Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Răspunsuri predeterminate

Ce sunt răspunsurile predeterminate?

Răspunsurile predeterminate sunt răspunsuri predefinite pentru cele mai comune întrebări. Acestea pot pur și simplu elimină răspunsurile repetitive la solicitările clienților care se repetă. Cu LiveAgent puteți stabili un număr nelimitat de astfel de răspunsuri și să le faceți să fie disponibile tuturor persoanelor din cadrul companiei sau doar din cadrul unui departament. Toate mesajele pot fi asociate cu anumite cuvinte cheie, prin urmare găsirea răspunsului adecvat este ca o adiere de vânt. Agenții pot defini propriile răspunsuri predeterminate și își pot personaliza fluxul de lucru și nevoile.

Aflați mai multe despre Răspunsurile predeterminate din cadrul LiveAgent.

Mesaje predefinite
Exemple de mesaje predeterminate
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este un răspuns predeterminat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Răspunsurile predeterminate sunt un set de răspunsuri gata pregătite pentru întrebările frecvente. În domenii precum serviciul clienți sau suport tehnic, răspunsurile predeterminate pot fi o soluție foarte eficientă atât pentru agent cât și pentru client, întrucât răspunsul este rapid și duce la economisirea timpului.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum se folosesc răspunsurile predeterminate?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Cu LiveAgent puteți pregăti un număr nelimitat de răspunsuri predeterminate. Acestea vă vor ajuta să oferiți răspuns rapid la întrebări repetitive. Prin urmare, agenții își fac munca mai repede pentru că folosesc răspunsurile gata create sau puțin personalizate.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Unde se găsesc răspunsurile predeterminate în LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Puteți găsi răspunsurile predeterminate în LiveAgent la rubrica ‘Configurații’, selectând opțiunea ‘Automatizare’ și dând click pe ‘Răspunsuri predeterminate’. Răspunsurile pot fi disponibile întregului personal sau doar câtorva departamente.” } }] }

FAQ

Ce este un mesaj predeterminat?

Răspunsurile predeterminate sunt un set de răspunsuri gata pregătite pentru întrebările frecvente. În domenii precum serviciul clienți sau suport tehnic, răspunsurile predeterminate pot fi o soluție foarte eficientă atât pentru agent cât și pentru client, întrucât răspunsul este rapid și duce la economisirea timpului.

Cum se folosesc răspunsurile predeterminate?

Cu LiveAgent puteți pregăti un număr nelimitat de răspunsuri predeterminate. Acestea vă vor ajuta să oferiți răspuns rapid la întrebări repetitive. Prin urmare, agenții își fac munca mai repede pentru că folosesc răspunsurile gata create sau puțin personalizate.

Unde se găsesc răspunsurile predeterminate în LiveAgent?

Puteți găsi răspunsurile predeterminate în LiveAgent la rubrica ‘Configurații’, selectând opțiunea ‘Automatizare’ și dând click pe ‘Răspunsuri predeterminate’. Răspunsurile pot fi disponibile întregului personal sau doar câtorva departamente.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație