Ce este o notificare prin e-mail?
Notificările care sunt trimise atât clienților, cât și agenților care se ocupă de acel tichet specific, odată ce există o actualizare a tichetului, se numesc notificări prin e-mail.
Pentru agenți, acestea acționează ca un memento cu privire la tichetul pe care l-au generat, dar care trebuie încă rezolvat. Acest lucru îi ajută să lucreze mai bine.
Pentru clienți, acesta acționează ca un răspuns la tichetul generat de cererea lor. Aceștia vor fi informați de fiecare dată când se lucrează la tichetul lor. De asemenea, vor fi notificați odată ce problema lor a fost rezolvată pentru a verifica încrucișat progresul.
Frequently asked questions
Ce este notificarea prin e-mail?
Notificările prin e-mail sunt un tip de e-mail care este trimis ca răspuns la anumite acțiuni sau evenimente ale utilizatorului. Exemplele includ e-mailuri de bun venit, memento-uri de eveniment, alerte de securitate și de activitate și resetarea parolei. Datorită acestora, avem șansa unui răspuns rapid și primim o notificare imediată, de exemplu, în cazul unei probleme tehnice.
Puteți seta notificări prin e-mail în LiveAgent?
În LiveAgent puteți, bineînțeles, să configurați notificări prin e-mail. Acestea sunt utilizate în principal pentru a trimite e-mailuri agenților care sunt offline. Aceștia pot primi informația că le-a fost atribuit un tichet sau că în tichetul atribuit, clientul a răspuns. De asemenea, pot fi trimise informații despre un nou tichet creat în departamentul din care face parte agentul.
Care sunt tipurile de notificări prin e-mail în LiveAgent?
Fiecare agent își poate seta propriile notificări prin e-mail preferate în profilul său de agent, în funcție de informațiile pe care dorește să le primească. Aceștia pot primi o notificare că a fost alocat unui anumit client, că a apărut un nou tichet în sistem sau că a scris un mesaj clientul atașat unui anumit tichet.
- Șabloane de Notificări [Explicații]
- Șabloane de email pentru livrării și returnării | LiveAgent
- Înlocuitor (Explicat)
- Cum să Scrieți un E-mail de Mulțumire (+ Șabloane)
- Tichet Suspendat [Explicații]
- Cum să Scrieți o Scrisoare de Mulțumire (+ Șabloane)
- Șabloane de E-mail de Urmare a Apelurilor (Copiere&Lipire)
- Sfaturi de îmbunătățit coada de așteptare (+Tipuri)