Ce este o notificare prin e-mail?
Notificările care sunt trimise atât clienților, cât și agenților care se ocupă de acel tichet specific, odată ce există o actualizare a tichetului, se numesc notificări prin e-mail.
Pentru agenți, acestea acționează ca un memento cu privire la tichetul pe care l-au generat, dar care trebuie încă rezolvat. Acest lucru îi ajută să lucreze mai bine.
Pentru clienți, acesta acționează ca un răspuns la tichetul generat de cererea lor. Aceștia vor fi informați de fiecare dată când se lucrează la tichetul lor. De asemenea, vor fi notificați odată ce problema lor a fost rezolvată pentru a verifica încrucișat progresul.
Frequently Asked Questions
Ce este notificarea prin e-mail?
Notificările prin e-mail sunt un tip de e-mail care este trimis ca răspuns la anumite acțiuni sau evenimente ale utilizatorului. Exemplele includ e-mailuri de bun venit, memento-uri de eveniment, alerte de securitate și de activitate și resetarea parolei. Datorită acestora, avem șansa unui răspuns rapid și primim o notificare imediată, de exemplu, în cazul unei probleme tehnice.
Puteți seta notificări prin e-mail în LiveAgent?
În LiveAgent puteți, bineînțeles, să configurați notificări prin e-mail. Acestea sunt utilizate în principal pentru a trimite e-mailuri agenților care sunt offline. Aceștia pot primi informația că le-a fost atribuit un tichet sau că în tichetul atribuit, clientul a răspuns. De asemenea, pot fi trimise informații despre un nou tichet creat în departamentul din care face parte agentul.
Care sunt tipurile de notificări prin e-mail în LiveAgent?
Fiecare agent își poate seta propriile notificări prin e-mail preferate în profilul său de agent, în funcție de informațiile pe care dorește să le primească. Aceștia pot primi o notificare că a fost alocat unui anumit client, că a apărut un nou tichet în sistem sau că a scris un mesaj clientul atașat unui anumit tichet.
Notă de expert
Notificările prin e-mail sunt trimise clienților și agenților pentru a le informa despre actualizări privind tichetul. Aceste mesaje ajută la o mai bună gestionare a cererilor și oferă un răspuns rapid.

Șabloane de e-mail de marketing
Utilizarea șabloanelor de marketing economisește timp și efort când faci modificări la mesajele de marketing. E-mailurile de marketing trebuie să fie scurte și concise.
Compania oferă asistență, migrare de date și un portal de asistență. Există șapte șabloane standard pentru scrisori de refuz și șabloane de email pentru răspuns la cererile de rambursare. Transferul asistat poate reduce timpul de așteptare al clienților în cozi. LiveAgent oferă soluții software pentru serviciul clienți, telefonie VoIP și gestiunea reclamațiilor.