Ce este o notificare prin e-mail?
Notificările care sunt trimise atât clienților, cât și agenților care se ocupă de acel tichet specific, odată ce există o actualizare a tichetului, se numesc notificări prin e-mail.
Pentru agenți, acestea acționează ca un memento cu privire la tichetul pe care l-au generat, dar care trebuie încă rezolvat. Acest lucru îi ajută să lucreze mai bine.
Pentru clienți, acesta acționează ca un răspuns la tichetul generat de cererea lor. Aceștia vor fi informați de fiecare dată când se lucrează la tichetul lor. De asemenea, vor fi notificați odată ce problema lor a fost rezolvată pentru a verifica încrucișat progresul.
Frequently asked questions
Ce este notificarea prin e-mail?
Notificările prin e-mail sunt un tip de e-mail care este trimis ca răspuns la anumite acțiuni sau evenimente ale utilizatorului. Exemplele includ e-mailuri de bun venit, memento-uri de eveniment, alerte de securitate și de activitate și resetarea parolei. Datorită acestora, avem șansa unui răspuns rapid și primim o notificare imediată, de exemplu, în cazul unei probleme tehnice.
Puteți seta notificări prin e-mail în LiveAgent?
În LiveAgent puteți, bineînțeles, să configurați notificări prin e-mail. Acestea sunt utilizate în principal pentru a trimite e-mailuri agenților care sunt offline. Aceștia pot primi informația că le-a fost atribuit un tichet sau că în tichetul atribuit, clientul a răspuns. De asemenea, pot fi trimise informații despre un nou tichet creat în departamentul din care face parte agentul.
Care sunt tipurile de notificări prin e-mail în LiveAgent?
Fiecare agent își poate seta propriile notificări prin e-mail preferate în profilul său de agent, în funcție de informațiile pe care dorește să le primească. Aceștia pot primi o notificare că a fost alocat unui anumit client, că a apărut un nou tichet în sistem sau că a scris un mesaj clientul atașat unui anumit tichet.
Expert note
Notificările prin e-mail sunt trimise clienților și agenților pentru a le informa despre actualizări privind tichetul. Aceste mesaje ajută la o mai bună gestionare a cererilor și oferă un răspuns rapid.

LiveAgent caută noui membri ai echipei pentru diverse poziții. Acestea includ administrator sistem, director de marketing, programator PHP, copywriter și manager junior de succes a clienților. Beneficiile includ birou la domiciliu până la sfârșitul COVID-19, program de lucru flexibil, birouri moderne, indemnizație zilnică pentru prânz, card multisport și multe altele. Domeniile de lucru variază de la întreținerea infrastructurii cloud și monitorizarea siguranței până la crearea de noi funcții pentru software-ul de asistență.
Listă de verificare privind calitatea apelurilor serviciului clienți
Această listă de verificare privind calitatea apelurilor serviciului clienți conține numeroase sugestii pentru a asigura o experiență de calitate pentru clienți. Printre acestea se numără reducerea zgomotului de fundal, verificarea volumului vocii și a nevoilor apelantului, deschiderea unui tichet în LiveAgent și mulți alții. Consultarea bazei de cunoștințe interne și cererea de feedback sunt și ele incluse.
Listă de verificare pentru tranziția call center-ului
Această listă de verificare oferă pașii necesari pentru a pregăti și implementa o tranziție la un nou software pentru call center. Pașii includ analizarea companiei dvs. și a furnizorului actual, restrângerea listei de furnizori potențiali, testarea furnizorilor selectați și semnarea contractului. Alți pași includ crearea unui plan detaliat, transferul datelor existente și familiarizarea echipei cu noul software.