvente reprezintă un instrument care permite răspunsuri mai rapide și mai automate. Nu trebuie să scrieți un răspuns separat pentru fiecare client care adresează o întrebare populară. Aveți deja un șablon pregătit care vă va permite să răspundeți rapid. Pregătirea unui RF ajută, de asemenea, să vă asigurați că răspunsul include toate elementele necesare pe care le așteaptă clientul și vă oferă o șansă mai mare de a nu uita nimic.

Cum se creează răspunsurile frecvente?

Puteți crea RF direct în panoul LiveAgent. Prin încărcarea tuturor răspunsurilor de care aveți nevoie, le puteți trimite cu ușurință, cu câteva click-uri. În acest fel, economisiți timpul angajaților de la serviciul clienți, care se pot ocupa în acest timp de alte activități mai puțin automate.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație