Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Portalul clientului

Ce este portalul clientului?

Reduceți costurile de asistență pentru clienți, construiți o comunitate cu clienții, adunați feedback-ul și ideile clienților. Portalul clientului aduce multe avantaje companiei.

Portalul clientului stochează fiecare feedback, fiecare postare de forum sau articol din baza de cunoștințe. Clienții primesc soluții mai rapide la problemele lor și se pot ajuta reciproc și pot interacționa între ei. Asistența pentru clienți poate fi furnizată chiar dacă agenții sunt offline.

Aflați mai multe despre crearea propriului dvs. Portal al Clientului în LiveAgent. Veți putea personaliza pe deplin designul și stilul portalului clientului.

Portalul clientului

Întrebări frecvente

Ce este portalul clientului?

Portalul clientului este o modalitate prin care asistența dvs. pentru clienți poate rula 24/7. Aici sunt stocate toate recenziile, postările, postările de forum și articolele din baza de cunoștințe. Acolo, clienții își pot rezolva problemele mai repede și, de asemenea, se pot ajuta reciproc. În acest fel, asistența pentru clienți este asigurată chiar și atunci când agenții nu lucrează.

Se poate crea un portal al clientului în LiveAgent?

În LiveAgent puteți crea un portal al clientului. Este încorporat în sistemul LiveAgent și ușor de utilizat. Pentru a începe crearea, faceți clic pe „Baza de cunoștințe” și începeți să-l creați. Trebuie să selectați o categorie, un articol, un forum etc. După crearea conținutului, puteți adăuga un widget de căutare și butoane de feedback, astfel încât clienții să poată găsi ajutor.

Ce caracteristici ar trebui să aibă portalul clientului?

Portalul clientului ar trebui să ofere posibilitatea de a pune întrebări, de a vizualiza articole, de a răspunde la comentariile altor utilizatori și de a accesa întrebările frecvente. De asemenea, ar trebui să fie posibilă plasarea și gestionarea comenzilor. Este bine pentru client să aibă acces la toate lucrurile legate de procesul de cumpărare care ar putea fi de interes pentru el. Datorită acestui fapt, clientul are acces 24/7 la serviciu.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație