Ce este o notificare prin e-mail?
Notificările care sunt trimise atât clienților, cât și agenților care se ocupă de acel tichet specific, odată ce există o actualizare a tichetului, se numesc notificări prin e-mail.
Pentru agenți, acestea acționează ca un memento cu privire la tichetul pe care l-au generat, dar care trebuie încă rezolvat. Acest lucru îi ajută să lucreze mai bine.
Pentru clienți, acesta acționează ca un răspuns la tichetul generat de cererea lor. Aceștia vor fi informați de fiecare dată când se lucrează la tichetul lor. De asemenea, vor fi notificați odată ce problema lor a fost rezolvată pentru a verifica încrucișat progresul.
Frequently Asked Questions
Ce este notificarea prin e-mail?
Notificările prin e-mail sunt un tip de e-mail care este trimis ca răspuns la anumite acțiuni sau evenimente ale utilizatorului. Exemplele includ e-mailuri de bun venit, memento-uri de eveniment, alerte de securitate și de activitate și resetarea parolei. Datorită acestora, avem șansa unui răspuns rapid și primim o notificare imediată, de exemplu, în cazul unei probleme tehnice.
Puteți seta notificări prin e-mail în LiveAgent?
În LiveAgent puteți, bineînțeles, să configurați notificări prin e-mail. Acestea sunt utilizate în principal pentru a trimite e-mailuri agenților care sunt offline. Aceștia pot primi informația că le-a fost atribuit un tichet sau că în tichetul atribuit, clientul a răspuns. De asemenea, pot fi trimise informații despre un nou tichet creat în departamentul din care face parte agentul.
Care sunt tipurile de notificări prin e-mail în LiveAgent?
Fiecare agent își poate seta propriile notificări prin e-mail preferate în profilul său de agent, în funcție de informațiile pe care dorește să le primească. Aceștia pot primi o notificare că a fost alocat unui anumit client, că a apărut un nou tichet în sistem sau că a scris un mesaj clientul atașat unui anumit tichet.
Expert’s note
Notificările prin e-mail sunt trimise clienților și agenților pentru a le informa despre actualizări privind tichetul. Aceste mesaje ajută la o mai bună gestionare a cererilor și oferă un răspuns rapid.
Șabloane de e-mail de reamintire a evenimentului
LiveAgent oferă șabloane de email pentru notificarea livrării, confirmarea returnării și munca la distanță. De asemenea, oferă șabloane de e-mail de succedare a evenimentelor, precum și instrucțiuni pentru a construi contul. E-mailurile de reamintire a evenimentelor sunt esențiale pentru menținerea implicării și interesului participanților. Momentul optim pentru trimiterea acestora este cu o săptămână, o zi și în ziua evenimentului.
Șabloane de e-mailuri informative
E-mailurile informative sunt esențiale pentru a informa clienții despre modificări, evenimente și situații importante fără a include elemente de marketing. Ele sunt scurte, concise și mențin o relație bună cu clienții.
Cum să începeți un email (Sfaturi + șabloane)
Începutul emailului companiei dvs. este primul lucru văzut de destinatar. Salutul și primele propoziții sunt importante pentru a crea o impresie pozitivă. Evitați saluturile prea obișnuite sau prea formale.încercați să fiți mai personalizați, dar păstrați un ton profesional. Alegeți cu grijă frazele de deschidere și asigurați-vă că verificați erorile. Este esențial să creați o primă impresie pozitivă pentru a încuraja destinatarul să răspundă.