Ce sunt permisiunile?
Cu ajutorul permisiunilor puteți gestiona accesul pe care îl au agenții și membrii echipei dvs. Acordați-le autorizație numai pentru acțiuni importante pentru locul lor de muncă, în timp ce le restricționați influența asupra zonelor care nu au legătură cu munca lor. Permisiunile sunt distribuite alături de roluri.
Frequently asked questions
Ce sunt permisiunile?
Permisiunile vă permit să gestionați accesul echipei dvs. Le puteți acorda permisiunile corespunzătoare. Acestea sunt atribuite direct unor roluri specifice.
La ce se utilizează permisiunile?
Permisiunile vă permit să efectuați sarcini specifice în sistem. În funcție de rolul pe care îl jucați în sistem, acestea sunt drepturile dumneavoastră. Unele roluri pot avea permisiuni restricționate, în timp ce altele pot avea permisiuni nelimitate.
Cum puteți accesa permisiunile în LiveAgent?
Permisiunile din LiveAgent sunt strâns legate de rolurile care pot fi alocate pe sistem. Agentul are cele mai limitate drepturi, administratorul are cele mai largi, iar deținătorul are acces la funcțiile de facturare, în plus față de drepturile de administrator.
Expert note
Permisiunile vă permit să gestionați accesul echipei dvs. Distribuiți-le în funcție de rol, restricționând accesul la zonele care nu au legătură cu munca lor. Utilizați permisiunile pentru a efectua sarcini specifice în sistem.

Agentii sunt persoane care ofera asistenta pentru clienti in companii si sunt capabili sa gestioneze si configureze sistemele. LiveAgent este o platforma de gestionare a serviciului pentru clienti care poate fi benefica pentru orice companie. Disponibile sunt si demo-uri si apeluri unu-la-unu pentru a descoperi cum poate ajuta LiveAgent afacerea dumneavoastra.
LiveAgent este un software pentru serviciul clienților, oferind sisteme de telefonie VoIP, gestionarea reclamațiilor și e-mailurilor și servicii de migrare. Caracteristicile includ etichetele pentru tichetele din biroul de asistență și organizarea acestora, acțiunile în masă și tichetele în așteptare pentru gestionarea eficientă a biroului de asistență. Compania oferă demo gratuit, integrare cu alte programe și asistență prin portalul de asistență și migrarea datelor. Potențialii clienți pot contacta vânzările sau abona la buletinul informativ pentru a primi ultimele știri.
Managerului centrului de asistență
LiveAgent oferă un birou de asistență care furnizează un serviciu clienți excepțional. Acesta utilizează un service desk de calitate, poate gestiona diverse forme de comunicare și are o bază de cunoștințe bine dezvoltată, oferind posibilități de automatizare a muncii. LiveAgent oferă și demo-uri, integrări și alternative de software pentru serviciul clienți, printre altele. Compania are un blog, o academie și un calculator de costuri pentru a ajuta clienții să găsească soluții pentru nevoile lor.
GPTSummarizer poate ajuta la răspunsul întrebărilor referitoare la preț pe social media, recomandându-se furnizarea unui răspuns direct și link către pagină de produse sau prețuri. Acțiunile în masă pot ajuta la accelerarea fluxului de lucru al agenților și la economisirea timpului și previn epuizarea psihologică. LiveAgent oferă funcția de înregistrare nelimitată a apelurilor, utilă pentru motive juridice, de instruire sau de suport.