Ce este prioritatea unui tichet?
Fiecărui tichet i se atribuie o prioritate în funcție de nivelul SLA. Dacă nu ați configurat niveluri SLA, LiveAgent atribuie prioritatea în mod automat prin metoda “primul venit, primul servit”. Prioritățile sunt utilizate pentru a genera vizualizări și rapoarte și sunt, de asemenea, utilizate drept condiții și acțiuni în automatizări și declanșatoare și ca acțiuni în Reguli.
Frequently Asked Questions
Ce este prioritatea unui tichet?
Prioritatea tichetului indică ordinea în care trebuie să procesăm tichetele. Un anumit tichet trebuie procesat cât mai curând posibil sau poate aștepta. Cele mai frecvente sunt Urgent, Mare, Mediu sau Mic în funcție de conținut, de natura solicitării sau de orice proprietate în funcție de companie.
La ce se folosește prioritatea tichetelor?
Pentru a stabili ordinea de lucru. Se utilizează pentru a genera vizualizări și rapoarte, dar și drept condiții și acțiuni în automatizări și declanșatoare, precum și ca acțiuni în reguli.
Care sunt avantajele utilizării unei priorități pentru tichete?
În mod cert, facilitează munca și face ca tichetele să fie transparente, iar ordinea manipulării este clară.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.